Kalan Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Drug Dealers - Jättegammalt = jättedåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Drug Dealers - Jättegammalt = jättedåligt. Hahaha Jag älskade den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Drug Dealers - Jättegammalt = jättedåligt. Älska musik från Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Drug Dealers - Jättegammalt = jättedåligt. Haha, fan vad bra! What the fuck? It's monopolpengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Typ, ja. Vi Time-stretchade i Cubase, så det är inte helt och hållet dubbelt så snabbt. Därtill gjorde vi rösterna bara lite ljusare och försämrade kvaliten lite grann så det låter gammalt. För övrigt så är det min storebror som är killen med tomteluve, jag är killen med pannband och Siana är - ja, ni hörde rätt, den lilla killen! Hur lång är Siana nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. Haha, Grymmaste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Den här filmen gjorde jag och två kompisar igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Hur lång är Siana nu ? Runt 1,75. Det där var tiden innan målbrottet, puberteten och den extrema växten. Ska väl inte påstå att jag är jättelång nu men i alla fall rejält mycket längre än det där, och även längst i familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. HAHAA så jävla aeg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Runt 1,75. Det där var tiden innan målbrottet, puberteten och den extrema växten. Ska väl inte påstå att jag är jättelång nu men i alla fall rejält mycket längre än det där, och även längst i familjen. Då är ju vi ungefär lika långa (1,76 sucker ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Min youtube adress: http://youtube.com/grevevonlofon ... Där finns en massa filmer som jag och kompisar har gjort under årens lopp... Spana speciellt in Fille Förhud och The Kung-Fu Movie! Dom två är riktigt fina (från mitten av 2004, men roliga i alla fall!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-5...5n+Vildmarken+2 En fristående uppföljare på "Skriet från Vildmarken", vilken är på tok för värdelös för att visas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Kom på att vi på skolan gör en hel del filmer. Kan försöka slänga upp dom på YouTube nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Man Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Min norska kompis har pusslat lite... http://oystein.flodhest.net/film.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 En film jag spelade in igår, det är den legendariska mupp-simon i min klass som råkar ut för en... hm.... olycka? Here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Enda jag har gjort. Hier! Den var schysst! Jämför med min rulle! Men ah, vid 1:51 på din film hade jag velat se en turnvalt -> roll. Turnvault måste vara min favorit. Anvnäder den hela tiden utomhus. Rolls gör jag mer än en gång om dagen hemma, när man ska ur soffan t ex. Ska ladda upp en till sån film, men den är för stor så jag måste fixa det på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 En film jag spelade in igår, det är den legendariska mupp-simon i min klass som råkar ut för en... hm.... olycka? Here Alltså, den skulle säkert varit kul om du inte lyckats göra så det såg ut som om han var ett stackars mobboffer som stog där ensam och blev bombad med bollar... Nu tyckte jag mer synd om snubben a.k.a muppsimon. Lite snygg träff var det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Okej, här är en wallflip-film. Så svårt är det inte, om man är snabb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Alltså, den skulle säkert varit kul om du inte lyckats göra så det såg ut som om han var ett stackars mobboffer som stog där ensam och blev bombad med bollar... Nu tyckte jag mer synd om snubben a.k.a muppsimon. Lite snygg träff var det dock. Kanske bäst att jag förklarar, han är mupp och gillar, japp gillar, att stå vid väggen och akta sig för bollar, vi brukar hålla på sådär varje rast tills han vill att vi ska sluta (det ville han efter pungkrossaren) då struntar vi i han och han är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts