Kebab Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 När jag tränar armar hårt, mestades triceps så sticker det i hela armen. Någon som vet vad detta beror på? Jag känenr igen det. Ibland när jag kör en maskin (du vet en sån där man sitter och drar ner två hantag snett uppifrån) så sticker det till längs med hela utsidorna på armarna.. typ som att nån nerv hamnar i kläm eller nåt. Sen insåg jag att den maskinen sög, så jag kör inte den mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 När jag tränar armar hårt, mestades triceps så sticker det i hela armen. Någon som vet vad detta beror på? Har du stöd som pressas mot armen kan det ju vara som Kebab säger, att en nerv är i kläm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jajamen. Var också där idag. Okidoki Ser du några 15-16-åringar som knappt vet hur man använder maskinerna rätt så är det nog vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har du stöd som pressas mot armen kan det ju vara som Kebab säger, att en nerv är i kläm. Inget stöd, armen är helt fri. Sticker ända från axeln till fingertopparna. Tweak: Haha okej. Ska hålla ögonen öppna. Vad tycker du om det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Inget stöd, armen är helt fri. Sticker ända från axeln till fingertopparna. Tweak: Haha okej. Ska hålla ögonen öppna. Vad tycker du om det då? Jodå det är ju billigast i stan (?) och jag behöver verkligen inte mer maskiner eller så. Har bokat en personlig visning till den 23, så att jag lär mig maskinerna och det.. Så det är bara bra Väldigt sen edit: Vad tycker du själv, Kalle? Redigerad 11 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Att träna är inget för mig. Jag har verkligen inte orken, lusten eller motivationen att träna. Well, jag har flickvän och skäms inte för min kropp så jag känner inget behov av att träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Försökte ta en bild på min halvtaniga rygg, för att hålla liv i tråden. Var svårt att sikta rätt och dessutom mörkt. Men så här ser den ut (nej det är inga jävla CM-jeans jag har på mig). P-C: Och jag tränar bara för att få fitta... Tweak: Jag tycker det funkar skitbra där. Fräscha lokaler och allt man kan tänkas behöva finns. Och så är det inte för fullt med folk heller. På Nautilus får man vänta på folk hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Försökte ta en bild på min halvtaniga rygg, för att hålla liv i tråden. Var svårt att sikta rätt och dessutom mörkt. Men så här ser den ut (nej det är inga jävla CM-jeans jag har på mig). P-C: Och jag tränar bara för att få fitta... Vad kör du för ryggövningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Vad kör du för ryggövningar? Bra fråga... Vet ej vad övningarna heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Bra fråga... Vet ej vad övningarna heter Hahah ok, igentligen är det väl skitsamma vad övningarna heter, bara musklerna växer Ska sätta igång med träningen på måndag efter lite "julledigt" har jobbat så mycket och länge på dagarna så jag har inte pallat gå till gymet, sen fick man ont i halsen när man skulle sätta igång igen, och gå och träna när man har ont i halsen är ju som ni kanska vet inte det bästa man kan göra. Men på måndag smäller det, träna patt, längtar redan efter träningsvärken. Redigerad 12 januari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Fan idag ska jag på farsan direkt han kmr hem om gym kortet . Om ni ser nån svensk n0ob som tränar på typ Youtube så är det garanterat jag . Fråga: Jag snacka med min släkting och han sa att man måste ta en vikt i b-press 8ggr för att det ska gillas som att man tar den, stämmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Fråga: Jag snacka med min släkting och han sa att man måste ta en vikt i b-press 8ggr för att det ska gillas som att man tar den, stämmer det Finns inget rätt eller fel. Men om nån frågar vad du maxar så är det vad du max orkar lyfta på en repetition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Nu har jag äntligen varit på gymmet. Första gången på tre veckor. Det var jävligt segt vill jag lova, men skönt att komma igång igen. Redigerad 13 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Aaah. Var alldeles nyss på gymmet, fick instruktioner på en massa nya ryggövningar av en av 'veteranerna' där, b.l.a någon marklyfts variant, tog som attan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Var också nere på gymmet idag. Det kändes verkligen att träningen har gjort nytta, kände idag att man orkade mer än förut . Dock är frågan om jag ens har råd att fortsätta träna...kostar skjortan det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 My tråd can´t die now . Vad är bästa sättet att få skarpa magmuskler ner till? typ göra sit-ups och vrida kroppen åt sidan/sidorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 My tråd can´t die now . Vad är bästa sättet att få skarpa magmuskler ner till? typ göra sit-ups och vrida kroppen åt sidan/sidorna? lyft på benen som nån illustrerade i början av tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 My tråd can´t die now . Vad är bästa sättet att få skarpa magmuskler ner till? typ göra sit-ups och vrida kroppen åt sidan/sidorna? Det du beskriver tränar sidan på magen. Vill du träna nederdelan så kickar den här ass, det har du mitt ord på, tung är den, men ger resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det du beskriver tränar sidan på magen. Vill du träna nederdelan så kickar den här ass, det har du mitt ord på, tung är den, men ger resultat. Tack för att du förtydligade vad jag skrev:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Tack för att du förtydligade vad jag skrev:P Lungt, always got your back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts