Kiedis Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Kom nyss hem från gymet, började med 1 timmes kondis på cross-trainern, den tog skönt. Sen körde jag bröst, tog också jävligt bra, förtom Pec-decet, kändes som jag drog med armarna bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Yay, har börjat träna axlar, fattar inte varför jag inte har gjort det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Yay, har börjat träna axlar, fattar inte varför jag inte har gjort det förut. Glömde också dom. Fast dom är 'lätta' att träna upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Yay, har börjat träna axlar, fattar inte varför jag inte har gjort det förut. Mina axlar har jag tränat riktigt bra, runda och fina nu . Nu måste jag koncentrera mig på mage och de övre bröstmusklerna fram till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Yay, idag körde jag ben/mage. Shit vad det brände efter 25 reps när jag körde vader med 30kg. Magen tog där den skulle den med. Det blev ett medelmässigt gympass kan man säga. Inte superskönt, men inte dåligt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Yay, idag hade vi ett jättekonstigt pass på idrotten. Hela klassen skulle klättra över ett staket. Rev sönder byxorna. Fick visa lite hud för tjejerna. Redigerad 24 april, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Drog mig till gymmet idag. Har ju haft en ganska fet förkylning, så det var första gången på länge (som alltid när jag skriver i denna tråd). Gjorde inte alla övningar dock, det var för jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Haha, jädrar vad ~5 intensiva minuter i tricepsmaskin tog fint! Kunde knappt dra av mig tröjan efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 (redigerad) Vill ni lära er det mesta av träning, http://www.ast-ss.se , bli medlem åt höger där det står "MAX OT". (maximum overloaded training) Helt gratis! Jag ger min själ till den dära sidan. Den har gjort mig till ett träningsfreak Utan den sidan, så hade jag säkert varit många kilon lättare. (har fortfarande kilon att gå upp! ) EDIT: det kanske är lite mycket att läsa, men det hjälper dina armar att växa! "efter denna utbildningen kommer du inte att gå till gymmet och tänka "vad ska jag träna idag?". Du kommer veta precis vad du ska göra. Du kommer vara säker." - ast-ss.se Ge det en chans iaf! ÄVEN om du tror dig att du kan mycket om träning! Redigerad 25 april, 2007 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Vill ni lära er det mesta av träning, http://www.ast-ss.se , bli medlem åt höger där det står "MAX OT". (maximum overloaded training) Helt gratis! Jag ger min själ till den dära sidan. Den har gjort mig till ett träningsfreak Utan den sidan, så hade jag säkert varit många kilon lättare. (har fortfarande kilon att gå upp! ) EDIT: det kanske är lite mycket att läsa, men det hjälper dina armar att växa! "efter denna utbildningen kommer du inte att gå till gymmet och tänka "vad ska jag träna idag?". Du kommer veta precis vad du ska göra. Du kommer vara säker." - ast-ss.se Ge det en chans iaf! ÄVEN om du tror dig att du kan mycket om träning! Haha hitta mer skitsnack på en hemsida en den där och du gör det bra : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Haha hitta mer skitsnack på en hemsida en den där och du gör det bra : ) Lite mycket "inlevelse" ibörjan kanske. Men jag lovar. Det är värt all läs-möda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Lite mycket "inlevelse" ibörjan kanske. Men jag lovar. Det är värt all läs-möda. Men du kan lova hur mkt som hellst, hälften av sakerna på sidan stämmer inte, visst det är inget dåligt sätt att träna. Men det är inte optimalt för alla, vissa uppnår bättre hypertrofi med fler reps och lägre vikter än tvärtom, så hey ta allt med en nypa salt. Och hur mkt du än läser så är iaf det bästa sättet att prova dig fram vilken form av träning som passar dig bäst, jag växer tex mkt bättre på 10-12 reps än 6-8. Och hey om det nu fungerar så himla bra släng upp en bild på dig så får vi se dina otroliga resultat ? : ) Redigerad 26 april, 2007 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Men du kan lova hur mkt som hellst, hälften av sakerna på sidan stämmer inte, visst det är inget dåligt sätt att träna. Men det är inte optimalt för alla, vissa uppnår bättre hypertrofi med fler reps och lägre vikter än tvärtom, så hey ta allt med en nypa salt. Och hur mkt du än läser så är iaf det bästa sättet att prova dig fram vilken form av träning som passar dig bäst, jag växer tex mkt bättre på 10-12 reps än 6-8. Och hey om det nu fungerar så himla bra släng upp en bild på dig så får vi se dina otroliga resultat ? : ) Får ta och låna en kamera. Bild tills Lördag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Körde överkropp igår och underkropp idag, fan va ont jag har nu vila imorn, tävla lördag, ev. träning måndag eller tisdag sen onsdag/torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Körde överkropp igår och underkropp idag, fan va ont jag har nu vila imorn, tävla lördag, ev. träning måndag eller tisdag sen onsdag/torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag ska börja träna lite hemma nu, sen ska jag börja gå på gym. Har ni några tips för den glada nybörjaren som inte vill slita ut musklerna det första han gör ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Får ta och låna en kamera. Bild tills Lördag! Undertiden kan du ju skriva upp lite styrka stats, vikt och längd ? : ) Vad tar du i dom 3 stora tex mark,böj och bänk? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Undertiden kan du ju skriva upp lite styrka stats, vikt och längd ? : ) Vad tar du i dom 3 stora tex mark,böj och bänk? : ) Marklyft har jag inte kört så mycket. Har bara tränat det de två senaste ben-träningarna. Har aldrig orkat göra det, vilket jag erkänner är mycket fel. Eftersom att det är en riktigt bra övning. Jag var rädd att ryggen skulle ramla av! Jag tror jag tog 70kg den sista träningen. 6gånger, tre set. Knäböj gillar jag extremt. Den gör så att jag inte kan gå dagen efter. Med Marklyft och Knäböj på samma träningspass så är det svårt att röra låren dagen efter. Och några till dagar efter! har tagit 105kg 6 gånger. Bänkpres körde jag första gången för ett och ett halft år sedan. Då klarade jag 49 kg (stången vägde 9, jag körde hos en kompis). kanske 8 gånger. Hemligheten med att jag var så "stark", var att jag tog inte ned stången längre än 15-20 cm, sedan upp igen, vilket underlättar det hela, men inte ger nåt såvärst bra resultat. Men nu sedan ca 3-4 månader (då jag började med att träna riktigt, läste hur man tränar osv,) så har jag tränat rätt. 75kg 6gånger. Jag har maxat för Inte jätteimpande, men med tanke på hur det var innan så är det mycket bättre! EDIT: Felshoe, vad har du för några träningsredskap hemma? Har du några sorts vikter?(isåfall vilka?) Redigerad 27 april, 2007 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Marklyft har jag inte kört så mycket. Har bara tränat det de två senaste ben-träningarna. Har aldrig orkat göra det, vilket jag erkänner är mycket fel. Eftersom att det är en riktigt bra övning. Jag var rädd att ryggen skulle ramla av! Jag tror jag tog 70kg den sista träningen. 6gånger, tre set. Knäböj gillar jag extremt. Den gör så att jag inte kan gå dagen efter. Med Marklyft och Knäböj på samma träningspass så är det svårt att röra låren dagen efter. Och några till dagar efter! har tagit 105kg 6 gånger. Bänkpres körde jag första gången för ett och ett halft år sedan. Då klarade jag 49 kg (stången vägde 9, jag körde hos en kompis). kanske 8 gånger. Hemligheten med att jag var så "stark", var att jag tog inte ned stången längre än 15-20 cm, sedan upp igen, vilket underlättar det hela, men inte ger nåt såvärst bra resultat. Men nu sedan ca 3-4 månader (då jag började med att träna riktigt, läste hur man tränar osv,) så har jag tränat rätt. 75kg 6gånger. Jag har maxat för Inte jätteimpande, men med tanke på hur det var innan så är det mycket bättre! EDIT: Felshoe, vad har du för några träningsredskap hemma? Har du några sorts vikter?(isåfall vilka?) Jo det är väl inge jätte bra direkt men kör på så blir det bra : ) Kan väl köra samma jag å då, 50 kg första gången på bänken, halvår senare 100. Mark drar jag väl 110, 12 reps 5 set Och knäböj ungefär samma : ) Men hey tänk på att ta det lungt och köra försiktigt, mina axlar är gick sönder när jag ökade för fort i en övning och har snart inte kunnat träna på ett år, men har fått tid hos mangetrönken nu och dom börjar bli bättre så snart ska jag väl vara igång igen : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Axlar och mage idag och det var en av dom bättre passen på länge, känns fortfarande efter axelpressen, maxade 110 pannor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts