Siana Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 FYFAN vad bra Stackars gubbe Skrattade högt 10/10 killar Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Här är en stopmotion-film som jag, Stora_tomtefar och en klasskamrat gjorde. Det var ett skolprojekt över två veckor eller så. Klaga inte på ljudeffekterna, de lades på i all hast kvällen innan och dagen som det hela presenterades. [youtube-old]ZbHc8wJCpWI[/youtube-old] Hahaha, ni är genier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Det här med film är ju kul att experimentera med så jag och några kompisar tänkte börja spåna om en miniserie med igenkänningsfaktorer som tema. Musik som främsta hjälpmedel. Om en vanlig helg kanske. Inget seriöst men det är kul att ha något "projekt". Fråga: Vilket redigeringsprogram går att lära sig snabbt, men samtidigt har något vassare och användbara funktioner att arbeta med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Fråga: Vilket redigeringsprogram går att lära sig snabbt, men samtidigt har något vassare och användbara funktioner att arbeta med? Jag tänkte först säga Pinnacle Studio, det är väldigt simpelt att lära sig med ganska advancerade funktioner så man kan få till rätt mycket käckt. Dock tycker jag att man borde lära sig Adobe Premiere, det är liksom the one and only om man håller på med film. (Alternativ Final Cut om du kör Mac) Där kan du göra i stort sätt vad som helst, så det är mitt tips. Dock lite krångligt att lära sig, men tar inte lång tid. Kanske du ska börja med Pinnacle så du fattar hur man gör, sen gå över till Premiere när du känner dig säkrare, och prova dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vegas, tar ett tag att lära sig men det är helt klart bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Hehe, liten bump men.. Hittade en kul liten film som jag och en kompis hade gjort i januari-08 som ett slags fysikprojekt som jag lade upp igår, ser inte särskilt genomtänkt ut..och det var det inte heller Vi lattjade lite och jag jävlades lite med honom med hans flin efter sitt skott, något som inte uppskattades av honom (Projektet tog runt tre månader för oss, hade lite text till också) Slagskott 1½ Redigerad 3 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Hehe, liten bump men.. Hittade en kul liten film som jag och en kompis hade gjort i januari-08 som ett slags fysikprojekt som jag lade upp igår, ser inte särskilt genomtänkt ut..och det var det inte heller Vi lattjade lite och jag jävlades lite med honom med hans flin efter sitt skott, något som inte uppskattades av honom (Projektet tog runt tre månader för oss, hade lite text till också) Slagskott 1½ Gief länk D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Gief länk D: http://www.youtube.com/watch?v=SWZnBscXatM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 [youtube-old]mRAqinWjuf8&[/youtube-old] Film vi gjorde för några år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3 Awesome! Den här sortens filmer brukar bara uppskattas av de som är med i den, men jag måste säga att den tog mig med storm i alla fall. Riktigt mysig. Var inte det där Jacker förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Awesome! Den här sortens filmer brukar bara uppskattas av de som är med i den, men jag måste säga att den tog mig med storm i alla fall. Riktigt mysig. Var inte det där Jacker förresten? Åh, creds värmer till tusen! Haha, jo jag glömde nämna det. 2girls1cup + Jacker = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3 Men åh, vad fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3 Jag har absolut noll koppling till både dig och resten av folket i filmen. Men fan vad den fick mig att sakna sommaren! och vilken lyckokänsla den gav mig. Riktigt snyggt där när han hoppar in i busskuren (?) med ljudet och allt Mig gilla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 (redigerad) Underbar. Påminner mig om en coca cola reklam, visserligen pga låten och att jag blir så jävla glad av den. Sådanna filmer gör mig så glad att det inte är sant. Redigerad 19 mars, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Yes, känns som den borde youtubas nu fast den har varit klar ett tag. Kort sagt: jag filmade några sekunder varje dag i ungefär ett år och klippte ihop det som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte till Tyskland. <3 Har heller ingen som helst koppling till mig att göra what so ever, men jag måste säga att den var väldigt bra, tycker den skriker glädje och som nämnts sommar, bra jobbat P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Vad glad jag blir att ni känner så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Riktigt bra! Jag blir glad av den och önskar att hela livet var en musikvideo. Grymt passande låt, förövrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=k6PeQ8Kf24A...re=channel_page Eh. Filmade när en kompis "bögade sig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=k6PeQ8Kf24A...re=channel_page Eh. Filmade när en kompis "bögade sig". Högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts