Kiedis Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Körde mest kondis idag, 1 timme på cross-trainern och en halvtimme på löparbandet. Sen drog jag till med ett ryggpass som hette duga, sittande rodd tog som fan idag, har den inte gjort på länge känns det som (även fast den tar bra), lastdragen fick jag till idag också, som sagt ett riktigt bra pass idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Tränat 7 månader, vilat snart ett år pga av axelskada som läkarna vägrar göra något åt... finns lite beef kvar iaf : ) Dude, shyssta axlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Tränat 7 månader, vilat snart ett år pga av axelskada som läkarna vägrar göra något åt... finns lite beef kvar iaf : ) Oj här var det deffat. Ser bra ut, med undantag för trapsen som borde byggas på en del. Synd att du inte kan träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Tackar, joo axlarna är det jag tappat minst på som dom är fortfarande rätt stora, skymtas även lite lats vilka jag inte heller tappat mkt på, men bröst/armar finns knappt nå kvar som ni kanske ser, dom mätte 40+ innan Tror inte den där bilden gör trapzen rättvis, såhär ser de iaf ut flexade. Men vafan jag ska iaf börja försöka rehab träna nu i väntan på magnetröntgen, så kan jag väl bygga upp lite iaf : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Tackar, joo axlarna är det jag tappat minst på som dom är fortfarande rätt stora, skymtas även lite lats vilka jag inte heller tappat mkt på, men bröst/armar finns knappt nå kvar som ni kanske ser, dom mätte 40+ innan Tror inte den där bilden gör trapzen rättvis, såhär ser de iaf ut flexade. Men vafan jag ska iaf börja försöka rehab träna nu i väntan på magnetröntgen, så kan jag väl bygga upp lite iaf : ) Du skulle ju alltid kunna sola lite solarium nu när du inte kan träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Du skulle ju alltid kunna sola lite solarium nu när du inte kan träna Käften ; ) stolt blek : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Käften ; ) stolt blek : D Jag är inte mycket brunare jag, så ja, jag borde hålla käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag ska bli neger i sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Tackar, joo axlarna är det jag tappat minst på som dom är fortfarande rätt stora, skymtas även lite lats vilka jag inte heller tappat mkt på, men bröst/armar finns knappt nå kvar som ni kanske ser, dom mätte 40+ innan Tror inte den där bilden gör trapzen rättvis, såhär ser de iaf ut flexade. Men vafan jag ska iaf börja försöka rehab träna nu i väntan på magnetröntgen, så kan jag väl bygga upp lite iaf : ) Där såg det bättre ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Där såg det bättre ut Hihi tänkte väl det : ) Rätt nöjd med mina resultat efter 7-8 månaders träning och ett års vila. Men du har väll rätt mkt massa? såg ut som det på någon liten bild du postade iaf ? : ) Edit: @TWEAK men jag är verkligen blek, men hey har hellre anlag för muskler än att bli brun : ) Men jag vet att lite solarium hade verkligen inte skadat : D Redigerad 3 maj, 2007 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hihi tänkte väl det : ) Rätt nöjd med mina resultat efter 7-8 månaders träning och ett års vila. Men du har väll rätt mkt massa? såg ut som det på någon liten bild du postade iaf ? : ) Nja. jag är allt en liten klenfis Har för bra ämnesomsättning, går inte upp hur jag än gör Bifogar kass bild på dagsformen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Nja. jag är allt en liten klenfis Har för bra ämnesomsättning, går inte upp hur jag än gör Bifogar kass bild på dagsformen. ROIDS! Nä men skämt och sido, proppa i dig sjukt mkt gainer och kolisar, sov ordentligt och skåpät hela tiden : ) Men det är ju din typ av kroppar som går hem hos tjejerna? När jag tränade och växte som mest blev jag anklagad för roids, och flickvännen tyckte jag skulle sluta träna för hon tyckte det blev för mkt, fast det lösdes ju av jävla axelskadan men ändå : ) Redigerad 3 maj, 2007 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 ROIDS! Nä men skämt och sido, proppa i dig sjukt mkt gainer och kolisar, sov ordentligt och skåpät hela tiden : ) Lovar dig. Jag går inte upp. Har testat att käka 4 pizzor, två mcdonalds-menyer, massa öl och chips under en vecka. Gick inte upp ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Lovar dig. Jag går inte upp. Har testat att käka 4 pizzor, två mcdonalds-menyer, massa öl och chips under en vecka. Gick inte upp ett skit Tråkigt :/ Men det är ju posetivt också du kan ju stoppa i dig vad som hällst utan att bli fet : ) Redigerad 3 maj, 2007 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Tränat 7 månader, vilat snart ett år pga av axelskada som läkarna vägrar göra något åt... finns lite beef kvar iaf : ) Jävlar, NICE. Hur många dagar i veckan tränade du när du tränade som hårdast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Lovar dig. Jag går inte upp. Har testat att käka 4 pizzor, två mcdonalds-menyer, massa öl och chips under en vecka. Gick inte upp ett skit Det är exakt samma här. Iofs är jag ju yngre men jag tror knappast min ämnesomsättning kommer sätta igång normalt någon gång Men jag tycker inte det är något problem för dig, jag tycker inte det är nödvändigt att vara biffigare än så. Blir inte snyggare av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jävlar, NICE. Hur många dagar i veckan tränade du när du tränade som hårdast? oftast 4, ibland 5... 4 räcker bra, men ibland blir det 5 : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Imorgon ska jag träna med min tjejs bror som är 19 tror jag. Han är ganska biff och tränar typ varje dag Detta kommer bli pinsamt... Det gick faktiskt väldigt bra Han hjälpte mig för att få vissa övningar att kännas mer än dom brukar osv. Roddmaskinen kändes mkt mer än vad den nånsin gjort tidigare. Vi tränade rygg/biceps, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 oftast 4, ibland 5... 4 räcker bra, men ibland blir det 5 : ) Hur långa träningspass i snittet då? Tror du kommer bli väldigt stor om 2-3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Hur långa träningspass i snittet då? Tror du kommer bli väldigt stor om 2-3 år. allt ifrån en timme till 1.5 beror på : ) Jo det tror jag å bara jag blir fri min skada snart så : ) Sen när jag kommer upp lite i åldern blir det förmodligen roids : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts