Tux Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Här har ni nästa James Cameron haha, nej men innan jag tog bussen till nyårsfesten så såg jag en flock blattar i en bil som såg misstänkta ut. Tog upp kameran och titta vad dem gjorde! http://www.youtube.com/watch?v=WxJRGhpqUQM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Den här tog några timmar inatt att fixa, när jag vaknade upp imorse så kändes den ändå ganska dålig. En timmes fixande med rök och liknande. Ända filmen som jag försökt få riktigt bra hittils, lyckades inte jättebra. Det är en stillbild som jag lagt dit effekter på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Den här tog några timmar inatt att fixa, när jag vaknade upp imorse så kändes den ändå ganska dålig. En timmes fixande med rök och liknande. Ända filmen som jag försökt få riktigt bra hittils, lyckades inte jättebra. Det är en stillbild som jag lagt dit effekter på. Fan, sjukt bra gjord! Hur är explosionen gjord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Fan, sjukt bra gjord! Hur är explosionen gjord? Oj, tack så mycket! Citerar mig själv från videoredigeringstråden. Ingredienser Bild After Effects Action Essentials 2 < vill ju inte länka till tpb. Men det finns där också. 1001 sound effects, tpb Warner Bros sound effects library, tpb De två explosionerna är från Action Essentials 2, pre keyed, bara att dra in i kompositionen alltså. Sen är resten mixande med 3D lager och ljudeffekter. Om det nu inte var så att jag nyss formaterade datorn hade jag säkert kunnat visa en print på själva tidslinjen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 (redigerad) Passion of the Christ II The Revenge of Jesus http://www.youtube.com/watch?v=GzhtwcPn6P4 Såg Mel Gibson's Passion of the Christ igårkväll och tyckte det var lite kul hur Gibson målade upp bilden av att judarna dödade Jesus så jag kom att tänka på hur Jesus måste ha känt efteråt, antagligen jävligt förbannad. Så här gick det alltså till efter att Jesus återvände till liv (Ni får ursäkta slutet, orkade inte fixa till det haha! Redigerad 16 februari, 2010 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yxFJ7SRTqU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Gjorde ett test i After Effects igår, "Tape 4/6 -04". Explosion samt missil/plan (?) i After Effects, color correction, klippning, ljud osv i Sony Vegas. http://www.youtube.com/watch?v=-XdF_dvLnQM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Penetration Nation Unsencored. (lol typo) Inte en film som jag har gjort, utan ett verk av två goda klasskamrater. Detta var deras projektarbete, och deras syfte var att lära sig arbeta med specialeffekter osv. För tillfället har torrenten inga seeders, men ge inte upp för det. Filmen är helt klart sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Skolarbete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Bra gjort Axel och Co.! Enda missen var att ljudet var i mono och pannat till vänster, lite tråkig miss men utöver det så varejuawesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Tyckte ljudupptagningarna var ganska brusiga och lite skrapiga, men filmen i övrigt var bra! Väl redigerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 (redigerad) Bra gjort Axel och Co.! Enda missen var att ljudet var i mono och pannat till vänster, lite tråkig miss men utöver det så varejuawesome. Tyckte ljudupptagningarna var ganska brusiga och lite skrapiga, men filmen i övrigt var bra! Väl redigerat. Tack dudes! Det är sant, ljudet får vi bli bättre på. Kanske skaffa bättre ljudupptagningsutrustning, och så. Redigerad 20 oktober, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 En kompis slutprojekt i skolan, som jag var med och hjälpte till med: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 En kompis slutprojekt i skolan, som jag var med och hjälpte till med: PHEW! Jag trodde det var IM3 the movie, fick nästan panik. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 PHEW! Jag trodde det var IM3 the movie, fick nästan panik. D: Haha, kan slänga upp den också om du vill det. Never. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Haha, kan slänga upp den också om du vill det. Never. Do it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 PHEW! Jag trodde det var IM3 the movie, fick nästan panik. D: Är det den där du slänger en kartong i någons skalle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 (redigerad) Vill dela med mig lite. Här är en film jag och två i bandet spelade in i början av ettan. Tre år sedan, alltså. Felix Flippar: Redigerad 29 oktober, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Är det den där du slänger en kartong i någons skalle? Nä. Den filmen letar jag faktiskt efter. Den här är ett klass-projekt vi gjorde i ettan eller tvåan. Och herregud, mina kläder i den filmen får mig att vilja gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) Känsliga tittare varnas, en film som gjordes för ungefär 2 år sedan. Det hade blivit invasion i en kompis lada, ville de ha krig, så skulle de få krig . EDIT: Hmm kom på att filmen kan verka stötande, skicka iväg ett pm om ni vill se den . Redigerad 4 november, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts