Arvid Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Förlåt för dubbelpost, men; Jag tänkte satsa litegrann på att träna upp (nedre) ryggen eftersom jag svankar ganska mkt. Måste jämna ut musklerna i magen och ryggen. Har ni något förslag på övning som man ska göra? Om du svankar är det väl ryggen som är för stark och magen som släpar, eller menar du att du böjer dig för mycket framåt? Bra sidor med övningar: http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=28 http://www.exrx.net/Lists/Directory.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 För du det av sit-ups? Jag gjorde 100 sit-ups i går till reklamen i rome och sen 50 i reklamen till Jay leno show och fan vad jag fick ont i ryggen Nja, det beror nog mer på en långutdragen slitningsskada med för lite stretchning, ryggskador är ytterst vanliga i pingis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Nån är som kan göra en sån här och hålla i längre än 5 sec? Fel bild Redigerad 3 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nån är som kan göra en sån här och hålla i längre än 5 sec? Fel bild Min kompis kan faktiskt hålla så, med benen något sånär rakt utåt.. Fast inte i fem sekunder.. (Jag skulle inte tro det iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nån är som kan göra en sån här och hålla i längre än 5 sec? Fel bild Länka till filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Länka till filmen. Sure thing. Här är orginalet som jag tkr är bäst (redan postad längre back) Russian Climber 1 Här är den som jag tog snapshotet ifrån Russian Climber 2 Edit: På film 2 så hänger han så där vid 2:20 Redigerad 3 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Sure thing. Här är orginalet som jag tkr är bäst (redan postad längre back) Russian Climber 1 Här är den som jag tog snapshotet ifrån Russian Climber 2 Orginalet är 100 år gammal, var den andra jag var ute efter. tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Orginalet är 100 år gammal, var den andra jag var ute efter. tackar Jo tyvärr är den lite gammal , fast den är bäst tkr jag sen är han min akrobat idol just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Om du svankar är det väl ryggen som är för stark och magen som släpar, eller menar du att du böjer dig för mycket framåt? Bra sidor med övningar: http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=28 http://www.exrx.net/Lists/Directory.html Nej, svank beror på att man har större magmuskler än rygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nja. Svankrygg är oftast medfött. Men rent teoretiskt sätt så känns det som om mer ryggmuskler än magmuskler skulle bidra till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nja. Svankrygg är oftast medfött. Men rent teoretiskt sätt så känns det som om mer ryggmuskler än magmuskler skulle bidra till det. Hmm, ok. Men de är iaf vad jag har hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det verkar inte som om någon vet vad skildnaden är mellan att gör många lätta och lita tunga. Har fått för mig att om man gör lite o tunga får man starka muskler fort. och om man gör många får man uttåligare muskler? ja ni förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det verkar inte som om någon vet vad skildnaden är mellan att gör många lätta och lita tunga. Har fått för mig att om man gör lite o tunga får man starka muskler fort. och om man gör många får man uttåligare muskler? ja ni förstår Helt rätt Angående svanksaken: Kom på nu att förra året var det nån gubbe som föreläste något för oss i skolan. Bl.a sa han det jag sa, om musklerna. Det var där jag hade fått det ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Det verkar inte som om någon vet vad skildnaden är mellan att gör många lätta och lita tunga. Har fått för mig att om man gör lite o tunga får man starka muskler fort. och om man gör många får man uttåligare muskler? ja ni förstår Rätt Om man vill vara bra i armbrytning vad ska man då träna? *Kunde tolkas* Ska man träna handled? och ska man träna med små eller stora vikter? Redigerad 4 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Nu är träningen igång på allvar efter jul och nyår. Tränade igår, tränade idag, ska träna imån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 På måndag drar träningarna igång igen, jag som inte rört på mig under hela lovet kommer nog dö >.< Måndag:Grus Tisdag:Inomhus Onsdag:Fysik i brottarhall Torsdag:Grus ...det är fotboll jag tränar för den som missat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Haha...hahahaha...haha. Grus. Haha. Aja, efter en del inomhuscuper och så nu under julen drar det igång nu till veckan igen, något sånt här kommer det nog se ut som; 2 pass på konstgräs 1 pass inomhus 1 löppass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Haha...hahahaha...haha. Grus. Haha. Aja, efter en del inomhuscuper och så nu under julen drar det igång nu till veckan igen, något sånt här kommer det nog se ut som; 2 pass på konstgräs 1 pass inomhus 1 löppass Det suger att lira på grus, de kan komma konstgräshall men det vet man ju hur det blir med sånt ^^. Vår förening har precis flyttat ner vårt a-lag 2 divisioner så man vet aldrig redigt vad som händer. Tyvärr la de ett gruspass på torsdagen så vårat löppass försvinner, jag behöver de för min kondition är inte vad den borde om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Det verkar inte som om någon vet vad skildnaden är mellan att gör många lätta och lita tunga. Har fått för mig att om man gör lite o tunga får man starka muskler fort. och om man gör många får man uttåligare muskler? ja ni förstår Om man har långa muskler så är de uthålligare och om man kar korta muskler så är de större och starkare men orkar inte jobba lika länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Då hade jag rätt. Hmm ska nog börja träna nu igen. har varit förkyld på loven men börjar nog på måndag när det är skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts