Marquis Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Ich habe eine frage : Morsan påstår att man MÅSTE äta efter att man har tränat (Jag löper för att gå ner i vikt). Det känns som att det är onödigt att äta en massa efter träningen om jag vill gå ner i vikt. Har hon rätt eller fel? Bör jag äta efter träning om jag vill gå ner i vikt? Tänk såhär, utöver gta_players fina svar, att det väl inte är muskler du vill gå ner i vikt på? För det är det du förlorar på att inte äta efter träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Fråga till alla: Där ni tränar, hur mycket får ni betala i månaden för att få tillgång till tränings utrustningen? Redigerad 3 februari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Fotboll: 1.100 om året Gym i skolan: 20 kr/termin (eller om det nu var år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Fotboll: 600 kr/termin Gym: 700-800/termin. För en månad är det runt 200? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Fråga till alla: Där ni tränar, hur mycket får ni betala i månaden för att få tillgång till tränings utrustningen? 266:- i månaden. Rätt saftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 300 kr ett halvår. 500 om man inte är studerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 240 kr på gamla gymmet och 249 kr nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Ich habe eine frage : Morsan påstår att man MÅSTE äta efter att man har tränat (Jag löper för att gå ner i vikt). Det känns som att det är onödigt att äta en massa efter träningen om jag vill gå ner i vikt. Har hon rätt eller fel? Bör jag äta efter träning om jag vill gå ner i vikt? Löper du bara, eller gör du annat också? Hur som helst så är det självklart viktigt att äta efter man har tränat; dock beror det på vad man äter. Att springa och sedan äta en panpizza eller liknande är som sagt inget att rekomendera. Mindre portioner som innehåller både proteiner och kolhyderater är att föredra. Effekten av att träna och sedan äta dåligt är att det finns stor risk att man bryter ner sin kropp vilket inte är bra. Sedan är ju din övriga livsstil avgörande om du vill gå ner i vikt. Redigerad 4 februari, 2009 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) 266:- i månaden. Rätt saftigt Hah. Någon som vill gissa hur mycket Tyresö Gym kostar? 450kr/månad. Fyfan. Blir inte och gå där iaf Edit: Finns dock ett Friskis & Svettis gym som tar 230/kr månad.. :hmm: Redigerad 4 februari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Wow... vilka priser Den tiden jag gick på gym betalade jag 150:-/månad. Vad är det för typ av folk som går på ett gym som kostar nästan 500:-/månad? Redigerad 7 februari, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Jag betalar ca 800 kr för 6 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 700kr för ett helt år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Wow... vilka priser Den tiden jag gick på gym betalade jag 150:-/månad. Vad är det för typ av folk som går på ett gym som kostar nästan 500:-/månad? Typ här eller sats. Vad tränar folk där det är så billigt som under 200 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jag betalar ca 800 kr för 6 månader. Jag betalar 1600 för sex månader. Köper ju inte månadskort, men de 266 kronorna jag sa att det kostar i månaden var bara uträknade från de 1600 jag betalar per halvår. Det är snuskigt dyrt med tanke på att det inte är ett ruggigt bra gym. Enda anledningen till att jag går dit är för att det ligger såpass nära (ca 200m). Jag gymmade på Friskis innan, men det ligger längre bort och sånt får mig så jäkla omotiverad, speciellt nu under vintern/våren när det är så äckligt väder ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jag har precis skaffat 1 års-kort för 800 kr. Ligger i samma byggnad som skolan, nu äre bara att bulka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Har precis börjat gyma igen efter att ha haft ett uppehåll sen jag ur 9:an. Fyfan vad mycket svagare jag har blivit. Men jag var ner idag och körde i 4h så det känns riktigt skönt. Är det någon som har nå tips på några bra magövningar? Idag körde jag Sit-ups, Benkast & en grej med nåt rep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Är det någon som har nå tips på några bra magövningar? Idag körde jag Sit-ups, Benkast & en grej med nåt rep. Crunches och varierade sit-ups (rakt, åt sidorna, med vikt, utan vikt osv) utöver det du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Har just kommit på att jag borde träna på gym, men eftersom jag är för lat för det, tror jag att jag ska göra lite enkla mag och ryggövningar, har alltid varit för svag i ryggen och magen kan alltid vara bra att träna. Dessa är ju ändå reletivt enkla att göra och tar inte så lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Crunches och varierade sit-ups (rakt, åt sidorna, med vikt, utan vikt osv) utöver det du skrev. Måste bara fråga, Vad är en Crunch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Måste bara fråga, Vad är en Crunch? Ner på rygg, upp med benen i luften och vinkla 90 grader (som om du sitter på en stol, fast du ligger ner), dra in huvudet mot brösten och lyft upp överkroppen mot låren. Som sit-ups, fast "i luften". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts