Jump to content

Tony Hawk Project 8

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla air jump var frusterand.

Alla air jumps va skitlätta :D

Har alltid älskat spelen, skaffat alla som kommit till pc då jag inte hade någon konsol. Men jag har P8 på 360.

Spelet suger sjukt på ps2 enligt mig, det känns helt sepe att spela och grafiken är hemsk och sen har de sånna där saker som lyser hela tiden ;) När man är i nail the trick på lyser brädan grönt typ :)

När man har klarat spelet så kan man ju alltid gå runt och leta buggar, skitskoj :lol:

Vad är erat högsta Combo då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har demot på x360 och hela på Xbox.. det är ju en jävla skillnad.

Jag kommer nog ganska säkert att köpa det till x360, på xbox ser det ut som vilket annat TH'spel som helst, inget märkvärdigt.

Varför skulle NEVERSOFT anstränga sig extra för att göra ps2 och xboxgrafiken lika bra som 360 och ps3s?

Dom fukuserar på next-gen mer än dom "gamla" konsollerna.

Om dom skulle göra grafiken på ps2 och xbox lika bra som 360 och ps3 så skulle inte det vara några problem eftersom grafiken i next-gen i P8 är väldig dålig om man jämför med dom snyggaste spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han undrade om du var ironisk :)

Själv har jag bara spelat THPS3, och det gillade jag väldigt mycket. Kanske skulle testa igen. Vilket är det senaste Tony Hawk-spelet som finns till PC? :D

American Wasteland finns väl till PC?

Annars vet jag att Underground2 finns för jag har haft det på datorn.

Sök runt lite så hittar du :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle NEVERSOFT anstränga sig extra för att göra ps2 och xboxgrafiken lika bra som 360 och ps3s?

Om dom skulle göra grafiken på ps2 och xbox lika bra som 360 och ps3 så skulle inte det vara några problem eftersom grafiken i next-gen i P8 är väldig dålig om man jämför med dom snyggaste spelen.

Dom glömde den stela ragdollfysiken på Xbox...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åh.

Om det fanns möjlighet till lika bra grafik i PS2 eller XBOX som PS3 och X360 - varför tror du då att de gör nya konsoller och varför släpps det spel som har bättre grafik?

Det är inte spelutvecklaren som gör det möjligt till denna fantastiska grafik, det är konsollen, annars vore väl grafik som finns i X360 "uppfunnen" för längesedan.

EDIT: Kort och gott, det är maskinen, d.v.s. PS2 som inte pallar det som krävs för en grafik i X360s klass.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad e nu ragdoll?

Xboxgrafiken ser ändå hysfat bra ut t.o.m idag :P

Tycker att grafiken är samma som THPS4 typ.. Men på x360 är den wunderbar! :rolleyes:

Ragdoll är som sagt att kroppen inte faller lika varje gång, t.ex om den skulle träffa en stolpe så börjar kroppen snurra typ.....

Warrock, CS:S och Saints Row är spel med ragdoll!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor