spajdermän Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Och jag som kände mig dum för att jag inte har tränat sen i lördags Men imorrn blir det av. Tror jag ska träna biceps/rygg, men jag är inte riktigt säker... Edit: Damn! ny sida 4 nothin'!Q!#tSDG!1111!! Redigerad 17 april, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jag gymmar aldrig, behövs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jag gymmar aldrig, behövs inte. How come? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) How come? Jag känner inte att jag behöver bli muskulösare, jag är ändå rätt stor bara tack vare gener. Träning är överskattat =) Redigerad 17 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jag känner inte att jag behöver bli muskulösare, jag är ändå rätt stor bara tack vare gener. Träning är överskattat =) Tja, om inget annat är träning kul. Ibland det vill säga. Blir ju bökigt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Körde ett lite större pass efter skolan, märks att man inte kört så hårt på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Woh, idag blev det ett riktigt kort pass. Det började med att ingen annan skulle med och träna. Men jag var sugen och gick själv (har egentligen inte så värst stort behov att gymma med någon annan). Jag hann köra armarna i 30 minuter, sen fick jag en blixtrande jävla huvudvärk. Så jag tog första bästa buss hem. Menmen, det lilla jag gjorde tog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Hade ett riktigt härligt bröst/triceps-pass idag. Började med bänkpressen. Ökade med 10kg och det kändes riktigt bra. Tricepsövningarna gick inte riktigt lika bra men de tog där de skulle osv. Man kan inte annat än att älska ett skönt gympass. Inte heller träningsverken som kommer någon dag efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Tränade idag också, känns väldigt tungt nu, hoppas att det släpper snart quick edit: Använder man bröstmusklerna när man kör Bänkpress? Redigerad 20 april, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Körde ben idag. Knäböjen och utfallet tog riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag funderar på att börja fäktas igen, konditionen börjar bli taskig. JAg utmanar alla gtasajtare på duell. Speciellt DarkJak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 quick edit: Använder man bröstmusklerna när man kör Bänkpress? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 quick edit: Använder man bröstmusklerna när man kör Bänkpress? Wtf... Vad trodde du då, vaderna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Wtf... Vad trodde du då, vaderna eller? Han kanske trodde man använde mer biceps o triceps, då man håller stången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Han kanske trodde man använde mer biceps o triceps, då man håller stången. Vissa använder ju mest armarna då de håller stången för smalt (smal bänkpress) eller har fel teknik. Man ska ju känna att de är bröstet som trycker upp stången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vissa använder ju mest armarna då de håller stången för smalt (smal bänkpress) eller har fel teknik. Man ska ju känna att de är bröstet som trycker upp stången. Självklart, det är ju som du säger, men brösten tränas ju för att med hjälp av brösten får du upp armarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ja, vid smal bänkpress som tränar triceps tränas ju också bröstmusklerna sekundärt. Och tvärt om vid vanlig bänkpress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 ...och på dom flesta bänkpress-stänger så sitter det märken där du ska hålla händerna, så att du tränar rätt - bröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Var och spelade badminton idag med en kompis. Direkt efter det drog vi på gymmet då jag körde biceps/rygg. Kändes riktigt härligt eftersom man redan var uppvärmd så man kunde köra på riktigt hårt. Efter 45 min var en förvånad spindelman färdigtränad för idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Tränade för första gången på över en vecka idag, satans hals... Men shit vad skönt det var! Och nu har jag bestämt mig för att jag ska börja köra mage stenhårt, fram tills sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts