Tux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Kanske finns något här. Ofta kan det vara så att du har starka magmuskler men dem sysn inte pga fett. Så för att framhäva musklerna så måste man bränna bort valkarna. Om man är relativt smal så tycker jag det är bättre att bygga upp hela kroppen än att försöka banta ner så man ser lite revben och magrutor. Jag är relativt smal men jag har inga planerat på att banta. Jag vill bara byta ut min lilla ölmage mot ett par muskler Redigerad 13 juli, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Jag har inte varit på gymmet sedan i april.. Redigerad 13 juli, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 BUMP! Ja mina kära GTAsajtare, då var det dags att börja träna igen. Eller ja, gå ner i vikt tänkte jag mig. Jag började i måndags och såhär ser allt ut än så länge. - Springer 5 km per dag varje dag i veckan (ibland blir det promenad) - Äter varken godis, chips, snabbmat, Donken, youname it, läsk - Äter mer sallad än mat när det är middag/lunch och inte stora portioner mat. Några invändningar? Några tips? Man måste bli slankare inför badsäsongen 09! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 BUMP! Ja mina kära GTAsajtare, då var det dags att börja träna igen. Eller ja, gå ner i vikt tänkte jag mig. Jag började i måndags och såhär ser allt ut än så länge. - Springer 5 km per dag varje dag i veckan (ibland blir det promenad) - Äter varken godis, chips, snabbmat, Donken, youname it, läsk - Äter mer sallad än mat när det är middag/lunch och inte stora portioner mat. Några invändningar? Några tips? Man måste bli slankare inför badsäsongen 09! Om du inte är megafet räcker det lätt att bara skippa godis och donken och springa dina 5 km. Beror iofs lite på gener och sånt men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Om du inte är megafet räcker det lätt att bara skippa godis och donken och springa dina 5 km. Beror iofs lite på gener och sånt men Jag är inte överviktig. Jag vill bara bränna bort hullet på kroppen, har små tendenser till man-boobs och ganska goa kärlekshandtag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 För lite vila, du sliter bara ut dig. Se till att ha åtminstone två vilodagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Vill även påpeka att jag är småstolt på mig själv. Jag har gått ned 10kg sedan jag skrev i den här tråden. Eller snarare, 10kg på en månad. Vad har jag gjort? INgenting. Jag bytte ut coca cola mot coca cola light. Och gick små promenader varje morgon. (Och förvisso går jag även på piller som är viktminskande) men ändå. Lite stolt får jag vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 BUMP! Ja mina kära GTAsajtare, då var det dags att börja träna igen. Eller ja, gå ner i vikt tänkte jag mig. Jag började i måndags och såhär ser allt ut än så länge. - Springer 5 km per dag varje dag i veckan (ibland blir det promenad) - Äter varken godis, chips, snabbmat, Donken, youname it, läsk - Äter mer sallad än mat när det är middag/lunch och inte stora portioner mat. Några invändningar? Några tips? Man måste bli slankare inför badsäsongen 09! Stora doser (10mg/kg) koffein kan du alltid dra i dig om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Stora doser (10mg/kg) koffein kan du alltid dra i dig om du vill. Dricker inte kaffa än! Får la börja, vad bidrar det till? Hur är läget i Partille föresten? / Din Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Dricker inte kaffa än! Får la börja, vad bidrar det till? Hur är läget i Partille föresten? / Din Hoggert Koffein ökar metabolismen och fettförbränningen, men det krävs nog mer än ett par koppar kaffe. Det finns koffeintabletter att köpa på apoteket för dyra pengar eller i en hälsokostbutik som oftast är billigare. Partille är alltid lika vilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Kaffe är ju livets dryck, du beöver det min vän Så mycket värdare än koffeinpiller, fast det kan riva till lite i kistan om man inte är van. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Har gått ner 7 kg på 2 månader, är ganska stolt Tar en 3 kilometers powerwalk varje dag där jag joggar vissa sträckor, har också lagt av nästan helt med chips, godis och sånt. Dricker nästan bara light när jag väl dricker dricka, kan väl hända att jag dricker trocadero eller något liknande ibland men för det mesta är det Cola Light. Äter inte lika mycket som förrut heller och dricker bara vatten eller mjölk till maten. Har ni några tips på hur jag kan utöka min träning? Har hört att det är bäst att motionera på morgonen om man vill gå ner i vikt, är det så? Alla serriösa tips är välkommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Har ni några tips på hur jag kan utöka min träning? Har hört att det är bäst att motionera på morgonen om man vill gå ner i vikt, är det så? Nej det är en seglivad myt, det spelar ingen roll när på dygnet man tränar. Idén bygger på att efter att ha sovit flera timmar och innan man ätit frukost skulle ha så lågt blodsocker att kroppsfettet istället skulle förbrännas. Undersökningar har dock visat att en ökad fettförbränning under en del av dagen ger en ökad kolhydratsförbränning under andra delar av dagen; det hela jämnar ut sig alltså. Träna när du själv känner för det. Redigerad 23 augusti, 2008 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Har gått ner 7 kg på 2 månader, är ganska stolt Tar en 3 kilometers powerwalk varje dag där jag joggar vissa sträckor, har också lagt av nästan helt med chips, godis och sånt. Dricker nästan bara light när jag väl dricker dricka, kan väl hända att jag dricker trocadero eller något liknande ibland men för det mesta är det Cola Light. Äter inte lika mycket som förrut heller och dricker bara vatten eller mjölk till maten. Har ni några tips på hur jag kan utöka min träning? Har hört att det är bäst att motionera på morgonen om man vill gå ner i vikt, är det så? Alla serriösa tips är välkommna Du kan ju börja styrketräna också om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Det bästa är att träna i kyla för att öka effekten, tror man bränner dubblet så mycket när man fryser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Det bästa är att träna i kyla för att öka effekten, tror man bränner dubblet så mycket när man fryser. Då ökar risken för skador rejält kan jag lova så jag skulle inte föredra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Då ökar risken för skador rejält kan jag lova så jag skulle inte föredra det. Det förstår jag inte riktigt. Jag spelar bandy och vi har inte speciellt mycket skador, trots att vi ofta spelar i kyla. Det beror ju också på hur man tränar. Om man går/joggar kan det inte vara dåligt med kyla, då skaderisken ändå är minimal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Då ökar risken för skador rejält kan jag lova så jag skulle inte föredra det. Risken för skador ökar ju bara om man är kall när man börjar träna, en ordentlig uppvärmning och du är god för att träna lika hårt som mitt i den stekheta sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Vill även påpeka att jag är småstolt på mig själv. Jag har gått ned 10kg sedan jag skrev i den här tråden. Eller snarare, 10kg på en månad. Vad har jag gjort? INgenting. Jag bytte ut coca cola mot coca cola light. Och gick små promenader varje morgon. (Och förvisso går jag även på piller som är viktminskande) men ändå. Lite stolt får jag vara. Härligt Mordos! Jag har inte varit på gymmet sedan i april. Men nu pratar vi inte mer om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Du kan ju börja styrketräna också om du vill. Åh, glömde att tillägga det Styrketränar också vissa kvällar, vi snackar armhävningar och situps då. Funderar på att skaffa ett gymkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts