spajdermän Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Hmm...jag skulle klara alla övningar jag gör utan fingrar. Kanske bänkpress då... Was!? Nevah! Hur gör du när du tränar t.ex ryggen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Was!? Nevah! Hur gör du när du tränar t.ex ryggen då? En sak som man sitter och lutar sig bakåt i så man med ryggen trycker ner en platta som har vikter i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 En sak som man sitter och lutar sig bakåt i så man med ryggen trycker ner en platta som har vikter i sig. Jag går på ett litet gym, vi har ingen sån ----------- Typ sån här is more like it. Och jag skulle inte kunna göra det utan fingrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag går på ett litet gym, vi har ingen sån ----------- Typ sån här is more like it. Och jag skulle inte kunna göra det utan fingrar... Den närmaste (blå och vit) ser du ett ryggstöd på, den trycker man bakåt (tanten i rött använder också en sådan maskin). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Den närmaste (blå och vit) ser du ett ryggstöd på, den trycker man bakåt (tanten i rött använder också en sådan maskin). K. Men den kan ju inte ta på vingarna juh. Bara själva ryggslutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 K. Men den kan ju inte ta på vingarna juh. Bara själva ryggslutet. Använder en annan till det, den ska ta både bröst och rygg, dock känner jag väldigt lite i ryggen jämfört med bröstet. Kanske kan vara för att jag har 3-4 andra maskiner på mitt program som tränar bröstet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Använder en annan till det, den ska ta både bröst och rygg, dock känner jag väldigt lite i ryggen jämfört med bröstet. Kanske kan vara för att jag har 3-4 andra maskiner på mitt program som tränar bröstet. Okay, men den använder du väl ändå fingrarna till, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Okay, men den använder du väl ändå fingrarna till, right? Nej, jag har armbågarna på kuddar jag skjuter isär. Dock gick jag igenom alla, och jag skulle ha problem med 3, kanske 4 stycken när jag tänker efter. Tänka sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Du använder alltså inga hantlar eller skivstänger och kör varken chins, rodd eller latsdrag? Redigerad 2 december, 2007 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Du använder alltså inga hantlar eller skivstänger och kör varken chins, rodd eller latsdrag? Nej på de två första, de andra uttrycken har jag aldrig hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Nej på de två första, de andra uttrycken har jag aldrig hört. Chins https://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=145 Rodd https://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=141 Latsdrag https://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=140 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag dricker Whey-80 (proteinpulver) i samband med min träning. Jag dricker det alltid direkt efter träningen, men jag undrar om jag gör fel och bör dricka det innan träningen istället? Hur gör ni själva och vad använder ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag dricker Whey-80 (proteinpulver) i samband med min träning. Jag dricker det alltid direkt efter träningen, men jag undrar om jag gör fel och bör dricka det innan träningen istället? Hur gör ni själva och vad använder ni? Helt fel! Mycket läsk och godis, gärna fet mat också. Så mycket som möjligt *hämtar chips och läskeblask* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag dricker Whey-80 (proteinpulver) i samband med min träning. Jag dricker det alltid direkt efter träningen, men jag undrar om jag gör fel och bör dricka det innan träningen istället? Hur gör ni själva och vad använder ni? När jag använde mig av sånt, gjorde jag också så. Jag har hört att det ska vara bra att dricka skiten innan man går och lägger sig eftersom man växer mest på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 När jag använde mig av sånt, gjorde jag också så. Jag har hört att det ska vara bra att dricka skiten innan man går och lägger sig eftersom man växer mest på natten. Man ska försöka få i sig protein med 2-3 timmars mellanrum varje dag, så jag förstår som så att man bör antagligen dricka det både efter träning och seda kanske efter middag runt när man lägger sig då kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Man ska försöka få i sig protein med 2-3 timmars mellanrum varje dag, så jag förstår som så att man bör antagligen dricka det både efter träning och seda kanske efter middag runt när man lägger sig då kanske. Det finns nog bra hemsidor som du kan läsa på om det här. Har för mig att det finns olika proteiner som är bra ta vid olika tillfällen på dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag dricker Whey-80 (proteinpulver) i samband med min träning. Jag dricker det alltid direkt efter träningen, men jag undrar om jag gör fel och bör dricka det innan träningen istället? Hur gör ni själva och vad använder ni? Gainer(vassleprotein och snabba kolhydrater) direkt efter träning. Man kan även inta kolhydrater innan ett träningspass för att orka mer men endast protein kommer inte göra någon nytta innan ett träningspass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Det här med proteinpulver/drycker. Vad gör det för skillnad på träningen? Är skillnaden om den finns stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Det här med proteinpulver/drycker. Vad gör det för skillnad på träningen? Är skillnaden om den finns stor? Det gör väl egentligen ingen skillnad på träningen, utan efteråt. Fast om det gör så att musklerna växer mera, gör väl det indirekt så att man får ett bättre resultat på senare träning. Folk är väl ganska oense om det verkligen fungerar, vet inte om det finns någon seriös studie som pekar på det. Någon som verkligen hjälper påträning är kreatin, både fysiskt och psykiskt. Redigerad 4 december, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Det gör väl egentligen ingen skillnad på träningen, utan efteråt. Fast om det gör så att musklerna växer mera, gör väl det indirekt så att man får ett bättre resultat på senare träning. Folk är väl ganska oense om det verkligen fungerar, vet inte om det finns någon seriös studie som pekar på det. Någon som verkligen hjälper påträning är kreatin, både fysiskt och psykiskt. Vad är kreatin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts