Siana Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 http://static.last.fm/coverart/300x300/2418180.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/q0jjd58978.jpg Dessa var de första jag tänkte på, men det finns mängder med snygga skivomslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 http://www.geocities.com/explosioncerebralmag/funeralrape.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 http://www.geocities.com/explosioncerebral...funeralrape.jpg Grindcore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Grindcore? Yes my dear friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Här kommer listan; givetvis inte i någon speciell ordning. Vissa artister kan det hända att jag ogillar eller ej rentav ens hört, men jag anser deras omslag är fina. U2 - War The Cardigans - Life The Stone Roses - The Stone Roses Blur - Parklife Oasis - Be Here Now Depeche Mode - A Broken Frame Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon Bob Dylan - Blonde On Blonde The Clash - London Calling The Strokes - Is This It The Rolling Stones - She's So Cold The Rolling Stones - Let It Bleed The Rolling Stones - Exile On Main St. The Grateful Dead - Terrapin Station Kent - Verkligen The Hives - Tyrannosaurus Hives The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band The Beatles - Abbey Road Blur - The Great Escape The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico Michael Jackson - Off The Wall [special Edition] Suede - Suede Suede - Dog Man Star Ganska många, men de är värda att kika på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Här kommer listan; givetvis inte i någon speciell ordning. Vissa artister kan det hända att jag ogillar eller ej rentav ens hört, men jag anser deras omslag är fina. Bob Dylan - Blonde On Blonde The Beatles - Abbey Road The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico Ganska många, men de är värda att kika på. Iiihi, de tre är fina. Så jävla mysiga färger på Blonde on Blonde (detsamma gäller Highway 61 Revisited). Jag tänkte ta med Blonde on Blonde, men blev rädd att folk skulle anklaga mig för Bob Dylan- album- favorisering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ord på den - Fin bakgrundshistoria bakom fotografiet, likväl. Dessvärre läste jag det i en tidning, och kan inte återberätta den. Vet inte vilken bakgrundshistoria du syftar på men om man kollar på omslaget till Elvis Presleys första skiva kan man ju se vissa likheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Kommer med några nya: http://www.rockdetector.com/assets/resized/img/covers/21417-0-300-0-300.jpg Judas Priest - Defenders of the faith, bra album och cool bild, sen finns det fans som har tatuerat hela omslagsbilden över hela ryggen Judas Priest - Turbo, Ännu en Priestskiva, denna är inte lika bra musikmässigt men den snygga designen från Defenders of the faith finns kvar Saxon - Denim and leather, Saxon-loggan is alive Redigerad 31 december, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Korn - See you On The Other Side Deras lite creepy omslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Vid de vildaste gäss! Den där har jag visst missat. När släpptes den? ------- Och wörd på Sianas kommentar till Pico. ------- Ett annat snyggt skivomslag är förövrigt det som sitter klistrat på Timberlakes nya skitcd, Futuresex/LoveSounds. http://img479.imageshack.us/img479/3074/4vq6.jpg Redigerad 31 december, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Dem här tycker jag är snygga: https://cdbaby.name/j/i/jinglecats1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Vid de vildaste gäss! Den där har jag visst missat. När släpptes den? 26 December.. Så rätt nydligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ohio Players - Honey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Dom flesta omslagen som redan visats är snygga, speciellt Ohio Players - Honey Här är Några av mina favoriter. Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf Wolfmother - Wolfmother Eagles of Death Metal - Death By Sexy Metallica - ...And Justice for All Fukadelic - Maggot Brain Jimi Hendrix - Blues The Roots - Tipping Point Foo Fighters - Foo Fighters AC/DC - For Those About to Rock (We Salute You) Guns N Roses - Appetite for Destruction (såklart) Black Rebel Motorcycle Club - Whatever Happened to My Rock 'N' Roll (singel) Black Sabbath - Vol. 4 Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath The Knife - Deep Cuts John Frusciante - Curtains Red Hot Chili Peppers - Californication Red Hot Chili Peppers - One Hot Minute Red Hot Chili Peppers - Blood Suger Sex Magik Red Hot Chili Peppers - Dani California (singel) Så..det var ett par av mina favoriter, jag gillar stilrena omslag, inget krimskrams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 jag gillar stilrena omslag, inget krimskrams. Medveten om att den kommentaren mer eller mindre säger emot alla album du postade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Nja det vet jag inte, vet ju att John Frusciante - Curtains och Jimi Hendrix - Blues är en massa krimskrams på, men dom är snygga ändå, menar ju inte att alla "krimskrams" omslag är fula, men det måsta passa till rätt sorts musik, ska leta reda på ett omslag som visar hur jag menar. Redigerad 1 januari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Dom här två är dom snyggaste, och det är en jätte bra artist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts