Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jo, jag vet vad det betyder men tycker ändå inte att "fit" och "vältränad" är riktigt samma sak. Men jag är kanske lite knäpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jo, jag vet vad det betyder men tycker ändå inte att "fit" och "vältränad" är riktigt samma sak. Men jag är kanske lite knäpp. Isåfall är jag också lite knäpp "I form" kanske är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jo, jag vet vad det betyder men tycker ändå inte att "fit" och "vältränad" är riktigt samma sak. Men jag är kanske lite knäpp. Isåfall är jag också lite knäpp "I form" kanske är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Såhär definierar jag det typ: Vältränad: Fit: Tja, ungefär så iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Isåfall är jag också lite knäpp "I form" kanske är bättre? Ja, det har du rätt i. Såhär definierar jag det typ: Vältränad: http://www.gabriellereillyweekly.com/gabri...elle_reilly.jpg Fit: http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/4...e4687f52645.jpg Tja, ungefär så iaf... Instämmer. Redigerad 1 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 (redigerad) Okej grabbar, nu vill jag höra era åsikter. Jag har funderat på att köpa en sån här maskin nu ett tag, min polare säljher en helt ny för 200 kr. http://www.tvins.se/products/abtronic/abtronic.php Tror ni att den funkar, och gör min mage som nu är lite "fläskig" lite plattare och fastare? Tack på förh(ud)and. Redigerad 1 maj, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Okej grabbar, nu vill jag höra era åsikter. Jag har funderat på att köpa en sån här maskin nu ett tag, min polare säljher en helt ny för 200 kr. http://www.tvins.se/products/abtronic/abtronic.php Tror ni att den funkar, och gör min mage som nu är lite "fläskig" lite plattare och fastare? Tack på förh(ud)and. Är det inte en sån där som bara ger stötar? Varför skulle det förändra ens mage? Har aldrig fattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Okej grabbar, nu vill jag höra era åsikter. Jag har funderat på att köpa en sån här maskin nu ett tag, min polare säljher en helt ny för 200 kr. http://www.tvins.se/products/abtronic/abtronic.php Tror ni att den funkar, och gör min mage som nu är lite "fläskig" lite plattare och fastare? Tack på förh(ud)and. Estetiskt sett fungerar det faktiskt, men du blir inte fysiskt starkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Borde inte den dära vara rätt bra, ifall man tränar Samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Okej grabbar, nu vill jag höra era åsikter. Jag har funderat på att köpa en sån här maskin nu ett tag, min polare säljher en helt ny för 200 kr. http://www.tvins.se/products/abtronic/abtronic.php Tror ni att den funkar, och gör min mage som nu är lite "fläskig" lite plattare och fastare? Tack på förh(ud)and. Slöseri med pengar. Träna riktigt istället. Om du vill ha en mindre fläskig mage spring mer och se till att bränna fler kalorier än du stoppar i dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag spelar basket, YO YO YO YO YO!!! Och jag lyssnar skitmycket på hiphop och rappar och vill vara svart, YO YO YO YO YO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tränade bröst/biceps för nån timme sen. Känns bra nu efteråt även om allt inte gick superbra just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Puh, var precis ute och löpte i terrängen. Plötsligt, mitt ute i skogen några kilometer från hemmet grips jag av enorm bajsnödighet. Jävlar vilken motivation jag fick. En kapplöplning startade, jag mot min egen skit. Som tur var vann jag, och skiten fick komma ut i lugn och ro på badrummet. Jag har även en liten fråga. Jag löper varje dag, vetinte hur långt men jag blir genomsvettig varje gång. Sen kör jag situps varje kväll. Finns det något speciellt sätt att göra situps på för att skynbda på processen? VIll gärna ha lite plattare mage innan sommarn, ska till Spanien i början av lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Puh, var precis ute och löpte i terrängen. Plötsligt, mitt ute i skogen några kilometer från hemmet grips jag av enorm bajsnödighet. Jävlar vilken motivation jag fick. En kapplöplning startade, jag mot min egen skit. Som tur var vann jag, och skiten fick komma ut i lugn och ro på badrummet. Jag har även en liten fråga. Jag löper varje dag, vetinte hur långt men jag blir genomsvettig varje gång. Sen kör jag situps varje kväll. Finns det något speciellt sätt att göra situps på för att skynbda på processen? VIll gärna ha lite plattare mage innan sommarn, ska till Spanien i början av lovet. Lägg på en vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tränade bröst/biceps för nån timme sen. Känns bra nu efteråt även om allt inte gick superbra just då. Var ute och gick 5km med min mamma efter det faktiskt Försökte öka takten hela tiden men hon vägrade gå nå fortare. Imorgon ska jag träna med min tjejs bror som är 19 tror jag. Han är ganska biff och tränar typ varje dag Detta kommer bli pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Riktigt nice pass på gymmet idag! Känner mig helt kry, om man inte räknar med allergin. Tog lite kreatin och pumpade på som fan. Nu ska jag börja träna ordentligt igen. Slut på gainer dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Tränat 7 månader, vilat snart ett år pga av axelskada som läkarna vägrar göra något åt.. Redigerad 19 maj, 2021 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Riktigt nice pass på gymmet idag! Känner mig helt kry, om man inte räknar med allergin. Tog lite kreatin och pumpade på som fan. Nu ska jag börja träna ordentligt igen. Slut på gainer dock. Amen FY I HELVETE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Amen FY I HELVETE! Jag kan lugna dig med att den är fake iaf : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Puh, var precis ute och löpte i terrängen. Plötsligt, mitt ute i skogen några kilometer från hemmet grips jag av enorm bajsnödighet. Jävlar vilken motivation jag fick. En kapplöplning startade, jag mot min egen skit. Som tur var vann jag, och skiten fick komma ut i lugn och ro på badrummet. Jag har även en liten fråga. Jag löper varje dag, vetinte hur långt men jag blir genomsvettig varje gång. Sen kör jag situps varje kväll. Finns det något speciellt sätt att göra situps på för att skynbda på processen? VIll gärna ha lite plattare mage innan sommarn, ska till Spanien i början av lovet. Träna inte enbart mage, då kommer det inte gå bra. Se till att träna dess antagonist också, i det här fallet ryggen. Gjorde själv sådär för något år sen, pumpade på som fan med situps på kvällarna men till slut höll det inte längre och jag blev tvungen att vila. Enkel ryggövning du kan göra är rygglyft, ligg på mage med händerna under hakan och lyft upp ryggen en bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts