eminem33 Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Mitt ljud e konstigt ochjag undrade om de finns nån pach som fixar de !!! och så kan nån öpnna nån server på SAMP skulle vara rolit finns ingen ju så vi här på gtasajten kan spela!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Mitt ljud e konstigt ochjag undrade om de finns nån pach som fixar de !!! och så kan nån öpnna nån server på SAMP skulle vara rolit finns ingen ju så vi här på gtasajten kan spela!! Hur är ditt ljud konstigt? Hjälper gärna till eftersom du är Eminem fán. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Hur är ditt ljud konstigt? Hjälper gärna till eftersom du är Eminem fán. men aså de låter konstigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Men aså hyr fan ska vi kunna veta vad som är fel med samp om du ger os en så dåålig beskrivning av problemet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Men aså hyr fan ska vi kunna veta vad som är fel med samp om du ger os en så dåålig beskrivning av problemet Är du redan full eller skriver du sådär dåligt med flit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Man vet aldrig. Men iaf eminem33, Lite mer information om ditt problem sitter fint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Är du redan full eller skriver du sådär dåligt med flit? Vadå redan. Jag var full vid halv sju en gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vadå redan. Jag var full vid halv sju en gång Är dët något att skryta om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 SiXxe: Du har aldrig varit full, du är en liten skit som inte ens kan lukta på korken utan att ens snurra till. Ni andra, rapportera. Kommentera inte dåliga inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts