chucky.swe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Red Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag kör det på PlayStation just nu. Hade det på PC vilket den skivan gick sönder Jag tycker det är roligast på PlayStation, det är kontrollen som styr det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Det ligger nere just nu, men när jag spelar är det på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 PC. Modding och filma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vote: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Som Merkky Vote: PC FFMFSFS! Modding, Online, Spela in och Grafik... GTA4PC4ever! Redigerad 3 januari, 2007 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Spelade på både PC o ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Null. Både PS2 och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Vote: PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Vote: ps2 Spelade ut storyn ett par gånge på ps2, köpte min ps2a samtidigt som mitt SA, senare skaffade jag dock det på PC oxo Samma här, köpte det till PS2 på första dagen i sverigt (förbokat ) sen skaffa jag det till PC 2006. Vote PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Vote:PC När jag köpte SA hade jag inte PS2 Är ganska nöjd övar att jag köpte den. Edit:Hade nog ändå köpt det till PC....... Modding Redigerad 6 januari, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag får väl citera Azore "En gång PlayStation, alltid PlayStation" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Ps2 klart.. Brukar köra på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 På xbox faktiskt, därför röstade jag inte på något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTASA Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag spelar på XBOX, men det finns inte där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts