Weener Skrivet 30 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2015 Lika härligt som alltid, RavenE! Keep em coming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2015 Vi är tillbaka! Här kommer ett suveränt tips på hur ni kan börja spara lite mer pengar! Kommer ytterligare en kortfilm under veckan eller nästa. Den är klar och inväntar lite finputsning. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2015 Den blev försenad, men nu är den uppe! Två minuters kortfilm, har du jobbat på callcenter kommer du känna igen dig! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 18 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2015 Hej! Är mitt uppe i postproduktionen till vår examensfilm och vi har ännu inte kommit på något namn till filmen. Filmen handlar om en Lova (30 år) som hälsar på sin 50-åriga mamma Marie i Spanien efter att mamman övergivit henne och hennes pappa när Lova var väldigt liten. Men nu när Lova själv har blivit gravid så väcks tankarna kring hennes egen tillkomst. Hennes mål är att konfrontera henne och fråga henne vad som fick henne att lämna henne osv. Men när Lova väl kommer fram och ser sin mamma får hon kalla fötter och börjar istället spionera på henne. Men så småningom korsas trots allt deras vägar och då ljuger Lova om vem hon är och påstår sig heta Anna. Lova blir hembjuden till Marie och vid flera tillfällen försöker hon komma in på varför hon har kommit till Spanien, men gång på gång blir hon avbruten av sin ettriga och pratsamma mamma. Men till slut får Lova svar på varför hennes mamma lämnade henne genom att lurka fram svar. När Lova har fått de svar hon vill går hon oförskämt därifrån, vilket får mamman att undra om hon sagt eller gjort något fel. Långa blickar utbyts. Där slutar filmen. Som sagt.... namn.... Någon som har något förslag? Allt är välkommet. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2015 Antepante och jag kan också göra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2015 (redigerad) RavenE, vart tog er videos vägen? Ge oss mer!Edit : Hittade Japanskt Godis, ska bli kul att se! Redigerad 18 november, 2015 av Weener 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2015 RavenE, vart tog er videos vägen? Ge oss mer!Edit : Hittade Japanskt Godis, ska bli kul att se! Det har dött ut, men vi har idéer! Haha jajamen, vi har inte länkat till den ännu men kul att du hittade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2015 Det har dött ut, men vi har idéer! Haha jajamen, vi har inte länkat till den ännu men kul att du hittade den. Ge oss mer, kollat igenom era gamla klipp! Älskar er! GE OSS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2015 RavenE!!! Stilla min abstinens! Älskar Lalex och Ante!!!! Sett alla klipp 40 gånger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2017 Ingen sketch, men väl en lång vlogg från vår resa till LA! Ante åkte dit med sin pappa och storebror, jag följde med utan att han visste om det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2018 Jag behöver lite tips på filmrelaterade compilation-klipp till min YouTube-kanal "Angry Silence". Någon som har några idéer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2018 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2018 2018-03-24 at 20:25, Arman skrev: Jag behöver lite tips på filmrelaterade compilation-klipp till min YouTube-kanal "Angry Silence". Någon som har några idéer? ------------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 4 oktober, 2019 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2019 Jag och en kompis gjorde detta mästerverk för typ 10-12 år sen x) 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2020 (redigerad) Vad kan gå fel när en som är asdålig på att baka ska försöka baka Macarones för första gången? 😁 Redigerad 15 juli, 2020 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts