skribb Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 spelet knäcker så inni helvete! blodigt som fan!!!! sof 2 kan slänga sig i väggen så jävla hårt! kolla in screenshoten: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 ooooh j*vlar jag har kört ettan men det ser ju inte it så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hur många gånger sköt du han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hur många gånger sköt du han? mer än en gång skulle jag gissa på det där spelet knäcker inte sof 2 eller sof 1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 det är inte min screenshot och sof 2 är förvisso bättre grafik, mer realistiskt osv. men herregud detta är överlägset ultra blodigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jo blodit kan man ju lungt säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 (redigerad) Bilden e kanske tagen från det bolodigaste stället i spelet! Om man kollar på väggen så e de ju inte blod från gubben.... Nån som har kört ettan? Redigerad 13 februari, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 det är inte min screenshot och sof 2 är förvisso bättre grafik, mer realistiskt osv. men herregud detta är överlägset ultra blodigt varför vill du ha mycket blod i spelna? är du en vampyr eller vad? sof 1/2 har tillräkligt med blod i tycker jag man ska inte kunna måla väggar med blod i spel tycker jag! barn som spelar såna spel blir ju sykiskt störda i huvudet när dom har spelat nått sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts