Jump to content

Träningstråden

Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

Jo det är väl inge jätte bra direkt men kör på så blir det bra : )

Men hey tänk på att ta det lungt och köra försiktigt, mina axlar är gick sönder när jag ökade för fort i en övning och har snart inte kunnat träna på ett år, men har fått tid hos mangetrönken nu och dom börjar bli bättre så snart ska jag väl vara igång igen : )

Oj då. Lyfte du fel, körde du tvåer? Eller hann inte skelettet med?

Kul att höra att du snart är igång igen! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey, vilken dag tränar ni axlarna? Jag menar, med vilken annan muskelgrupp?

För tillfället brukar jag träna biceps/rygg, triceps/bröst och mage/ben. Men jag har kommit på att axlarna blir utelämnade. :rolleyes:

När ska man träna dem? Ska de ha en "egen" dag?

Tack på förhand.

Äh, träna dom bara. Älskingarna klarar sig vettu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey, vilken dag tränar ni axlarna? Jag menar, med vilken annan muskelgrupp?

För tillfället brukar jag träna biceps/rygg, triceps/bröst och mage/ben. Men jag har kommit på att axlarna blir utelämnade. :(

När ska man träna dem? Ska de ha en "egen" dag?

Tack på förhand.

Axlar och Traps?

Axlar och Underarmar kanske?

Eller varför inte kombinera dem med dina vader?

Överrörliga leder, det sa knak och blev inflamation som vägrar ge sig men börjar bli bättre nu : )

Osch ^_^

Bra att det börjar bli bättre iaf!:wub:

EDIT:

Bilder på mina resultat. Inte världens muskler, men jag ångrar absolut inte att jag började styrketräna, Det kommer bli mycket större resultat till framtiden! :(

Redigerad av Perlan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, träna dom bara. Älskingarna klarar sig vettu

Vad menar du med älsklingarna? :unsure:

Axlar och Traps?

Axlar och Underarmar kanske?

Eller varför inte kombinera dem med dina vader?

Traps tycker jag räknas som axlar då då :rolleyes:

Underarmar: Ja, kanske det.

Vaderna kör jag ju när jag tränar ben.

Funderar om man ska klämma in dem med ryggen kanske.

Eller om man ska träna framsidan med brösten och baksidan av dem med ryggen...

Aja...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sedan länge velat gå upp ett par kilo då jag såg ut som en discobyggare deluxe (rave tillochmed kanske :ph34r:), jag tror att jag har lagt på mig lite nu, som ska byggas upp från grunden i sommar. Jag hoppas att det ska gå ganska smärtfritt då jag har lite underhudsfett och min nya hållning kan nog bli ganska snygg.

Det ska tränas mycket rygg, axlar, bröst osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sedan länge velat gå upp ett par kilo då jag såg ut som en discobyggare deluxe (rave tillochmed kanske :teehee:), jag tror att jag har lagt på mig lite nu, som ska byggas upp från grunden i sommar. Jag hoppas att det ska gå ganska smärtfritt då jag har lite underhudsfett och min nya hållning kan nog bli ganska snygg.

Nice vinge, nice mage!

Hur lång/hur mycket väger du? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sedan länge velat gå upp ett par kilo då jag såg ut som en discobyggare deluxe (rave tillochmed kanske :P), jag tror att jag har lagt på mig lite nu, som ska byggas upp från grunden i sommar. Jag hoppas att det ska gå ganska smärtfritt då jag har lite underhudsfett och min nya hållning kan nog bli ganska snygg.

http://ww2.beffo.se/upload/pic~/v5BY7hi2RYNC.JPG

Tänkte precis också ge komplimanger för vingarna :D

Men även den där kulan till biceps. Hur i hela hälsingland har du fått till den? :)

Magen har vi ju fått se tidigare så den behöver man inte kommentera.

Var det cykling du höll på med? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte precis också ge komplimanger för vingarna :)

Men även den där kulan till biceps. Hur i hela hälsingland har du fått till den? :P

Magen har vi ju fått se tidigare så den behöver man inte kommentera.

Var det cykling du höll på med? :teehee:

Har börjat gymma armarna jävligt mycket senaste månaderna, har även köpt hem lite träningssaker för biceps. Men det har varit lite väl ensidigt, ser bara resultat på själva kulan.

Pingis var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sedan länge velat gå upp ett par kilo då jag såg ut som en discobyggare deluxe (rave tillochmed kanske :teehee:), jag tror att jag har lagt på mig lite nu, som ska byggas upp från grunden i sommar. Jag hoppas att det ska gå ganska smärtfritt då jag har lite underhudsfett och min nya hållning kan nog bli ganska snygg.

*bild*

Holy Crap vilka muskler :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat gymma armarna jävligt mycket senaste månaderna, har även köpt hem lite träningssaker för biceps. Men det har varit lite väl ensidigt, ser bara resultat på själva kulan.

Pingis var det.

Du har väldigt dina muskler måste jag säga. Men samtidigt har du inte det där 'biffiga' utseendet, musklerna är fina men inte stora. Men det är fint att flasha med på stranden ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har väldigt dina muskler måste jag säga. Men samtidigt har du inte det där 'biffiga' utseendet, musklerna är fina men inte stora. Men det är fint att flasha med på stranden ändå!

Precis! Det är det som jag ska försöka att ändra på genom att börja gymma och ändra min kost. Jag har mest varit för löpning och liknande som inte direkt ger biffresultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det rätta ordet för tobbes kropp är "fit", om ni frågar mig! :mellow:

Och när vi ändå är inne på det.. finns det någon bra svensk översättning för ordet "fit"? :blink:

Fit [fit] adj. 1 lämplig, passande, see (think) fit finna lämpligt, be fit for duga till, fit for nothing oduglig 2 frisk, kry; redo; vältränad, keep fit hålla sig i form, [as] fit as a fiddle frisk som en nötkärna, fit for work redo att börja arbeta

· subst. passform, be a good fit passa (sitta) bra

· verb 1 passa [i storlek], sitta; passa i, fit [in] passa in, stämma 2 sätta in (på) 3 prova 4, fit [out, up] utrusta, inreda

/NE.se

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor