Jump to content

Träningstråden

Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

Har ni andra slutat träna, eller vad har hänt?! :P

Nej, jag har precis börjat igen. Eller.. jag var där i måndags, tränade rätt lugnt och så men har ändå träningsvärk fortfarande. (w00t)

Ska träna imorgon med.

Synd att du inte går på InfoKompGymnasiet i Linköping, för oss kostar det bara 199 kronor i månaden att träna på World Class. :) (Ligger vid resecentrum)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag har precis börjat igen. Eller.. jag var där i måndags, tränade rätt lugnt och så men har ändå träningsvärk fortfarande. :P

Ska träna imorgon med.

Synd att du inte går på InfoKompGymnasiet i Linköping, för oss kostar det bara 199 kronor i månaden att träna på World Class. (w00t) (Ligger vid resecentrum)

Har kört förbi där tror jag. Annars hade jag nog valt Nautilus, det kostar 239kr/månad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tränade senast nu i tisdags, har inte kunnat träna idag p.g.a förkylning. Lär inte kunna träna igen förrän nästa vecka isåfall.

Det är fan otroligt hur lite lust man har att träna efter en skoldag, vill bara hem och äta och sen slöa i soffan eller sova. Men har som tur är praktik mån&tis så då kan man träna någon av dessa dagar, sedan fredagen då man slutar 13.00 och sedan kanske någon gång i helgen...hoppas jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Ahh, tränade biceps + triceps igår och axlar + bröst idag. Fan vad det har tagit. :teehee:

Däremot så har jag för mig att det är vissa muskelgrupper som bör kombineras med andra.. Alltså att till exempel biceps och triceps på ett pass inte är det mest optimala..

Någon som vet vilka som ska kombineras?

Jag brukar köra triceps med rygg, mage med ben och sen brukar jag köra bröst och biceps samtidigt. :) Det sista är ju som sagt kanske inte det mest optimala, men jag tycker det funkar grymt skönt ändå så jag kör på det. Brukar även smyga in axlar och liknande då från dag till dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh, tränade biceps + triceps igår och axlar + bröst idag. Fan vad det har tagit. :lol:

Däremot så har jag för mig att det är vissa muskelgrupper som bör kombineras med andra.. Alltså att till exempel biceps och triceps på ett pass inte är det mest optimala..

Någon som vet vilka som ska kombineras?

Biceps ska tränas med rygg. Triceps med bröst.

När du tränar bröst så tar det på dina triceps och tvärtom. :>

Det har Daniel berättat för mig. :)

-------------

Nu ska jag börja träna riktigt igen. Inte bara en gång i veckan på sin höjd.

I måndags körde jag rygg/biceps och igår bröst/triceps. I morgon ska jag dit igen. :)

Åhh, vad skönt det är att träna ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Biceps ska tränas med rygg. Triceps med bröst.

När du tränar bröst så tar det på dina triceps och tvärtom. :>

Det har Daniel berättat för mig. :lol:

-------------

Nu ska jag börja träna riktigt igen. Inte bara en gång i veckan på sin höjd.

I måndags körde jag rygg/biceps och igår bröst/triceps. I morgon ska jag dit igen. :)

Åhh, vad skönt det är att träna :)

Amen

Började träna idag igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...