Jump to content

Träningstråden

Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

Körde mest kondis idag, 1 timme på cross-trainern och en halvtimme på löparbandet.

Sen drog jag till med ett ryggpass som hette duga, sittande rodd tog som fan idag, har den inte gjort på länge känns det som (även fast den tar bra), lastdragen fick jag till idag också, som sagt ett riktigt bra pass idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, joo axlarna är det jag tappat minst på som dom är fortfarande rätt stora, skymtas även lite lats vilka jag inte heller tappat mkt på, men bröst/armar finns knappt nå kvar som ni kanske ser, dom mätte 40+ innan ;)

Tror inte den där bilden gör trapzen rättvis, såhär ser de iaf ut flexade.

BQerNDKnPe2K.jpg

Men vafan jag ska iaf börja försöka rehab träna nu i väntan på magnetröntgen, så kan jag väl bygga upp lite iaf : )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, joo axlarna är det jag tappat minst på som dom är fortfarande rätt stora, skymtas även lite lats vilka jag inte heller tappat mkt på, men bröst/armar finns knappt nå kvar som ni kanske ser, dom mätte 40+ innan ;)

BQerNDKnPe2K.jpg

Men vafan jag ska iaf börja försöka rehab träna nu i väntan på magnetröntgen, så kan jag väl bygga upp lite iaf : )

Du skulle ju alltid kunna sola lite solarium nu när du inte kan träna :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, joo axlarna är det jag tappat minst på som dom är fortfarande rätt stora, skymtas även lite lats vilka jag inte heller tappat mkt på, men bröst/armar finns knappt nå kvar som ni kanske ser, dom mätte 40+ innan :teehee:

BQerNDKnPe2K.jpg

Där såg det bättre ut ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där såg det bättre ut ;)

Hihi tänkte väl det : )

Rätt nöjd med mina resultat efter 7-8 månaders träning och ett års vila.

Men du har väll rätt mkt massa? såg ut som det på någon liten bild du postade iaf ? : )

Edit: @TWEAK men jag är verkligen blek, men hey har hellre anlag för muskler än att bli brun : )

Men jag vet att lite solarium hade verkligen inte skadat : D

Redigerad av Explosiv Anka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi tänkte väl det : )

Rätt nöjd med mina resultat efter 7-8 månaders träning och ett års vila.

Men du har väll rätt mkt massa? såg ut som det på någon liten bild du postade iaf ? : )

Nja. jag är allt en liten klenfis :teehee:

Har för bra ämnesomsättning, går inte upp hur jag än gör ;)

Bifogar kass bild på dagsformen.

post-11-1178224842_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja. jag är allt en liten klenfis :teehee:

Har för bra ämnesomsättning, går inte upp hur jag än gör ;)

Bifogar kass bild på dagsformen.

ROIDS! Nä men skämt och sido, proppa i dig sjukt mkt gainer och kolisar, sov ordentligt och skåpät hela tiden : )

Men det är ju din typ av kroppar som går hem hos tjejerna?

När jag tränade och växte som mest blev jag anklagad för roids, och flickvännen tyckte jag skulle sluta träna för hon tyckte det blev för mkt, fast det lösdes ju av jävla axelskadan men ändå : )

Redigerad av Explosiv Anka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lovar dig. Jag går inte upp. Har testat att käka 4 pizzor, två mcdonalds-menyer, massa öl och chips under en vecka. Gick inte upp ett skit :teehee:

Det är exakt samma här. Iofs är jag ju yngre men jag tror knappast min ämnesomsättning kommer sätta igång normalt någon gång ;)

Men jag tycker inte det är något problem för dig, jag tycker inte det är nödvändigt att vara biffigare än så. Blir inte snyggare av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorgon ska jag träna med min tjejs bror som är 19 tror jag. Han är ganska biff och tränar typ varje dag ;)

Detta kommer bli pinsamt... :teehee:

Det gick faktiskt väldigt bra :teehee:

Han hjälpte mig för att få vissa övningar att kännas mer än dom brukar osv.

Roddmaskinen kändes mkt mer än vad den nånsin gjort tidigare. :P

Vi tränade rygg/biceps, btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor