Mr.Magic Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Fick du det på alla ? Jag hade ungefär 10-20 pro och resten Sick Nja, blev så jävla less i slutet att jag sket i Downhill och Funpark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Nja, blev så jävla less i slutet att jag sket i Downhill och Funpark. aa jag hatar Funpark , jobbigt när man måste grinda hela den där rollercostern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 aa jag hatar Funpark , jobbigt när man måste grinda hela den där rollercostern Den satte jag däremot Sick på. :] Det mest frustrerande var i Suburbs när man skulle hoppa från karusellen och City hall när man skulle få air upp till sickmärket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Den satte jag däremot Sick på. :] Det mest frustrerande var i Suburbs när man skulle hoppa från karusellen och City hall när man skulle få air upp till sickmärket. Alla air jump var frusterand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Alla air jump var frusterand. Alla air jumps va skitlätta Har alltid älskat spelen, skaffat alla som kommit till pc då jag inte hade någon konsol. Men jag har P8 på 360. Spelet suger sjukt på ps2 enligt mig, det känns helt sepe att spela och grafiken är hemsk och sen har de sånna där saker som lyser hela tiden När man är i nail the trick på lyser brädan grönt typ När man har klarat spelet så kan man ju alltid gå runt och leta buggar, skitskoj Vad är erat högsta Combo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Vad är erat högsta Combo då? Har aldrig försökt sätta något högt men runt 5 mil skulle jag säga. Jag är bättre på att sätta poäng i THUG och THAW. Ligger på 300 mil+ där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Har demot på x360 och hela på Xbox.. det är ju en jävla skillnad. Jag kommer nog ganska säkert att köpa det till x360, på xbox ser det ut som vilket annat TH'spel som helst, inget märkvärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Har demot på x360 och hela på Xbox.. det är ju en jävla skillnad. Jag kommer nog ganska säkert att köpa det till x360, på xbox ser det ut som vilket annat TH'spel som helst, inget märkvärdigt. Varför skulle NEVERSOFT anstränga sig extra för att göra ps2 och xboxgrafiken lika bra som 360 och ps3s? Dom fukuserar på next-gen mer än dom "gamla" konsollerna. Om dom skulle göra grafiken på ps2 och xbox lika bra som 360 och ps3 så skulle inte det vara några problem eftersom grafiken i next-gen i P8 är väldig dålig om man jämför med dom snyggaste spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Han undrade om du var ironisk Själv har jag bara spelat THPS3, och det gillade jag väldigt mycket. Kanske skulle testa igen. Vilket är det senaste Tony Hawk-spelet som finns till PC? American Wasteland finns väl till PC? Annars vet jag att Underground2 finns för jag har haft det på datorn. Sök runt lite så hittar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Undrar hur fucked up kontrollen är på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Undrar hur fucked up kontrollen är på PC. Väldigt, om man är van med PS2, Xbox eller Gamecube. Hade THUG2 på datorn innan jag köpte det till PS2. Redigerad 1 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Varför skulle NEVERSOFT anstränga sig extra för att göra ps2 och xboxgrafiken lika bra som 360 och ps3s? Dom fukuserar på next-gen mer än dom "gamla" konsollerna. Om dom skulle göra grafiken på ps2 och xbox lika bra som 360 och ps3 så skulle inte det vara några problem eftersom grafiken i next-gen i P8 är väldig dålig om man jämför med dom snyggaste spelen. Dom glömde den stela ragdollfysiken på Xbox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Alla air jumps va skitlätta Satte du sick på alla ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Varför skulle NEVERSOFT anstränga sig extra för att göra ps2 och xboxgrafiken lika bra som 360 och ps3s? Dom fukuserar på next-gen mer än dom "gamla" konsollerna. Om dom skulle göra grafiken på ps2 och xbox lika bra som 360 och ps3 så skulle inte det vara några problem eftersom grafiken i next-gen i P8 är väldig dålig om man jämför med dom snyggaste spelen. Men åh. Om det fanns möjlighet till lika bra grafik i PS2 eller XBOX som PS3 och X360 - varför tror du då att de gör nya konsoller och varför släpps det spel som har bättre grafik? Det är inte spelutvecklaren som gör det möjligt till denna fantastiska grafik, det är konsollen, annars vore väl grafik som finns i X360 "uppfunnen" för längesedan. EDIT: Kort och gott, det är maskinen, d.v.s. PS2 som inte pallar det som krävs för en grafik i X360s klass. Redigerad 2 januari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Dom glömde den stela ragdollfysiken på Xbox... Vad e nu ragdoll? Xboxgrafiken ser ändå hysfat bra ut t.o.m idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Vad e nu ragdoll? Xboxgrafiken ser ändå hysfat bra ut t.o.m idag Har du gått över till Xbox nu ? För månaden var det ju ps2 som hade hyfsad grafik och att Black var nästan lika snygg som ett 360 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Har du gått över till Xbox nu ? För månaden var det ju ps2 som hade hyfsad grafik och att Black var nästan lika snygg som ett 360 spel Japp Det har det också. Vad e ragdoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Japp Det har det också. Vad e ragdoll? Saxxat från Wikipedia Ragdollfysik är en typ av fysik i vissa datorspel som gör att döda kroppar (och vissa föremål) uppför sig som trasdockor, därav namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vad e nu ragdoll? Xboxgrafiken ser ändå hysfat bra ut t.o.m idag Tycker att grafiken är samma som THPS4 typ.. Men på x360 är den wunderbar! Ragdoll är som sagt att kroppen inte faller lika varje gång, t.ex om den skulle träffa en stolpe så börjar kroppen snurra typ..... Warrock, CS:S och Saints Row är spel med ragdoll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 The getaway:black monday har ragdolls då. För när kan slår ner en fiende nedför en trappa så kan den studsa ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts