Xersize Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Vill bara säga att den enda låten med dom som jag inte hatar till den grad att jag vil slita av mina egna öron så fort jag hör den är Go West. Annars ingen bra enligt mig EDIT: Sida 2 Redigerad 1 april, 2007 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Har fått Pet Shop Boys-boken Literally, skriven av deras vän Chris Heath, i födelsedagspresent. Ser fram emot att läsa den! Ska tydligen vara riktigt bra. Skriven under turnen som följde Introspective. Länk (amazon)! Jag tror verkligen på den. Skulle kanske vara något för mig. Håller på med Stephens King's Det nu, men det är knappt 30 sidor kvar så jag får väl införskaffa denna bok. Kan även vara bra I fall att vi skall läsa något på Engelskan I skolan. Vill veta mer en dem. I can' get enought. När du har läst den skulle du kunna göra en liten recension av den? skulle vara oerhört spännande. Jag har dock inte läst någon bok på Engelska (räknar inte med pocketböcker på knappt hundra sidor som utges I skolan) men det är väl bara bra antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Skulle kanske vara något för mig. Håller på med Stephens King's Det nu, men det är knappt 30 sidor kvar så jag får väl införskaffa denna bok. Kan även vara bra I fall att vi skall läsa något på Engelskan I skolan. Vill veta mer en dem. I can' get enought. När du har läst den skulle du kunna göra en liten recension av den? skulle vara oerhört spännande. Jag har dock inte läst någon bok på Engelska (räknar inte med pocketböcker på knappt hundra sidor som utges I skolan) men det är väl bara bra antar jag. Tja, bokrecension och bokrecension, jag kan bara säga att jag älskar den. Riktig page-turner. Så oerhört kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Tja, bokrecension och bokrecension, jag kan bara säga att jag älskar den. Riktig page-turner. Så oerhört kul. Får bli att köpa den då. Måste även köpa fler album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Tog och såg Pet Shop Boys långfilm, It couldn't happen here (imdb). Väldigt fin på ett sett och väldigt dålig på ett annat. Eller. Alltså. Bara för väldiga fans, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Bästa PSB-låtarna? Skriv er lista! Det är ju så förbenat svårt, men några givna finns, t.ex.: It couldn't happen here Being boring Kings cross Nervously The theater Suburbia I wouldn't normally do this kind of thing Left to my own devices You are always on my mind Rent Casanova in hell I made my excuses and left Jelaousy My october symphony Den definitiva toppen består nog av följande, utan inbördes ordning: It couldn't happen here Kings cross Jealousy The theater My october symphony Starkt. Edit. Ojdå! Glömde ym otcoreb shypmfony Redigerad 20 juli, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Bästa PSB-låtarna? Några av de du sa + Hearts, I'm With Stupid, Sodom & Gomorrah Show, It's A Sin med flera. Jag är den enda här som sett dem live (?) Redigerad 20 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Känner på mig att jag gillar Pet Shop Boys. Har hört någon låt med dem för länge sedan, så jag vet vilken typ av musik det är. Vilken skiva tycker ni jag ska sätta tänderna i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Vilken skiva tycker ni jag ska sätta tänderna i? Antingen den röda eller den blåa penisskivan... för omslagen givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Antingen den röda eller den blåa penisskivan... för omslagen givetvis. Jo, om han ska sätta tänderna i dem bokstavligen, men annars rekomenderas: Actually, Very, Introspective och Behaviour till en början. Redigerad 23 juli, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jo, om han ska sätta tänderna i dem bokstavligen, men annars rekomenderas: Actually, Very, Introspective och Behaviour till en början. Och tackar. Jag ska ta mig en titt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Och tackar. Jag ska ta mig en titt. Den senaste skivan Fundamental är även väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts