Tux Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Jag gjorde en liten "trailer" på några skräckfilmer/tortyrfilmer YouTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Riktigt snyggt gjord! Bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Drar nu upp denna tråd för att posta en trailer jag gjorde på filmen Green street hooligans igår när jag hade tråkigt, enjoy! [youtube-old]RXM4jVJKOJs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Kolla här då: http://uk.youtube.com/watch?v=0ckVvKdiJPk Ett år gammal dåligt hemmagjord version av Rowan Atikinson's klassiker: Elementary Dating! Jag är den som spelar dejtaren, den andra är Nightflier på GTAStunting.. Redigerad 25 juli, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Min första stop-motionfilm. FNV9FwU4FjM Den var skön, men hade gärna sett lite mer twist på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Till exempel? Jag är öppen för förslag till framtida filmer. Hmm, inte en aning. Det är ju svårt att komma på något riktigt smart. Något humoristiskt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Jag och brorsan gjorde en film förut! [youtube-old]P-aOzn_In-4[/youtube-old] Kommentarer tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Jag och brorsan gjorde en film förut! Kommentarer tack! Ingen som har något att säga om filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Ingen som har något att säga om filmen? Haha sure. Negativa; - Byt ut dem 5 första sekunderna i filmen mot ett intro och fejda sedan fram filmen vid 8:onde sekunden. - Antigen så suger YouTube eller så är er film lite väl suddig. Skärp den lite, ändra kurvorna och lägg till en liten blå nyans kanske. (http://www.youtube.com/watch?v=IP4n6wvxtHM) Positiva: - Bra musik, gillar Narnia - Rolig film, man skrattar inombords. - Bra filmat. Redigerad 8 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Jag och brorsan gjorde en film förut! Kommentarer tack! Haha, häftig om än en aning meningslös. Vad hette den mäktiga musiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Vad hette den mäktiga musiken? Harry Gregson-Williams - The Battle [youtube-old]Q41fwx1tfHc[/youtube-old] Redigerad 8 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Haha sure. Negativa; - Byt ut dem 5 första sekunderna i filmen mot ett intro och fejda sedan fram filmen vid 8:onde sekunden. - Antigen så suger YouTube eller så är er film lite väl suddig. Skärp den lite, ändra kurvorna och lägg till en liten blå nyans kanske. (http://www.youtube.com/watch?v=IP4n6wvxtHM) Positiva: - Bra musik, gillar Narnia - Rolig film, man skrattar inombords. - Bra filmat. Tack. Det är suddigt för att jag inte orkade konvertera den i nåt större än 320x240. Haha, häftig om än en aning meningslös. Vad hette den mäktiga musiken? Haha, den är ganska meningslös ja. Men det var mest en test film. Just fått ny kamera så vi fick lust att testa den! Redigerad 8 september, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Tack. Det är suddigt för att jag inte orkade konvertera den i nåt större än 320x240. Du vet väl att du inte längre måste konvertera den till 320x240 när du vill lägga upp den på YouTube ?. Om du laddar upp en film som är 480x360 eller större så kan vi tittare välja "Watch in high quality" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Du vet väl att du inte längre måste konvertera den till 320x240 när du vill lägga upp den på YouTube ?. Om du laddar upp en film som är 480x360 eller större så kan vi tittare välja "Watch in high quality" Jag vet, men det tar lång tid att kovertera högre, och jag hatar att vänta! Så jag tog det lägsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Jag vet, men det tar lång tid att kovertera högre, och jag hatar att vänta! Så jag tog det lägsta! Mjo sant, tog 2 timmar att konvertera en 10 minuters lång film till 640x480 med högsta kvaliten för mig. Gissa hur stor filmen blev? Ynka 70mb. Redigerad 8 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Här är en stopmotion-film som jag, Stora_tomtefar och en klasskamrat gjorde. Det var ett skolprojekt över två veckor eller så. Klaga inte på ljudeffekterna, de lades på i all hast kvällen innan och dagen som det hela presenterades. [youtube-old]ZbHc8wJCpWI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Här är en stopmotion-film som jag, Stora_tomtefar och en klasskamrat gjorde. Det var ett skolprojekt över två veckor eller så. Klaga inte på ljudeffekterna, de lades på i all hast kvällen innan och dagen som det hela presenterades. FYFAN vad bra Stackars gubbe Skrattade högt 10/10 killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts