Jump to content

Träningstråden

Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

Körde rygg idag, gick så där, lastdragen och sittande rodd gick bra, men marklyften och dom andra övningarna gick lite si så där, tog 85 i lastdragen, lite stolt över mig själv.

Skulle kört ben också men hann inte det, får bli axlar/ben imorgon.

Kom nyss hem efter en tre timmar lång promenad med en polare, det fick bli dagens kondis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kände mig "träffad" av Eudoros kommentar. Har varit frisk och det har varit finväder på sista tiden, och ändå så har jag ändå inte varit ute och sprungit. Så jag tog saken i egna fötter och körde intervall-träning uppför en grusbacke här vid vårt hus. Füü vad jobbigt det var, men härligt nu efteråt. Tack Eudoros!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena.

Någon som har några bra tips för att få bort magen? Börjar bli lite rund nu och inget vackert att se på. Tänkte börja lite lätt och sen lite mer avancerat pga av min sjukdom.

Så any tips på att få platt mage are welcome. Har hela sommaren på mig att fixa det men har tänkt börja nu när sommarlovet börjar och hålla på tills det slutar och så klart fortsätta så den inte kommer tillbaka.

Tack på förhand. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena.

Någon som har några bra tips för att få bort magen? Börjar bli lite rund nu och inget vackert att se på. Tänkte börja lite lätt och sen lite mer avancerat pga av min sjukdom.

Så any tips på att få platt mage are welcome. Har hela sommaren på mig att fixa det men har tänkt börja nu när sommarlovet börjar och hålla på tills det slutar och så klart fortsätta så den inte kommer tillbaka.

Tack på förhand. :rolleyes:

Du kan ju alltid börja med att springa, efter löppasset kan du göra lite vanliga sit-ups och armhävningar. Så fick jag bort min :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle gissa på att det är praktiskt omöjligt att få en snygg mage på så kort tid.

Men... typ sit-ups, sit-ups varianter samt en hel del maskiner i gymmet ökar på bra. :shifty:

Om man gör 50 Sit-ups i 2 veckor. Får man inte en snygg mage =/?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor