Kiedis Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Körde rygg idag, gick så där, lastdragen och sittande rodd gick bra, men marklyften och dom andra övningarna gick lite si så där, tog 85 i lastdragen, lite stolt över mig själv. Skulle kört ben också men hann inte det, får bli axlar/ben imorgon. Kom nyss hem efter en tre timmar lång promenad med en polare, det fick bli dagens kondis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Har varit lite sisådär med tränigen på senaste tiden. Men ska köra axlar imorgon. Får ta tag i träningen nu när nästan allt i skolan är gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Har inte blivit så värst mycket tränat på senaste tiden men nån gång i veckan iaf. Idag körde jag och Eudoros bröst/axlar. Det kändes bra och jag kan inte komma ifrån att Flys, lätt är skönaste bröstträningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Ojoj, är riktigt trött i bröna idag. Körde 3 x 10 hantelpress med 23,5-kilosarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Jag tränar ingenting (förutom några kilometers joggning när andan faller på) och anses som "stark" ändå, konstigt. Finns inget vettigt gym häromkring ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Idag körde jag och Eudoros bröst/axlar. Det kändes bra och jag kan inte komma ifrån att Flys, lätt är skönaste bröstträningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Flys? Han menade förstås "Flyes". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Bläh...gymmet renoverar. Öppnar inte förrän 8 juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Bläh...gymmet renoverar. Öppnar inte förrän 8 juni Barmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Bläh...gymmet renoverar. Öppnar inte förrän 8 juni Barmark. Exactly. Att köra ryck i intervaller upp för en brant backe tar mer än den värsta benträningen man kan få på ett gym, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Körde 5kg 150ggr (hade inga större vikter hemma och blev inte trött så fort med så små vikter ) och det satt fin fint i båda armarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Körde 5kg 150ggr (hade inga större vikter hemma och blev inte trött så fort med så små vikter ) och det satt fin fint i båda armarna Haha, fan va drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Kände mig "träffad" av Eudoros kommentar. Har varit frisk och det har varit finväder på sista tiden, och ändå så har jag ändå inte varit ute och sprungit. Så jag tog saken i egna fötter och körde intervall-träning uppför en grusbacke här vid vårt hus. Füü vad jobbigt det var, men härligt nu efteråt. Tack Eudoros! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Tjena. Någon som har några bra tips för att få bort magen? Börjar bli lite rund nu och inget vackert att se på. Tänkte börja lite lätt och sen lite mer avancerat pga av min sjukdom. Så any tips på att få platt mage are welcome. Har hela sommaren på mig att fixa det men har tänkt börja nu när sommarlovet börjar och hålla på tills det slutar och så klart fortsätta så den inte kommer tillbaka. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Tjena. Någon som har några bra tips för att få bort magen? Börjar bli lite rund nu och inget vackert att se på. Tänkte börja lite lätt och sen lite mer avancerat pga av min sjukdom. Så any tips på att få platt mage are welcome. Har hela sommaren på mig att fixa det men har tänkt börja nu när sommarlovet börjar och hålla på tills det slutar och så klart fortsätta så den inte kommer tillbaka. Tack på förhand. Du kan ju alltid börja med att springa, efter löppasset kan du göra lite vanliga sit-ups och armhävningar. Så fick jag bort min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Körde 5kg 150ggr (hade inga större vikter hemma och blev inte trött så fort med så små vikter ) och det satt fin fint i båda armarna Kan ju vara bra att skriva vad du gjorde 150ggr med 5kg's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om man vill få en snygg mage på några veckor (typ 1 - 3 veckor), hur ska man gå till väga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om man vill få en snygg mage på några veckor (typ 1 - 3 veckor), hur ska man gå till väga? Skulle gissa på att det är praktiskt omöjligt att få en snygg mage på så kort tid. Men... typ sit-ups, sit-ups varianter samt en hel del maskiner i gymmet ökar på bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Skulle gissa på att det är praktiskt omöjligt att få en snygg mage på så kort tid. Men... typ sit-ups, sit-ups varianter samt en hel del maskiner i gymmet ökar på bra. Om man gör 50 Sit-ups i 2 veckor. Får man inte en snygg mage =/? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Om man gör 50 Sit-ups i 2 veckor. Får man inte en snygg mage =/? Haha! Om du gör sit-ups kontinuerligt, utan pauser, samtidigt som du käkar träningspreparat så kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts