DrStupid Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Kanske bäst att jag förklarar, han är mupp och gillar, japp gillar, att stå vid väggen och akta sig för bollar, vi brukar hålla på sådär varje rast tills han vill att vi ska sluta (det ville han efter pungkrossaren) då struntar vi i han och han är nöjd. Uhm... Machosist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Uhm... Machosist? Vad är machosist? kan också tillägga att han fick bomba mig idag, och han tycker faktiskt, ärligt att det är jävligt kul att bli bombad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Vad är machosist? Sry, jag stavade fel... Masochism, sexuell läggning. Masochisten erfar sexuell njutning av smärta i ett sammanhang av sexuell dominans. motsatsen till Sadist kan man säga... Redigerad 12 januari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Sry, jag stavade fel... Masochism, sexuell läggning. Masochisten erfar sexuell njutning av smärta i ett sammanhang av sexuell dominans. motsatsen till Sadist kan man säga... Nä, de är jag inte, jag la upp den så riktiga masochister ska få lite runkmaterial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Nä, de är jag inte, jag la upp den så riktiga masochister ska få lite runkmaterial Nej... Alltså, masochister får sexuell njutning av att, t.ex bli piskade. Sadister är dom som skulle kunna använda det där som runkmaterial. Eller, nja, kanske inte. Det jag menar är alltså att "muppsimon" är masochist. Fast det menar jag inte, utan det var ett dåligt försök till ett misslyckat skämt. Redigerad 12 januari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vad gör man om man har: tråkigt på bussen, ny mobiltelefon som man alltid sitter och kåtar sig i? En film om resan hem, Go and see it! - ----------- Fram till 1:20 är det bara video och musik,efter det så kommer det text också! CLICK ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hahaha....Ehm....kul film GF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Vad gör man om man har: tråkigt på bussen, ny mobiltelefon som man alltid sitter och kåtar sig i? En film om resan hem, Go and see it! - ----------- Fram till 1:20 är det bara video och musik,efter det så kommer det text också! CLICK ME Hur lägger man in text i filmen, men med filmen som bakgrund på texten? Har försökt få till det i Movie Maker och Vegas, men misslyckas hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Hur lägger man in text i filmen, men med filmen som bakgrund på texten? Har försökt få till det i Movie Maker och Vegas, men misslyckas hela tiden! Du lägger texten på en layout över filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Nu så har jag satt ihop en ny film! Ni som sett den underbara översättningen till Svenska på Soviets nationalsång, Ansiktsburk, Fiskpinnar eller Hatten Är Din kommer säkerligen känna igen konceptet! Jag har översatt "Internationalen" till Svenska! http://www.youtube.com/watch?v=O3nlgtvskgw Min första film av detta slag. Var inte direkt nogrann, men ni kan ju säga vad ni tyckte iaf! Fick inte Vegas att fungera av någon anledning, så jag körde på Movie Maker och Paint, därav det något oproffesionella intrycket! När jag ändå skriver så kan jag passa på att tacka antepanteboy för hjälpen i det förra inlägget! Take care - stay metal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 En typisk film I det jag kallar ''LastaRonnyh''-anda. Skrälligt ljud,dålig kvalité snabbspolning m.m. Enjoy! LASTARONNYH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Nu så har jag satt ihop en ny film! Ni som sett den underbara översättningen till Svenska på Soviets nationalsång, Ansiktsburk, Fiskpinnar eller Hatten Är Din kommer säkerligen känna igen konceptet! Jag har översatt "Internationalen" till Svenska! http://www.youtube.com/watch?v=O3nlgtvskgw Min första film av detta slag. Var inte direkt nogrann, men ni kan ju säga vad ni tyckte iaf! Fick inte Vegas att fungera av någon anledning, så jag körde på Movie Maker och Paint, därav det något oproffesionella intrycket! När jag ändå skriver så kan jag passa på att tacka antepanteboy för hjälpen i det förra inlägget! Take care - stay metal! Hahahaha!! Fy fan vad rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=zRrTJIZEyzk Dår är en film jag å en polare har gjort http://www.youtube.com/watch?v=zRrTJIZEyzk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Nu så har jag satt ihop en ny film! Ni som sett den underbara översättningen till Svenska på Soviets nationalsång, Ansiktsburk, Fiskpinnar eller Hatten Är Din kommer säkerligen känna igen konceptet! Jag har översatt "Internationalen" till Svenska! http://www.youtube.com/watch?v=O3nlgtvskgw Min första film av detta slag. Var inte direkt nogrann, men ni kan ju säga vad ni tyckte iaf! Fick inte Vegas att fungera av någon anledning, så jag körde på Movie Maker och Paint, därav det något oproffesionella intrycket! När jag ändå skriver så kan jag passa på att tacka antepanteboy för hjälpen i det förra inlägget! Take care - stay metal! Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Edit: gone.... Redigerad 10 februari, 2007 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hahahaha!! Fy fan vad rolig Skitbra! Tack för dne positiva kritiken! Om ni är medlemmar på youtube, kolla gärna mina andra filmer och kommentera! Ni får gärna subscriba också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Håller själv på med ett lite småballt projekt för tillfället. Dark Angel vs Terminator. En hyllning till James Camerons båda Science-fiction mästerverk. Mänskligheten har förskjutit kriget mot maskinerna. John Connor dödas av poliser, men Skynet har en ny fiende: de transgena. Filmen Klippningarna är inte sådär jättesnygga, och storyn har knappt börjat, men jag får jobba på... Redigerad 18 mars, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Haha, hittade en film som jag och några kompisar gjorde i höstas, världens mest seriösa film xD Upfuckad dum film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Vad gör man om man har: tråkigt på bussen, ny mobiltelefon som man alltid sitter och kåtar sig i? En film om resan hem, Go and see it! - Hoppas inte att du hade tänkt att bli kameraman i framtiden, isåfall får du nog träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Nej... Alltså, masochister får sexuell njutning av att, t.ex bli piskade. Sadister är dom som skulle kunna använda det där som runkmaterial. Eller, nja, kanske inte. Masochism är inte bara sexuellt. Kan vara psykiskt. Om man är psykologiskt mashochistist så njuter man bara av att skada sig själv, så som med ett rakblad eller en snedlugg - socialt självmord. Men ändå. Sadism har samma princip om det är psykologiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts