Joe Dirt Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Okej jag blev lite nyfiken om hur många som spelar på PS2 och på PC... Jag spelar på PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Gör en poll istället, om du är så vansinnigt nyfiken. PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Poll? Och sen finns inte Xbox med. Jaja, jag spelar på Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Jag spelar det på PS2 och PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 PC Grymt intressant tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Jag gjorde en poll men den kom aldrig upp... wierd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Varför är inte Xbox med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Det beror på vart jag är. Hemma- PC. Kompis - PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Xbox eller PC. På senaste tiden har det mest blivit på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Köpte det på releasen på Ps2, sen när jag nyligen började stunta införskaffade jag mig det på PC (dock var jag tvungen att leka pirat då, för att får en 1.0, Argggh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Inget. Worst game ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Köppte det på releasen till ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Xbox. Men det som jag stör mig på är att det är nästan omöjligt att göra en drive-by utan att släppa gasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Har lagt till en poll nu. Vote: PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Efter som alternativet: Både och inte finns med så nullar jag. Jag tror också att det finns en sån här tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vote: ps2 Spelade ut storyn ett par gånge på ps2, köpte min ps2a samtidigt som mitt SA, senare skaffade jag dock det på PC oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ps2. Men Arvid, varför tog du inte med Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ps2. Men Arvid, varför tog du inte med Xbox? Trådskaparens fråga gällde bara PC och PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Trådskaparens fråga gällde bara PC och PS2. Jo, jag vet, men tyckte ändå du kunde tagit med Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glassjaw Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag kör både xbox å pc, men hade hellre valt xbox eftersom att spelet gör sig bäst där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts