Joohnn Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag har laddat ner ett sparat spel, och sätter in det på listan men när jag strtar och laddar den sparade filen börjar jag på första uppdraget.. Någon som vet hur man löser det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ladda ner en sparfil där någonredan har klarat första uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joohnn Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag har laddat ner en som är en aning längre fram ^^ Men den funkar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag har laddat ner en som är en aning längre fram ^^ Men den funkar inte.. Det kan också vara att du har en 1.0 version av spelet och ladddat ner en 2.0 save, eller tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joohnn Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ok.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ok.. tack Det är lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts