Adrian G Skrivet 9 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2014 Hej! Jag tänkte ge forumet en exklusiv smygpremiär av min showreel. Den här får inte spridas hur som helst eftersom den innehåller några klipp jag inte har 100% rättigheterna till än. Därför tänker jag länka till den på ett sätt som förhoppningsvis håller google-bottar undan. vimeo punkt com snedstreck 100155000 Lösenordet skrivs med små bokstäver och står på bilen i den här tråden: http://www.gtasajten.com/den-ultimata-cringetraaden-51253/page__st__40 Vilken skattjakt det blev nu! Snyggt, klippen ute på havet tyckte jag var speciellt imponerande! Och nu förstår jag att hemsidan säkert inte har särskilt hög prioritet, men jag tror ändå att du skulle kunna knåpa ihop något snyggare själv på väldigt kort tid. Framförallt så du slipper den fula reklamen från portfoliobox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2014 Galet nice! Snyggt, klippen ute på havet tyckte jag var speciellt imponerande! Och nu förstår jag att hemsidan säkert inte har särskilt hög prioritet, men jag tror ändå att du skulle kunna knåpa ihop något snyggare själv på väldigt kort tid. Framförallt så du slipper den fula reklamen från portfoliobox. Tack! Hemsidan är bara en placeholder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2014 (redigerad) Hittade en gammal DVD som jag beslutade göra någonting roligt med. En av fem matcher avklarade, men de resterande fyra ska jag göra någonting annorlunda med. Ni får ursäkta min "gammel-svenska" men jag var rätt dragen när jag spelade in det och jag är amatör inom den slags "humorn". Eller ja, man är ju amatör inom all slags humor. Redigerad 1 augusti, 2014 av Ma__Cipriani 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 15 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2014 Jag och Antepante skojade till det lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2014 Jag och en vän provar på det här med kortfilmer! http://www.youtube.c...h?v=jlWw9xoPCo4 Tänkte bara ge en komplimang såhär långt efteråt, jag skrattade jävligt hårt när han tar ut en grej, luktar på den, ryggar tillbaka och sedan ställer in den igen. Igenkänningshumor! Jag och Antepante skojade till det lite. http://www.youtube.c...h?v=71M-TSBXOhM Haha, nice. Skrev ni skämten själva? Gillade slutet. ---- Vet inte vilken tråd jag ska ta det i så jag tar det här: Vi vann en Amanda (Norges motsvarighet till Guldbaggen) idag för bäst VFX i filmen Ragnarök. Och, om någon av er ska gå och titta på Expendables 3 kan ni ju stanna kvar lite längre i biosalongen så ser ni mitt namn i eftertexterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2014 Jag skapade en video på dryga sju minuter från en kort sträcka jag åkte i Wyoming 2012. Systemkameran låg i fören, sedan lade jag på Mogwai i bakgrunden, för de är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2014 Klippte ihop en gammal tecknad film om en snögubbe till en egen låt jag skrev och spelade in, som skolarbete 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2015 En polare klippte ihop lite klipp från en biltur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2015 En polare klippte ihop lite klipp från en biltur. Lustigt! Kollade precis om eran kortfilm med katten och ölen, vet inte vad det är men jag gillar fan den. Ser så jävla gott ut när ni sprätter varsin öl och spelar tv-spel. Därför blir jag glad att det är samma duo som sitter i denna bilen! Ska kolla nu med nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2015 Lustigt! Kollade precis om eran kortfilm med katten och ölen, vet inte vad det är men jag gillar fan den. Ser så jävla gott ut när ni sprätter varsin öl och spelar tv-spel. Därför blir jag glad att det är samma duo som sitter i denna bilen! Ska kolla nu med nöje! Kul att du gillade Kattfan! Det är ju två rätt olika filmer. I kattfilmen hade vi en idé och en rätt färdig dialog, så det blir ju lättare att spela då. I den här slängde vi bara upp två kameror och for iväg och tjötade. Återkom gärna med vad du tyckte om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2015 Kul att du gillade Kattfan! Det är ju två rätt olika filmer. I kattfilmen hade vi en idé och en rätt färdig dialog, så det blir ju lättare att spela då. I den här slängde vi bara upp två kameror och for iväg och tjötade. Återkom gärna med vad du tyckte om den! Nu har jag sett den! Avsnittet osade verkligen feelgood och det som gör det så speciellt är att ni bara är två vanliga grabbar från Norrland. Ni verkar jävligt sköna och sympatiska med en touch av smått sjuk humor. Märks att ni är goda vänner och jag blir glad av att kolla på videon. Mer mer mer! Ps. Märks att du är en rutinerad taxi-driver, du är som klippt och skuren för en svensk taxithriller där du kör runt olika brottslingar i Umeå eller nåt. Ds 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2015 Nu har jag sett den! Avsnittet osade verkligen feelgood och det som gör det så speciellt är att ni bara är två vanliga grabbar från Norrland. Ni verkar jävligt sköna och sympatiska med en touch av smått sjuk humor. Märks att ni är goda vänner och jag blir glad av att kolla på videon. Mer mer mer! Ps. Märks att du är en rutinerad taxi-driver, du är som klippt och skuren för en svensk taxithriller där du kör runt olika brottslingar i Umeå eller nåt. Ds Oj, wow och tack! Riktigt kul läsning. Det känns som att du fick den känslan vi var ute efter att få ut med filmen. Vi ska försöka få till lite mer storyliknande i följande filmer, men även lite sketcher tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2015 Grymt! Ni är som sagt en kul och härlig duo, hade kunnat se er på typ kanal 5 eller TV6 testa massa grejer och åka runt och snacka skit i Sverige när Filip & Fredrik och Erik & Mackan blir för gamla för sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2015 (redigerad) Finns det något bättre ställe att bygga upp en fotostudio än i en etta på 45 kvadrat? Det tyckte inte vi heller! En mulen söndag spenderades hemma hos Ante för att ta vackra egobilder på varandra. Häng med! Nästa film planerar vi att göra utomhus, har ni några idéer på vad vi kan göra? Redigerad 5 mars, 2015 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2015 Finns det något bättre ställe att bygga upp en fotostudio än i en etta på 45 kvadrat? Det tyckte inte vi heller! En mulen söndag spenderades hemma hos Ante för att ta vackra egobilder på varandra. Häng med! __tXDOJQ2WQ Nästa film planerar vi att göra utomhus, har ni några idéer på vad vi kan göra? Åh! Kvällens feelgood! Är nog ert störst fan. Hade velat se er sitta och dricka och snacka skit och sakta men säkert bli mer och mer berusade under filmen. Sen hade jag gärna sett er undersöka nått gammal "spökhus" eller övergivet stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2015 Åh! Kvällens feelgood! Är nog ert störst fan. Hade velat se er sitta och dricka och snacka skit och sakta men säkert bli mer och mer berusade under filmen. Sen hade jag gärna sett er undersöka nått gammal "spökhus" eller övergivet stället! Vad kul att du gillar filmerna! Oh, vi båda gillar bägge idéerna! Snart på en youtube nära dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2015 Grymt upplägg med två kameror sådär när ni snackade in i varsin. Blir lite inspirerad att göra något liknande med bandet, kanske sätta upp kameror när vi repar eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2015 RIP Bob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2015 RIP Bob. Han var en bra vän. Vi har två filmer som är mera sketcher planerade. Under tiden kan ni kolla på vår nödlösning när en plan inte gick som planerat. Del två dyker upp om några dagar tror jag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2015 (redigerad) Vi filmade en mer välplanerad och manusbaserad sketch idag, bör dyka upp i mitten av nästa vecka. Har en färdig idé för ännu en sketch också, är smått påbörjad. Tills dess får ni stå ut med lite mer bilåkning. Vi åker till Norge! Diskuterar musikstilar, berg som ser ut som bröst och leker 20 frågor och mycker mer! Redigerad 29 mars, 2015 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts