Fiskaren Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Har börjat på gymmet igen efter ca ett halvårs uppehåll *stolt*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 När jag började gymma igen efter sommaren börjarde jag äta mycket mer mat och dricka gainer, det sätter sina spår. Jag var hemma förra helgen och då vägde jag mig. Jag har gått upp sju kilo sen i somras, fast jag gick ner fyra kilo under sommaren iofs. Det är mest fett tror jag, tvättbrädan börjar försvinna. Eftersom jag har varit väldigt späd hela livet känns det bra att vara lite mer stabil. (Fast jag känner mig fortfarande ganska smal när jag är bland oxarna på gymmet). Nu har jag gymmat i över fyra år(till och från) och det har inte riktigt gett det resultat som man kanske hade trott för fyra år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Samma här. Om jag någonsin kommer "in the shape" igen som jag var när jag var liten så ska jag ta mig i kragen och gå Thai-boxning eller Shootfighting (MMA.). Åh, jag upptäckte nyss ditt inlägg.. Nog kommer du att komma i form om du bara vill det. Jag själv har funderat på att börja Taek Wondo när jag har slutat skolan. Har även funderat på yoga och meditation. Perfekt att komplettera alla tre till min parkour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 (redigerad) O, fy rackarns vilken jobbig hockeyträning vi hade idag.. Vi förlorade en enkel match i helgen med 6-2 och tränarn sa att det var en av de absolut sämsta hockeymatcher han varit med om, så idag hade vi en timmes ren skridskoåkning, utan puck. Det var mycket start-stopp, intervallåkning och en massa, massa åkning. Vi avslutade med 2 ggr förlängda-första blå-förlängda-röd-förlängda-andra blå-förlängda-förlängda-förlängda och vilken satans mjölksyra man hade! Efter ispasset läste tränarn en dikt om att alltid ge allt, och efter det joggade vi upp till löparbanan och körde intervallöpning i pissregnet, 6x 70/20 med 80% av sin kapacitet och efter det 10x 15/15 med 90%. Nu är jag så jävla mör, men det är skönt att vi gått igenom det för imorgon är vi starkare än idag! Redigerad 10 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Nog kommer du att komma i form om du bara vill det. Kodord: Gener. Hel släkt med övervikt + att jag är det. Men, men, fortfarande värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Kodord: Gener. Hel släkt med övervikt + att jag är det. Men, men, fortfarande värt ett försök. Jao, då är det lite svårare. Man får vara extra noga med kosten då kan jag lova! Som du säger, är det värt ett försök. Försök komma igång. Det är svårast från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Blä, nu har jag varit på gymmet igår och idag efter fem månaders uppehåll. Satan så segt, tråkigt och tungt det är! Hoppas jag får in lite rutin snart, så det blir kul igen! Det är kul igen! Kör fyra gånger i veckan, och ska göra det ända fram till jul. Blir väl någon månads uppehåll då, sedan är vi på't igen! (Förhoppningsvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Kodord: Gener. Hel släkt med övervikt + att jag är det. Men, men, fortfarande värt ett försök. Annars är bara vanliga långpromenader och god kost en bra början, inget godis eller liknande, kanske en enstaka dag i veckan. På det sättet gick jag ner svinmycket. Sen började jag byta ut promenaderna mot att jogga. Det funkade bra. Dock har jag gått upp massor igen, men började träna för en vecka sen och ska trimma mig slim till studenten. Woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Har gått ner 7 kg på 2 månader, är ganska stolt Träningen rör sig frammåt. Går mina tre kilometer varje dag och har inte köpt godis på ett halvår, läsk blir det ibland men som sagt bara light. Har fått otroligt mycket starkare benmuskler så jag orkar mer än innan också Men så är det ju dom där jävla cigaretterna som sätter käppar i hjulen för mig, så min kondition har inte rört på sig lika mycket som viktminskningen. Någon som har några bra tips för att det ska gå lättare att sluta röka? Viljestyrkan har jag, men den verkar inte vara stark nog Men träna ska jag fortsätta göra, och jag ska också skaffa mig ett gymkort på Parkskolans gym. 80 kronor om året och då får man tillgång till väldigt bra träningsredskap för det priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 80 kronor om året och då får man tillgång till väldigt bra träningsredskap för det priset [kebab] Bara i Norrland! [/kebab] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 [kebab] Bara i Norrland! [/kebab] Men ärligt talat.. Det är nog fan bara i Norrland man kan komma undan med sådana priser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Men ärligt talat.. Det är nog fan bara i Norrland man kan komma undan med sådana priser! BLAH HÅLL KÄFTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) Behöver de ultimata tipsen för att få en tvättbräda på de minsta möjliga tiden. Detta ser ut å vara något, http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/trani...rticle139819.ab Men hos mig är nog de viktigaste att få bort fettet, tror jag har muskler undertill. Redigerad 30 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Behöver de ultimata tipsen för att få en tvättbräda på de minsta möjliga tiden. Detta ser ut å vara något, http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/trani...rticle139819.ab Men hos mig är nog de viktigaste att få bort fettet, tror jag har muskler undertill. Ut och spring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Ut och spring! Om jag springer varje dag, typ 2 km? Försvinner de lilla fettet jag har på magen inom 1 vecka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Inte alltid säkert att det går att träna bort underhudsfettet så att du får synliga magrutor. --- Har tränat otroligt lite och haft rätt risiga vanor senaste... halvåret/året åtminstone, tur att jag inte har gått upp eller ned ett enda kilo och ser likadan ut. Borde ta mig i kragen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Inte alltid säkert att det går att träna bort underhudsfettet så att du får synliga magrutor. Wait.. Svättas man försvinner väl det, har jag för mig. Bastu och lite springning fixar väl nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Inte alltid säkert att det går att träna bort underhudsfettet så att du får synliga magrutor. Wait.. Svättas man försvinner väl det, har jag för mig. Bastu och lite springning fixar väl nog det. http://sv.wikipedia.org/wiki/Deffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Har börjat gymma på allvar fyra-fem gånger i veckan, och dricka proteinpulver för att bygga muskler lite snabbare. Pressade mig själv på bänkpressen första på ett tag idag, och jag kom iaf upp i 70 kg, vilket är bättre än jag väntade mig. Dessutom hade jag kört armar och styrka i övrigt innan dess, och jag började köra 50 kg på bänken och steg 5 kg åt gången på bänken, så jag är lagomt nöjd iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Usch, efter att ha varit sjuk i hela två dagar känner man verkligen hur usel konditionen blir! Har inte varit på is sedan i söndags och idag lirade vi lite innebandy på gympan, vilket slutade i årets niagrafall och vargflås. Att det verkligen försämras så mycket på endast två dagar? Kondisen alltså, och musklerna tynar liksom bort, jag orkar inte lyfta samma vikter längre. Snor kroppens "återställningsceller" så mycket energi att den börjar ta ifrån muskelvävnaden med?! Hoppas jag inte blir sjuk förrän nästa december igen. Det känns bedrövligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts