Jump to content

Tony Hawk Project 8

samuelszon
 Share

Recommended Posts

Nja, inte riktigt kanske. Men med den nya funktionen "Nail the trick" är man gott och väl på väg.

Läs mer här.

Diskutera ang. det nya spelet, skall ni köpa det och till vilken konsol, eller har ni det redan och i så fall, vad tycker ni? Hur är din relation till TH-spelen och skatar du själv? Jag skall nog kanske köpa det, till PS2 eftersom jag inte har X360 vilket är synd, för jag skulle verkligen vilja uppleva känslan "till max"

Prata på!

Jag kan väl börja då:

Jag har enda sedan starten, d.v.s. Tony Hawk Skateboarding följt serien. Vi var hemma hos en kompis kommer jag ihåg, som hade spelet och jag fastnade direkt. Och sedan dess har jag fortsatt köpa de senaste Tony Hawk-spelen.

Jag kommer speciellt ihåg fyran, det kändes så revolutionerande kommer jag ihåg. Grafiken kändes helt annorlunda och kontrollerna även så. Mitt favoritspel hittils blir nog THPS4, men jag gillade även American Wasteland starkt. :lol:

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tony Hawk Pro Skater 1 2 3 4 har man missbrukat i x antal timmar. Så jävla bra, multiplayern också jävligt kul. Sen när underground kom, hmm, det var lite sådär men ändå hyffsat kul. Underground 2 var väll också helt ok. Men American Wasteland är nog det sämsta som finns. Uhs neej!

Men Tony Hawk Project 8 är hur jävla kul som helst. Snyggt som fan, underbar kontroll, flytter på. Har bara kört demot hos min kusin men när jag skaffar x-lådan så är det iaf ett av dem första spelet jag ska köpa.

Nail the trick är också mycket bra gjort. Var lite halv svårt i början, men sen lär man sig mer och mer, och grymare tricks osv. Grafiken är som sagt underbar på x-lådan med HDTV!

Hoppas verkligen det kommer fler spel som är så här. Inget Jackass trams. Utan bara ren skateboarding. Samt att jag vill gärna se en "Track Editor" som fanns i dem andra spelen. Hur kul som helst att göra egna banor och möta sin polare på.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan ska jag veta det? :D

Ofta man är ironisk om något sådant.

Jaja, struntsamma. Upp med era historier folk!

Han undrade om du var ironisk :)

Själv har jag bara spelat THPS3, och det gillade jag väldigt mycket. Kanske skulle testa igen. Vilket är det senaste Tony Hawk-spelet som finns till PC? :lol:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan ska jag veta det? :D

Ofta man är ironisk om något sådant.

Jaja, struntsamma. Upp med era historier folk!

Vaa? Jag var seriöst och undra om du var ironisk

Hyrde, är det sant? Kan man göra det, det visste jag inte. Hur gör man? :lol:

Edit: Klara o klara, jag kom in i Project 8 och slutade på 5plats sen orka jag inge mer :)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också följt seriens sen Pro Skater 2 som jag lånade ett år av en kompis :lol: , Underground 2 är de sämsta och American Wasteland är väl lite... tja... tog en dag att klara de så jag fick inte så mycket roligt med det, Pro Skater 3+4 är nog bäst, och 2:an då, har precis skaffat P8 till SpelStation 2:an så de ska spelas när jag kommer till farsan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade det hos en kompis på 360 och jag älskade spelet :lol:

Tycker ni att man ska köpa spelet till vanliga xbox?

Grafiken ser väl inte så tokig ut där heller?

Förlåt att jag tjatar, men vill verkligen veta om THP8 är värt att skaffa till det vanliga xbox.

Grafiken är ju bättre än ps2s, det vet jag ju redan, men kontrollen på xbox har fått kritik när det gäller skateboardspel p.g.a att den saknar 4 triggers.

Så ska jag byta in massa bilspel som jag aldrig spelar mot P8 på xbox?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor