SimonJ Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 En liten film jag gjorde! http://www.youtube.com/watch?v=yRorC9gueLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 (redigerad) Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3 Riktigt skön film! Kul att se Erica också, visst var det hon? Redigerad 22 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Riktigt skön film! Kul att se Erica också, visst var det hon? Tacktack! Visst är det hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 (redigerad) Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3 Fy faaaaaan vad skööööön. Så bra gjord den är. Så underbar låt. Aah, riktigt bra! Du har en jäkla stor kompiskrets du! Btw, med vad filmade du det hela? Redigerad 22 mars, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Fy faaaaaan vad skööööön. Så bra gjord den är. Så underbar låt. Aah, riktigt bra! Du har en jäkla stor kompiskrets du! Btw, med vad filmade du det hela? Much love, kicken! <3 Jag filmade med dessa två: http://pici.se/pictures/BmSszteqG.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3 Åh, sjukt härlig film! Här sitter jag och surplar i mig varm O'boy, käkar macka och får gåshud. Det var verkligen någonting jag gillade. Kul att se David igen, hade glömt bort honom. Var inte Thotim med på ett hörn också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Jag vill verkligen inte överreagera men.... Jag har nog sett din film - P-C - över tjugio gånger nu och jag har inte tröttnat. Av någon anledning gör den mig så himla glad och jag blir helt varm inombords trots att den inte ens berör mig lika mycket som den berör de som medverkar i den. Man blir bara så himla glad av att se så många glada människor dansa, le och göra vad dem nu gör. Och svara inte på det här inlägget, jag skulle bara känna mig så himla fånig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Alltså åhh. Såg nyss en reklamfilm där "Fascination" spelades, och jag tänkte direkt på din film, P-C. Man blir så sjukt glad av att se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Vilken har bäst kvalite? (:!!! Testar nya kameran, vilket codec ska jag använd?. Borde ju egentligen vara AVCHD men M-JPEG (.mov) verkar fan bättre? http://www.youtube.com/watch?v=UyH4VzAfDHw http://www.youtube.com/watch?v=mbgTOsvVmuo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 den övre såg bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Vilken har bäst kvalite? (:!!! Testar nya kameran, vilket codec ska jag använd?. Borde ju egentligen vara AVCHD men M-JPEG (.mov) verkar fan bättre? den övre såg bättre ut. Håller med. Den undre såg för ljus ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Vilken har bäst kvalite? (:!!! Testar nya kameran, vilket codec ska jag använd?. Borde ju egentligen vara AVCHD men M-JPEG (.mov) verkar fan bättre? # H.264, MPEG-2 or MPEG-4 format # 1280x720 resolution # 44.1KHz Stereo MP3 or AAC audio # Frame rate as the original video Om du vill ha högsta kvaliten på Youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Min musikvideo till min låt om Mange (www.mcproduction.tk) http://www.youtube.com/watch?v=qnJEN1-F4mM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) Tihi. Min andra dag med After Effects. Första blev inte så mycket eget på. Redigerad 27 juli, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Tihi. Nice, kul att se! Kreativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=bIYohyUszA4 Tihi. Najs, ser lite weird ut när glöden som faller ned under själva elden helt abrupt försvinner vid ~ 9 sek bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) Nice, kul att se! Kreativt. Tackar. Najs, ser lite weird ut när glöden som faller ned under själva elden helt abrupt försvinner vid ~ 9 sek bara. Haha, jag drog väl in lite kort på den. Ska se om jag kan fexa. Fixat. Redigerad 27 juli, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 (redigerad) Kan ta och lägga upp denna som jag slet med för att få klar i fredags natt. Kortfattad historia bakom filmen: På Bossegasquen (gsque = en slags fest/umgängesform/sittning, med en massa tillhörande sånger och traditioner) på KTH i onsdags satt jag vid ett bord med nästan bara tjejer. Skogsbärscidern flödade (jag satt dock stolt med mina två Sofiero), och bordet dubbades därför till 'tjejbordet'. Därefter var steget inte långt till att jag själv förklarades till att vara en tjej, ett rykte som envist höll sig kvar - trots min extrema manlighet - och det hela blev till 'en grej'. Jag kände att en vedergällning var ett måste, så därför valde jag - likt Vladimir Putin - att klippa ihop och visa den här filmen på hur jag på ett extremt manligt sätt spenderade min sommar. Jag visade upp den på den stora nØllegasquen i lördags, och ryktet var som bortblåst. Ka-pow Redigerad 16 september, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2009 Kan ta och lägga upp denna som jag slet med för att få klar i fredags natt. Kortfattad historia bakom filmen: På Bossegasquen (gsque = en slags fest/umgängesform/sittning, med en massa tillhörande sånger och traditioner) på KTH i onsdags satt jag vid ett bord med nästan bara tjejer. Skogsbärscidern flödade (jag satt dock stolt med mina två Sofiero), och bordet dubbades därför till 'tjejbordet'. Därefter var steget inte långt till att jag själv förklarades till att vara en tjej, ett rykte som envist höll sig kvar - trots min extrema manlighet - och det hela blev till 'en grej'. Jag kände att en vedergällning var ett måste, så därför valde jag - likt Vladimir Putin - att klippa ihop och visa den här filmen på hur jag på ett extremt manligt sätt spenderade min sommar. Jag visade upp den på den stora nØllegasquen i lördags, och ryktet var som bortblåst. Ka-pow HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÅH HERREJÄVLAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts