eminem33 Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag har suttit här i timmar och fått damp jag laddade ner SA-MP Client 0.1b sen så startar jag de som kommer upp på skriv bordet men då står de "access violation at adress 004CC638 in module 'samp.exe'. read of adress 00000000. " jag har mitt san andreas på D inte C kan de vara de ?? snälla hälp jag får damp om ja inte kan spela online Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag har suttit här i timmar och fått damp jag laddade ner SA-MP Client 0.1b sen så startar jag de som kommer upp på skriv bordet men då står de "access violation at adress 004CC638 in module 'samp.exe'. read of adress 00000000. " jag har mitt san andreas på D inte C kan de vara de ?? snälla hälp jag får damp om ja inte kan spela online S.Ö.K! Finns hundratals som har haft det här problemet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Det är bara att trcka på ENTER tills alla är borta sen funkar det, annars om du vill så adda mig på msn så kan ja skicka en grej som löser det fds_general@hotmail.com lätt fixat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag har suttit här i timmar och fått damp jag laddade ner SA-MP Client 0.1b sen så startar jag de som kommer upp på skriv bordet men då står de "access violation at adress 004CC638 in module 'samp.exe'. read of adress 00000000. " jag har mitt san andreas på D inte C kan de vara de ?? snälla hälp jag får damp om ja inte kan spela online Nu så tänkte jag ta och reda ut några begrepp här för dig, min gode vän: DAMP är inte något skälsord! Kan inte alla ta och lära sig det?! Fatta att det känns som att få ett slag i anskitet så fort nån säger "jag får damp" och liknande... Det gör ont! Men det är tydligen ingenting som folk förstår. Förutom dom idioterna som säger det enbart för att trycka ned mig. Är jag annolunda emot andra på grund av mitt handikapp? Är jag annolunda över huvud taget? Jag tycker inte jag får raseriutbrott lätt alls... Jag är liksom en förbannat jävla lugn person (men ibland får även jag nog, som nu till exempel)! Det där med raseriutbrott är exakt lika som med alla andra "normala" personer - en del med DAMP får det lättare, likadant som med folk utan! Skulle även vilja informera er om att det är ungefär fyra personer i varje klass som har handikappet utan att ha en fastställd diagnos på papper. Jag tror faktiskt inte att dom skulle tycka att det var så jävla kul att folk gick omkring och sa "jag får damp på dig", om det skulle uppdagas att dom själva hade det. Men såklart, så länge dom är lyckligt ovetande om det så går det väl förstås bra att klanka ned på andra och se sig som "en bättre person än han det där jävla dampbarnet du vet...". DAMP är för övrigt ett handikapp som man har, inte något som man får så fort man blir förbannad över någon/något. Allt för mig idag. Hoppas ni lärde er något! Over and out // Greve Von Lofon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Nu så tänkte jag ta och reda ut några begrepp här för dig, min gode vän: DAMP är inte något skälsord! Kan inte alla ta och lära sig det?! Fatta att det känns som att få ett slag i anskitet så fort nån säger "jag får damp" och liknande... Det gör ont! Men det är tydligen ingenting som folk förstår. Förutom dom idioterna som säger det enbart för att trycka ned mig. Är jag annolunda emot andra på grund av mitt handikapp? Är jag annolunda över huvud taget? Jag tycker inte jag får raseriutbrott lätt alls... Jag är liksom en förbannat jävla lugn person (men ibland får även jag nog, som nu till exempel)! Det där med raseriutbrott är exakt lika som med alla andra "normala" personer - en del med DAMP får det lättare, likadant som med folk utan! Skulle även vilja informera er om att det är ungefär fyra personer i varje klass som har handikappet utan att ha en fastställd diagnos på papper. Jag tror faktiskt inte att dom skulle tycka att det var så jävla kul att folk gick omkring och sa "jag får damp på dig", om det skulle uppdagas att dom själva hade det. Men såklart, så länge dom är lyckligt ovetande om det så går det väl förstås bra att klanka ned på andra och se sig som "en bättre person än han det där jävla dampbarnet du vet...". DAMP är för övrigt ett handikapp som man har, inte något som man får så fort man blir förbannad över någon/något. Allt för mig idag. Hoppas ni lärde er något! Over and out // Greve Von Lofon! lol haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 lol haha Varför säger du lol? Jag har Aspergersyndrom och jag är då fan som alla andra, om du nu inte tar damp eller liknande På allvar Så kan du Dra åt *******! Det finns folk med handikapp och liknande Jag avskyr att folk säger Typ: " Jag blir CP " eller " Jag får damp ", Det är ju så Idiotiskt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Varför säger du lol? Jag har Aspergersyndrom och jag är då fan som alla andra, om du nu inte tar damp eller liknande På allvar Så kan du Dra åt *******! Det finns folk med handikapp och liknande Jag avskyr att folk säger Typ: " Jag blir CP " eller " Jag får damp ", Det är ju så Idiotiskt! Aspberger är ett syndrom som gör att man inte har samma förutsägelse-förmåga som andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ok, Men jag är inte annorlunda... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag sa inte att du var annorlunda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Grattis ni har alla förtjänat varningar för otroligt mycket offtopic/spam. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts