mr_tobbe Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om man gör 50 Sit-ups i 2 veckor. Får man inte en snygg mage =/? Lite sent att tänka Beach 07 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om man gör 50 Sit-ups i 2 veckor. Får man inte en snygg mage =/? 50 sit-ups på två veckor är väldigt lite... Menar du per dag så räcker det inte heller för att få en snygg mage. Beror ju helt på hur bra grundtränad du är, men min gissning är att du inte kan lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om man gör 50 Sit-ups i 2 veckor. Får man inte en snygg mage =/? Börja i tid nästa år istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Börja i tid nästa år istället. Haha jag har siktat in mig på snygg mage Summer 08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om man har fett på magen så spelar det ingen roll hur många sit-ups man gör, magrutorna syns ju ändå inte. Om man inte sit-upsar sig smal förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Om man har fett på magen så spelar det ingen roll hur många sit-ups man gör, magrutorna syns ju ändå inte. Om man inte sit-upsar sig smal förstås. Så har jag tänkt göra ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Så har jag tänkt göra ungefär Fast då är det bästa om du joggar också. Somliga tror att om man vill bli av med fett på en viss kroppsdel, så är det bästa att träna just den delen - men så är det inte. När kroppen behöver energi tar den tar den från alla fettreserver, eller där det finns mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Någon gång skulle jag ändå vilja testa att vara fet och se hur lång tid det tog mig att bli smal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Någon gång skulle jag ändå vilja testa att vara fet och se hur lång tid det tog mig att bli smal Tweak goes "Super Size Me"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Tweak goes "Super Size Me"? Fast tvärtom typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Fast tvärtom typ. Måste ju bli tjock först Vilket jag iochförsig inte kan bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Men om man inte har något fett på magen. Man är alltså smal. Har man ändå ingen chans med 50 sit-ups varje dag i 2 veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Måste ju bli tjock först Vilket jag iochförsig inte kan bli.. Ska vi byta, ska vi byta kroppar ska vi byta kroppar med varaaann? Men om man inte har något fett på magen. Man är alltså smal. Har man ändå ingen chans med 50 sit-ups varje dag i 2 veckor? Du kommer säkerligen känna att du blir starkare, men jag är tveksam om det kommer synas så mycket. Men självklart ska du göra ett försök - bara du inte ger upp efter två veckor "eftersom det inte gör någon skillnad". Kör hårt hela sommaren så ska du få se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ska vi byta, ska vi byta kroppar ska vi byta kroppar med varaaann? Du är väl inte tjock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Du är väl inte tjock? Inte tjock, men ett par kilo skulle vara fint att gå ner. Det jag tänkte mest på var att du har så svårt att gå upp i vikt. Livet är så orättvist. Jag går OTROLIGT lätt upp i vikt och borde egentligen alltid tänka på vad jag stoppar i mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Men om man inte har något fett på magen. Man är alltså smal. Har man ändå ingen chans med 50 sit-ups varje dag i 2 veckor? Om du "inte har nått fett på magen", det tolkar jag som att du är spinkig, så lär det ju ta längre tid. Rätta mig om jag har fel, men är det inte lättare att bygga muskler om man har lite fett att ta av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Om du "inte har nått fett på magen", det tolkar jag som att du är spinkig, så lär det ju ta längre tid. Rätta mig om jag har fel, men är det inte lättare att bygga muskler om man har lite fett att ta av? Man bygger inte muskler av fett. Dock så kan folk som är lite "tjockare" ha lättare att ta upp kalorier och därför bygger de också muskler lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Men om man inte har något fett på magen. Man är alltså smal. Har man ändå ingen chans med 50 sit-ups varje dag i 2 veckor? Antalet är oviktigt. Bara du pressar tills du inte pallar mer. 50 låter lite mycket, lägg en vikt på bröstet. Glöm inte att musklerna måste vila, så varje dag kanske inte är så bra. Fast om du bara tänker hålla på i två veckor är det väl lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Antalet är oviktigt. Bara du pressar tills du inte pallar mer. 50 låter lite mycket, lägg en vikt på bröstet. Glöm inte att musklerna måste vila, så varje dag kanske inte är så bra. Fast om du bara tänker hålla på i två veckor är det väl lugnt. Varannan - var tredje (Y) kör med vikter om det blir för lätt och gå inte ner helt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Varannan - var tredje (Y) kör med vikter om det blir för lätt och gå inte ner helt (:!!! Musklerna måste vila åtminstone 24 timmar efter ett träningspass om det ska ge verkan igen, enligt våra gymnastikböcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts