antepanteboy Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Ja..det finns en sådan här Topic men den är rätt gammal så det är kanske inte nödvändigt att dra upp den. Lägg upp era hemmagjorda filmer här och dela dom med Gtasajten! Min kommer så fort jag har lagt upp den på YT. EDIT: Här är en liten trailer som jag har klippt ihop klick ffs Redigerad 30 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Enda jag har gjort. Hier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. Den var rolig som fan. Men är det verkligen Siana som är den där lilla grabben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. Hahaha den där var ju askul Er skulle man göra en film med någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. Haha , Är siana den lilla killen? Tydligen Redigerad 31 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. Rolig, men hur fick ni knattens röst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Fisen The Movie En grym film på min katt, den är tagen med min mobil så den är lite mörk, och kvaliten är lite halvdålig, dessutom går filmen fortare än musik som på mobilen, men iallafall, ENJOY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Här är en liten B film som jag gjorde för ett halvår sedan Uppfriskande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Jävligt många av mina filmer ligger här KOLLA! http://youtube.com/profile?user=ronnby Redigerad 1 januari, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Rolig, men hur fick ni knattens röst? Spelade upp det snabbt...duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Spelade upp det snabbt...duh Typ, ja. Vi Time-stretchade i Cubase, så det är inte helt och hållet dubbelt så snabbt. Därtill gjorde vi rösterna bara lite ljusare och försämrade kvaliten lite grann så det låter gammalt. För övrigt så är det min storebror som är killen med tomteluve, jag är killen med pannband och Siana är - ja, ni hörde rätt, den lilla killen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) För drygt två år sedan gjorde jag och Siana den här filmen. Han går nog med på att jag postar den. Laddade just upp filmen, så det tar ett tag innan den faktiskt existerar. Hahaha! Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket åt ett filmklipp! Den går direkt in på stjärntoppen och sparas i favoriter Redigerad 1 januari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 För er som håller på med film så har jag hittat ett forum som handlar enbart om film. http://forum.voodoofilm.org/ hur man gör special effekter, skiva manus, ljud, ljus m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Gjorde den här idag bara för skojs skull. Var dock lite mörkt men smällen syns väl. Blev en jävla vibration efter smällen, man kan höra kamera skaka. Teh bomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Gjorde den här idag bara för skojs skull. Var dock lite mörkt men smällen syns väl. Blev en jävla vibration efter smällen, man kan höra kamera skaka. Teh bomb Va fan va det för bomb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 En film jag och en komis gjort... http://www.youtube.com/watch?v=VuVgbASv5g4 Eller rättare sagt spelat in i Fraps och redigerat. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 En film jag och en komis gjort... http://www.youtube.com/watch?v=VuVgbASv5g4 Eller rättare sagt spelat in i Fraps och redigerat. Enjoy! Fel tråd, hit skulle du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Här är en film som jag gjorde igår Nyår ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts