KvaddadPadda Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Kolla in min snygga editering. där har du både fram och baklår. Tack! Det var utförligt och bra, sparar på datorn. Här ska stretchas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Tränade för första gången på någon vecka igår. Har i alla fall märkt att träningen gett resultat. Gått upp 7 kg sen jag fyllde i mönstringsgrejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Tjohej. Nu har jag hört från två helt olika håll att man fiser jäkligt mycket av proteintillskott. Någon som kan bekräfta detta? Tänkte annars skaffa sådant, lagom tills jag tar upp träningen igen (om någon månad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Allt har gått ganska fint efter planerna, mycket kondition under sommaren och har försökt att lägga på mig lite runt magen samt lite mer varierande fys på överkroppen. Gymkort är på G nästa säsong, och det är det som är huvudnyckeln mot målet. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jbiy7opbczwo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Har inte tränat på riktigt länge nu. Får styra upp det på onsdag. Sen blir det förhoppningsvis lite mer ordning när skolan börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Tjohej. Nu har jag hört från två helt olika håll att man fiser jäkligt mycket av proteintillskott. Någon som kan bekräfta detta? Tänkte annars skaffa sådant, lagom tills jag tar upp träningen igen (om någon månad) Haha, jag har då verkligen inte märkt av att man fiser mycket av proteintillskott, så det är nog lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag var i stockholm för 3 veckor sedna och var varigt förkyld sedan dess . Så det har varigt en vila på 3 veckor nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Har varit väldigt dåligt med träningen under hela sommaren. Jag trodde att det skulle bli mer då. Man skulle kunna träna på morgonen (vid 12) och sen dra direkt till badet för att svalka samt tvätta sig. Men iom att det blev en så dålig sommar med knappt någon sol har träningen till stor del uteblivit. Får rycka upp mig nu till skolstarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Vilka träningsövningar kan man göra för att förbättra sin rygghållning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Vilka träningsövningar kan man göra för att förbättra sin rygghållning? Marklyft är bra på allt när det gäller rygg och bål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Allt har gått ganska fint efter planerna, mycket kondition under sommaren och har försökt att lägga på mig lite runt magen samt lite mer varierande fys på överkroppen. Gymkort är på G nästa säsong, och det är det som är huvudnyckeln mot målet. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jbiy7opbczwo.jpg Du behöver verkligen träna upp brösten. Nu vet jag inte om bilden ljuger med det skenet, men dom ser väldigt off ut gämfört med magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Du behöver verkligen träna upp brösten. Nu vet jag inte om bilden ljuger med det skenet, men dom ser väldigt off ut gämfört med magen. I knoooow, I knooow, det händer inte ett jota bara på den delen. Får fokusera mycket där på gymet senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Försäsongen den här sommaren har vart helt sjuk. Och det värsta av allt är att jag har gjort och klarat allt. Vi körde (med vårt lag) tre fyspass i veckan - oftast ett löppass (5 km), ett intervallpass samt ett på gymmet med olika stationer, där man pumpade max i 45 sek, och sedan byte. Samtliga pass höll på i ca. 1 ½ h. Senare in på sommaren begav vi oss till sandbacken i Alby, vilket är en ca. 30 m lång sandbacke, brant utav bara helvete. Där delade vi upp oss på två grupper (med ungefär 4 i varje - alla "är ju sjuka" och "bortresta" under försäsongen) där en pumpade i sandbacken non stop, och den andra gruppen tog ett varv på ungefär 80% av kapaciteten runt skogen som är drygt 800 meter. Sedan när de hade kommit runt, bytte man - och vi fick springa varvet och de i sandbacken. Efter ungefär två sådana varv körde vi aktiv vila; 25 breda armhävningar och 25 sit-ups. Sedan samma sak igen, i 1 ½ h. Detta körde vi tre gånger i veckan i typ tre veckor. Jag har haft egen träning också, som jag har skött sådär. Dock har jag hållt formen förvånadsvärt bra. Nu funderar jag på och köpa ett gymkort över vintern, vore ganska soft. Starkare och läckrare har jag blivit i alla fall. Tobbe: Du kan ju köra bröst hemma sålänge. Breda armhävningar funkar utmärkt. Redigerad 16 augusti, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Försäsongen den här sommaren har vart helt sjuk. Och det värsta av allt är att jag har gjort och klarat allt. Vi körde (med vårt lag) tre fyspass i veckan - oftast ett löppass (5 km), ett intervallpass samt ett på gymmet med olika stationer, där man pumpade max i 45 sek, och sedan byte. Samtliga pass höll på i ca. 1 ½ h. 3 pass per vecka är väl verkligen inte sjukt mycket? När vi körde som värst i distrisktlaget i ishockey körde vi 3 (Två ispass + ett fyspass, inklusive en timmes teori) pass per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) 3 pass per vecka är väl verkligen inte sjukt mycket? När vi körde som värst i distrisktlaget i ishockey körde vi 3 (Två ispass + ett fyspass, inklusive en timmes teori) pass per dag. Jodå, jag lovar dig att det känns ganska rejält. Sen är det nog skillnad på när man är på läger med sådana typ av lag. EDIT: Nu när jag läste första posten så överdrev jag kanske. Sommaren har verkligen inte vart helt sjuk, men väldigt mycket jobbigare än tidigare sommrar. Redigerad 16 augusti, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Allt har gått ganska fint efter planerna, mycket kondition under sommaren och har försökt att lägga på mig lite runt magen samt lite mer varierande fys på överkroppen. Gymkort är på G nästa säsong, och det är det som är huvudnyckeln mot målet. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jbiy7opbczwo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Allt har gått ganska fint efter planerna, mycket kondition under sommaren och har försökt att lägga på mig lite runt magen samt lite mer varierande fys på överkroppen. Gymkort är på G nästa säsong, och det är det som är huvudnyckeln mot målet. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jbiy7opbczwo.jpg träna bröst, annars n1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Bah, dubbel. Redigerad 27 augusti, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Fan vad dyrt det ska vara med gym (nu när inte pappa betalar) . Jag har kommit på att det är billigare att skaffa ett eget. Det råkar även vara så att jag har ett rum som står tomt. And this is the shit: Träningsbänk 395kr från Jula http://www.jula.se/Butik/assets/product_images/stora/951037_c.jpg Hantelset 72,5 kilo 795kr från Jula http://www.jula.se/Butik/assets/product_images/stora/951041_c.jpg Träningsmatta 129kr från Jula Affisch föreställande Arnold. Har inte försäljare hittat ännu. Redigerad 27 augusti, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Wehey, trippel!! Har precis tränat för första gången på hemmagymmet. Inte lika mycket svettiga brudar som på riktiga gym, men mer ekonomiskt! Har ni andra slutat träna, eller vad har hänt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts