spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det är väl inte mkt för en 92:a jag vet några i min klass som tränar mer (jag är en 92:a) Visst, men han skrev att han började för mer än ett år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Ben, de har kört hyffsat mycket benträning genom åren, men cykelsäsongen hade varit lite vek när fotot togs. Har tydligare lårkonturer nu. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/q0jddwq9e2.jpg Arm...suck...jag har aldrig haft mycket till armar eller axlar, mitt främsta träningsområde när jag ska bygga (har aldrig tränat på gym i hela mitt liv, bara kropssvikter). http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/uja5ya918z.jpg Redigerad 29 december, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Brukar jogga var annan dag på ett spår här i närheten som är lite över 3km. För övrigt brukar jag göra sit-ups,armhävningar,squatjumps, och olika balansövningar. Gör runt 20 armhävningar 70 sit-ups. Tar Tränar också andra övningar för ökad uthålighet (speciellt i armar) Brukar även ta mig friheten att stretcha/mjuka upp armar,ben,nacke,händer,fötter,fingrar, och tår. EDIT: Ligger efter i träningen eftersom det blev för mycket I sommar. För lite styrketräning och för mycket Parkour. Redigerad 29 december, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Happ. Mkay, Tränar hockey tre gånger i veckan, Springer en bana på 5 kilometer varje dag, Kör extra fyspass två gånger i veckan. Sen sover jag på helgen. fyspass "bara" 2 ggr i veckan...? mr tobbe: Grymma konturer på benen redan där tycker jag! Redigerad 29 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Har inte vart på gymmet på över en vecka. Först är det jul, sen blir man sjuk. Har tränat på Nautilus i 2½ år. När jag gick i skolan tränade jag 4 dagar i veckan - tre dagar ben, en dag överkropp. Nu tränar jag när jag får chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag har alltid trott att du var pinnsmal Mm..kay? Får man fråga hur mkt ni tar i bänkpress? 75. Ska testa 80 snart känner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 75. Ska testa 80 snart känner jag. Hur många gånger tar du 75 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ben, de har kört hyffsat mycket benträning genom åren, men cykelsäsongen hade varit lite vek när fotot togs. Har tydligare lårkonturer nu. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/q0jddwq9e2.jpg Sådär ser mina lår ut, och jag har aldrig gått in seriöst för träning än . Men det sätts igång direkt efter jullovet med tre träningar i veckan (laget), två fyspass i veckan(laget) och träning i gymmet här hemma minst en gång om dagen(ensam). Pappa är ganska biffig så han ska träna mig här hemma så jag tränar rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Mm..kay? [HINT]Kanske har något med ditt namn å göra[/HINT] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Sådär ser mina lår ut, och jag har aldrig gått in seriöst för träning än . Okej, men som sagt var vaderna det enda som var i normal form, men upp med bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Bra träning för magen. som faktiskt känns nästan på direkten, är att skriva bokstäver med benen. Lägg dig på rygg, och sträck upp benen i luften. Tänk på att benen ska sitta ihop hela tiden, och dom måste vara helt raka, sen är det bara att börja skriva alfabetet med benen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 När vi pratar vikter, det måste varit nå fel på vågen när jag vägde mig på i oktober, då vägde jag 81,2 när jag vägde mig på Juldagen vägde jag 76,1 , man kanske blir smal av julmat Muskler väger mer än fett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Okej, men som sagt var vaderna det enda som var i normal form, men upp med bild! Det var inte negativt menat mot dig, jag bara tyckte det var lustigt att mina är så pass kraftiga med tanke på att jag bara tränar två gånger i veckan just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Bra träning för magen. som faktiskt känns nästan på direkten, är att skriva bokstäver med benen. Lägg dig på rygg, och sträck upp benen i luften. Tänk på att benen ska sitta ihop hela tiden, och dom måste vara helt raka, sen är det bara att börja skriva alfabetet med benen ! På gympan brukar vi "bara" räkna från 0-9 och det tycker jag är ganska jobbigt på slutet. Orkar du hela alfabetet, det ska jag prova imorgon ...nu, sovdags. Redigerad 30 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tränade fotboll och boxning, men slutade för ett år sen kanske. Tränar ingenting alls just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hur mycket ja tar i benkpress vet ja inte men jag kör med 30 kg 4 set a 8 rep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Mm..kay? 75. Ska testa 80 snart känner jag. Hur mycket ja tar i benkpress vet ja inte men jag kör med 30 kg 4 set a 8 rep Räknar man utan eller med stången? Jag tog iallfall 30kg (+ stång om det är så man räknar) runt 8ggr på höst-terminen i 7an så jag kanske tar lite mer nu Edit: Nu har jag kört Enduro i 2-3 timmar och är lagomt mör i armarna (så jeffla stenigt där) och undrar om ni tkr jag ska vila 2dar eller om jag ska börja träna igen imorn? Redigerad 30 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hur många gånger tar du 75 då? 1.. Men om jag får vila mellan varje så kan jag nog göra 2-3 iallafall. Räknar man utan eller med stången? Med stången såklart. Så själv kör jag alltså 45kg + stången(30kg) Och det är kanske inte så mycket, men jag är stolt iallafall. Innan jag började träna så var jag typ svagast i klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 1.. Men om jag får vila mellan varje så kan jag nog göra 2-3 iallafall. Med stången såklart. Så själv kör jag alltså 45kg + stången(30kg) Och det är kanske inte så mycket, men jag är stolt iallafall. Innan jag började träna så var jag typ svagast i klassen. OMG då tar jag 50 (tror våran stång i skolan väger 20 bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Edit: Nu har jag kört Enduro i 2-3 timmar och är lagomt mör i armarna (så jeffla stenigt där) och undrar om ni tkr jag ska vila 2dar eller om jag ska börja träna igen imorn? Eftersom man ska vila en muskegrupp uppåt 24 timmar när man "tränat" den, så tycker jag att du ska vila. Kör ben, mage eller liknande istället för armar imorgon om du ska träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts