mr_tobbe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Vad går du i för sport? Bordtennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 25 reps är för mkt, öka tyngden. Ha så tungt att du precis klarar 10x3 Om man vill ha korta muskler så ska man köra tungt och få repetitioner och om man vill ha långa muskler så ska man köra lite vikt och många upprepningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Bordtennis Hahaha, det var då fasen vad roliga alla är idag. *torka tårar* --- Ska träna musklerna imorrn, det var ett tag sen sist. Edit: Och diskussionen handlade om rent muskelbygge, inte hur man tränar sig för att bli världens snabbaste cyklist. Hahaha, är det bara jag eller är humor-tröskeln på forumet väldigt hög idag? Jag skrattar åt allt! Redigerad 2 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Om man vill ha korta muskler så ska man köra tungt och få repetitioner och om man vill ha långa muskler så ska man köra lite vikt och många upprepningar. Och diskussionen handlade om rent muskelbygge, inte hur man tränar sig för att bli världens snabbaste cyklist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Hahaha, det var då fasen vad roliga alla är idag. *torka tårar* Du vet att jag inte skojar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Du vet att jag inte skojar va? Låt mig besvara detta inlägg med följande smileys: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Låt mig besvara detta inlägg med följande smileys: :lol: Målande...minst sagt målande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Du vet att jag inte skojar va? Wow, tränar ni verkligen sådär hårt bara för att stå vid ett bort och peta på en boll sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Wow, tränar ni verkligen sådär hårt bara för att stå vid ett bort och peta på en boll sen ? Ville du typ dumförklara dig själv där eller skojade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Wow, tränar ni verkligen sådär hårt bara för att stå vid ett bort och peta på en boll sen ? Tja, världens snabbaste bollsport rack till rack? Att förflytta sig från längst ut i forehandhörnet till backhandhörnet och brassa på med forehand där på obetydligt kort tid klarar inte en otränad. Men det är minst lika mycket psyke som fysik. Här en video som visar hur snabbt det kan gå, som sämst alltså, vi hade inte spelar på hela sommarlovet och det var några år sedan. Tänk dig då detta i varannat hörn. Jag i röd tröja. Loop mot loop-film. Edit: Sedan tränar jag ju i en av (om inte) Sveriges bästa klubbar, tillsammans med A-lagsgruppen. Redigerad 2 januari, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Edit: Sedan tränar jag ju i en av (om inte) Sveriges bästa klubbar, tillsammans med A-lagsgruppen. Okej, då kan jag förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Tja, världens snabbaste bollsport rack till rack? Att förflytta sig från längst ut i forehandhörnet till backhandhörnet och brassa på med forehand där på obetydligt kort tid klarar inte en otränad. Men det är minst lika mycket psyke som fysik. Här en video som visar hur snabbt det kan gå, som sämst alltså, vi hade inte spelar på hela sommarlovet och det var några år sedan. Tänk dig då detta i varannat hörn. Jag i röd tröja. Loop mot loop-film. Edit: Sedan tränar jag ju i en av (om inte) Sveriges bästa klubbar, tillsammans med A-lagsgruppen. Är inte badminton snabbast? Men det kanske inte räknas som bollsport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Tänkte jag skulle hänga med Euro och en till på gymet för första gången imorgon Undrar hur det här kommer att gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Tänkte jag skulle hänga med Euro och en till på gymet för första gången imorgon Undrar hur det här kommer att gå Du ska få börja med att maxa på bänk medans jag värmer upp på cykel i rummet bredvid hade jag tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Du ska få börja med att maxa på bänk medans jag värmer upp på cykel i rummet bredvid hade jag tänkt. Haha Tänkte börja med löpbandet eller cykeln faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Förlåt för dubbelpost, men; Jag tänkte satsa litegrann på att träna upp (nedre) ryggen eftersom jag svankar ganska mkt. Måste jämna ut musklerna i magen och ryggen. Har ni något förslag på övning som man ska göra? EDIT: Blir inget idag för mig ändå Dom jollade/segade så mkt så jag tappade lusten flickvännen ska komma hit istället. De får bli nån annan dag. Redigerad 3 januari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Får så jävla ont i ryggen när jag inte tränar, så skönt att ha satt igång. För du det av sit-ups? Jag gjorde 100 sit-ups i går till reklamen i rome och sen 50 i reklamen till Jay leno show och fan vad jag fick ont i ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Om man vill ha korta muskler så ska man köra tungt och få repetitioner och om man vill ha långa muskler så ska man köra lite vikt och många upprepningar. HAhahaha jag skratta så jag grät när jag läste det där. Det där är en stor jälva myt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 HAhahaha jag skratta så jag grät när jag läste det där. Det där är en stor jälva myt... Förklara mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 HAhahaha jag skratta så jag grät när jag läste det där. Det där är en stor jälva myt... Varför tror du att det är en myt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts