Valle-Ball Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Metallica, gillar inte nån särskilt mycket, men en person jag hatar gillar Iron Maiden så jag tar ut min ilska på honom Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Som du kanske läste så skrev trådskaparen att han skulle ha det här till ett skolarbete. Och då kanske skriva vilket av banden som majoriten (på gtasajten iaf.) gillar bäst. IQ BARN!! Värkar som dom flesta gillar metallica här... Hoppas nu att jag kan få lite bättre betyg med hjälp av gtasajten! gott nytt år btw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 SOLKLART METALLICA DET ÄR DET STÖRSTA BANDET I HEAVY METAL HISTORIEN (Enligt mig asså) Some Kind Of Monster och The Unnamed Feeling och Dirty Window ÄR DOM BÄSTA LÅTARNA NÅGONSIN!! Också tar du låtarna från den sämsta skivan...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Metallica. Men egentligen tycker jag det är en konstig jämförelse, men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Metallica helt klart. Har aldrig gillat Iron Maiden och Metallica är en klar favorit hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Om båda banden skaffar sig en sångare med hyfsat okej röst. Så ja. ---------------- Anywayz, Methullica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Maiden såklart, stor klass skillnad på dom båda banden, Maiden har ett stort antal bra låtar, medans metallica bara har ett par bra låtar. vote: Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Båda banden är stencoola, men jag diggar 'Tallicas musik bättre, så det blir Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 RUUUN TOO THE HIIILLS! RUUUN FOOOR YOOUR LIIVES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 RUUUN TOO THE HIIILLS! RUUUN FOOOR YOOUR LIIVES! ska man ta de som "iron maiden" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Två helt olika band i princip, men Metallica vinner med hästlängder. Iofs fram till Metallica albumet. Cliff's Metallica var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Gillar egentligen ingen av dem 2, men om jag måste välja 1 så blir det Metallica. Samma här fast jag sätter null vote för att inte härmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Två helt olika band i princip, men Metallica vinner med hästlängder. Iofs fram till Metallica albumet. Cliff's Metallica var tider det. Håller med dig i stort sett helt och hållet. Visst, finns ett par bra låtar på Load, Reload etc men inga som är i samma klass som de tidigare albumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Metallica! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Också tar du låtarna från den sämsta skivan...... Den skivan var jag sjukt missnöjd med. Vote: Iron Maiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Hmm http://www.googlefight.com/index.php?lang=...rd2=Iron+Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Vote: NULL! Gillar ingen av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Well...Metallica får det bli, inget fel på Maiden men Metallica är tyngre. Apropå Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts