Jump to content

Träningstråden

Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

Kom på frågan när det frågades om fotboll i "fråga en gtasajtare".

Sysslar ni gtasajtare med någon sport/sporter?

Parkour. Sysslade tidigare med Ju Jutsu och Taekwondo. Riktigt kul det med, men det var inget jag brann för precis.

Kommer att fortsätta träna parkour i många, många år frammåt. Det bästa för kropp och själ. :unsure:

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började träna boxning igår, första träningen och jag ska ha två i veckan. Å fy HELVETE vilken träning :)

Tror nog inte att det finns en enda muskel som inte tränades igår och jag tror nog inte att det finns en enda muskel som inte är seg som ett bränt plommon idag. Segare människa får man fan leta efter :unsure: Och på onsdag är det dags igen...

Kan fan inte vänta :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill även påpeka att jag är småstolt på mig själv. Jag har gått ned 10kg sedan jag skrev i den här tråden. Eller snarare, 10kg på en månad. Vad har jag gjort? INgenting. Jag bytte ut coca cola mot coca cola light. Och gick små promenader varje morgon. (Och förvisso går jag även på piller som är viktminskande) men ändå. Lite stolt får jag vara.

Struntar i att det var snart en månad sen, grattis! :whistling:

Måste ta och börja med träningen igen, har pendlat mellan förkyld och småfrisk i säkert en månad nu. Nä, nu räcker det. Finns det något bra tips på hur man ska kunna folk sätta springa under hösten/vintern (5km) utan att få ont i halsen av kylan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog ett långt träningsuppehåll nu under sommaren (det blev även ett långt uppehåll från forumet, men I'm back I guess...) och har sedan två veckor tillbaka kommit igång med träningen på allvar igen. Tre pass på gymmet varje vecka samt promenader de dagar jag inte tränar. Vem kunde ana att vara arbetslös kunde vara så nyttigt :whistling:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Tänk vad det kan göra mycket att sluta äta på kvällarna och börja promenera mera.

-~5 kg på nån månad.

Väldigt mycket grattis! Till dig med, Mordos.

Sjäv är jag nöjd för jag köpte ett par jeans med 31 i midjan igår. Inbillar mig att jag fått stor röv sen jag började lata mig.. :(

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar.:) Allt jag har gjort är sluta dricka cola med socker i (eller visst, det händer ju fortfarande men inte ofta.), ingen motion alls egentligen förutom lite gående, lite springande (om jag har glömt något i lägenheten så springer jag) och äta medicin som ger viktförlust och mindre aptit. It's awesome yo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! :)

Har gjort ungefär som Mordos: Dricker inte så mycket cola (läsk öht), händer någon gång om folk i klassen käkar pizza på hotellet. Annars tar jag vatten, typ Loka och sån shit. Och sedan slutat med kvällsfika (oboy och mackor :o )

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är riktigt nöjd med mitt tränande och utveckling. Nu kör jag styrka max en gång per vecka, håller igång med annan träning, men har kört hårdare sen mitten av sommaren. I april satte jag som mål att gå upp 4.5 kg till november. Nu är det november och jag har lyckats gå upp med närmare 5.5 kg.

Det känns otroligt bra, känner mig inte för stor på något sätt heller. Kan nog tänka mig att gå upp 1-2 kg till, men nu ska jag försöka hålla mig i den här nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor