FerkurZ Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 funkar bra med å ha den bakom huvudet, men då är det viktigt man gör rätt. Alltid viktigt att man gör rätt, men lättare att skada sig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 *Bump igen* (verkar som den här tråden har dött ut ) Jag har börjat träna hårdare nu efter ha kört så där ett tag och har börjat köra hårdare på mag musklerna. Men jag får ofta träningsvärk i "över delen" av magen men det är undre delen jag vill träna. Någon som kan förklara vad jag gör för fel / ge tips på bra övningar för "undre magmusklerna" Vet att nån sa Crosstrainer men vill hellre fokusera på magen än köra "hela paktet" i 60min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Benkast och liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Sitter här med världens träningsvärk i rygg, axlar och bröst. Tränade för första gången någonsin igår, och det var faktiskt riktigt skönt att få pumpa ut sig rejält. Jag ska fortsätta ett par månader till iallafall, för att se ifall jag vill fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Benkast och liknande? Måste fråga: vad är Benkast? Aja, får kolla med min gode vän, Wikipedia ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Måste fråga: vad är Benkast? Aja, får kolla med min gode vän, Wikipedia ! "Ursprungligen" är det att man lägger sig på ryggen, tar tag i sin kompis ben, lyfter upp benen så raka man kan för att sedan låta kompisen kasta benen framåt och åt sidorna. Den som ligger ned försöker att bromsa benen så att de inte går i marken, sedan upp med dem igen. Det går dock att köra själv om man har något stabilt att hålla i. Sedan "kastar" och bromsar man själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vem är starkast på GTAsajten? Umberto har ju upplyst oss om att han är rätt stor och besöker gymmet ofta men eftersom han sällan pratar om sig själv eller lägger upp bilder så vet vi ju inte om han bara spinnar och leker med pilatesbollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Vem är starkast på GTAsajten? Umberto har ju upplyst oss om att han är rätt stor och besöker gymmet ofta men eftersom han sällan pratar om sig själv eller lägger upp bilder så vet vi ju inte om han bara spinnar och leker med pilatesbollen KalleR är väl ganska grov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 KalleR är väl ganska grov? Nej fan, han är kort men spännig, precis som mr_tobbe. Jag pratar styrka som i vem vinner ett slagsmål också, och förutsatt att man inte tränar nån ninjakampsport så gäller det att vara stor och väga mycket och, inte bara ha snygga muskler som man flexar med på stranden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 så gäller det att vara stor och väga mycket och, inte bara ha snygga muskler som man flexar med på stranden. Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nej fan, han är kort men spännig, precis som mr_tobbe. Jag pratar styrka som i vem vinner ett slagsmål också, och förutsatt att man inte tränar nån ninjakampsport så gäller det att vara stor och väga mycket och, inte bara ha snygga muskler som man flexar med på stranden. Du behöver inte vara särskilt stor. Du bör ha någolunda kraft i ditt slag och veta var du ska slå. Det är i princip allt. Jag tränar inte, är ganska kort (1.73) och magen växer för varje cola jag dricker och jag skulle antagligen kunna slå ner valfri person som tränar i denna tråd med ett välinriktat slag i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Kebab! 95 kilo i bänkpress. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png Nejvars, jag tror att Explosiv Anka är starkast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag måste verkligen få tag på ett billigt gym i Norrköping. Någon som vet ett? Friskis och svettis ska vara ganska billigt har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Jag måste verkligen få tag på ett billigt gym i Norrköping. Någon som vet ett? Friskis och svettis ska vara ganska billigt har jag hört. Friskis och svettis kostar (och jag tror det är samma pris överallt) 1800 för sex månader, om jag inte har fel. Som student får du 10% rabatt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Friskis och svettis kostar (och jag tror det är samma pris överallt) 1800 för sex månader, om jag inte har fel. Som student får du 10% rabatt också. Det var ju inte speciellt billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Det var ju inte speciellt billigt. I Kalmar kostar det 700 för ett halvår. För mig, vet inte hur det är med andra åldrar. Fråga KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) I Kalmar kostar det 700 för ett halvår. För mig, vet inte hur det är med andra åldrar. Fråga KalleR. Det var billigt! Det är nog dags att jag går in på deras hemsida och kollar. Edit: Det verkar som det är ungdomsrabatt om man är under 20, vilket jag inte är. Men det var ändå billig, 1800kr/år. Redigerad 17 februari, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Du behöver inte vara särskilt stor. Du bör ha någolunda kraft i ditt slag och veta var du ska slå. Det är i princip allt. Jag tränar inte, är ganska kort (1.73) och magen växer för varje cola jag dricker och jag skulle antagligen kunna slå ner valfri person som tränar i denna tråd med ett välinriktat slag i ansiktet. Näsbenet ! Men dom som tror att dom är starkast på forumet kan väl ladda upp bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Du behöver inte vara särskilt stor. Du bör ha någolunda kraft i ditt slag och veta var du ska slå. Det är i princip allt. Jag tränar inte, är ganska kort (1.73) och magen växer för varje cola jag dricker och jag skulle antagligen kunna slå ner valfri person som tränar i denna tråd med ett välinriktat slag i ansiktet. Har själv aldrig slagits, men fick lite tips av en kompis farsa när jag var liten. Spark på knäet framifrån och fingrarna så långt in i ögonen som möjligt! Hoppas jag aldrig får testa... - - - - - Nu har jag inte gymmat sen i somras ifjol, har varit alldeles för snål (ja, gymkorten är inte billiga här). Jag har hållit igång ändå, med annan sorts träning. Men måste nog skaffa gymkort snart, även fast jag tycker det är alldeles för dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Har märkt att jag har sänkt mig i bänkpress men vill börja öka mig i bänk. Min fråga är då, ska man träna med stora vikter några gånger elelr mindre vikter flera gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts