spajdermän Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Synd bara att inte jag kunde följa med och visa dig hur det skulle tränas - på riktigt... Bleh... "Någon" skulle ju åka till storstaden, Bollnäs och äte flott osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Bleh... "Någon" skulle ju åka till storstaden, Bollnäs och äte flott osv. Var gymmar man i Alfta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Var gymmar man i Alfta då? 10 meter från brandstationen, bredvid Statoil, på Cave Gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Införskaffade ett årskort @ the local gym igår Känns bra. De 750 kronorna jag betalade för medlemskort, årskort och dörrkort kommer att användas väl. Var där igår och tränade bröst/triceps. Fast det var strömavbrott så varken musiken eller automaten med Gainomax osv fungerade. Hoppas det funkar idag då jag ska köra ben/mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Införskaffade ett årskort @ the local gym igår Känns bra. De 750 kronorna jag betalade för medlemskort, årskort och dörrkort kommer att användas väl. Var där igår och tränade bröst/triceps. Fast det var strömavbrott så varken musiken eller automaten med Gainomax osv fungerade. Hoppas det funkar idag då jag ska köra ben/mage. Gainomax är det ett jävla överpris på. Beställ hem whey-80 från http://gymgrossisten.se/ och blanda själv så kommer du undan billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Gainomax är det ett jävla överpris på. Beställ hem whey-80 från http://gymgrossisten.se/ och blanda själv så kommer du undan billigare Vilken smak kör du på? Edit. är det någon mening att köpa något sådant om man bara tr'nar 2 gånger i veckan? Redigerad 14 april, 2007 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vilken smak kör du på? Edit. är det någon mening att köpa något sådant om man bara tr'nar 2 gånger i veckan? Vad jag har hört så är det bara slöseri på pengar då i princip är mat i pulverform, alltså förmodligen alltså helt onödigt för den vanliga gym-snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Gainomax är det ett jävla överpris på. Beställ hem whey-80 från http://gymgrossisten.se/ och blanda själv så kommer du undan billigare Jag har bara köpt Gainomax en gång och har aldrig ens funderat på att börja med någon sorts kosttillskott över huvudtaget. Ville bara säga att den automaten inte funkade pga strömavbrottet. Tränade ben/mage idag btw. Känns skönt nu men ännu härligare är det när det bränner i benen under tiden man kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vad jag har hört så är det bara slöseri på pengar då i princip är mat i pulverform, alltså förmodligen alltså helt onödigt för den vanliga gym-snubben. Äter man riktigt direkt efter träning så är det såklart lika bra. Men är man som jag, för lat för att fixa mat och äta, så är det bara med tillskott istället. Matteus: kör ej whey-80 själv, har ej orkat beställa, utan kör på nån sämre dyrare kopia från life-butiken i stan, men där kör jag choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vad jag har hört så är det bara slöseri på pengar då i princip är mat i pulverform, alltså förmodligen alltså helt onödigt för den vanliga gym-snubben. Ja men det är inte ofta man ids ha med sig mat till gymet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Har kört Whey 80 chokladsmak och håller på med banan nu. Men jag hinner tröttna på smaken innan paketet är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Äter man riktigt direkt efter träning så är det såklart lika bra. Matteus: kör ej whey-80 själv, har ej orkat beställa, utan kör på nån sämre dyrare kopia från life-butiken i stan, men där kör jag choklad. Hm, ok. Jag brukar iofs rätt ofta köpa proteindrinker på gymmet för överpris, då är det ju helt klart bättre att köpa Whey-80. Frågan är bara om det ger någon effekt eller om det är lika bra att ge fan i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hm, ok. Jag brukar iofs rätt ofta köpa proteindrinker på gymmet för överpris, då är det ju helt klart bättre att köpa Whey-80. Frågan är bara om det ger någon effekt eller om det är lika bra att ge fan i det. Det är ett tillskott. Äter du alltid en riktig måltid inom en halvtimme efter träning så är det ingen mening med pulver, men om inte så hjälper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det är ett tillskott. Äter du alltid en riktig måltid inom en halvtimme efter träning så är det ingen mening med pulver, men om inte så hjälper det. Hm, ja det gör jag ju definitivt inte...äter alltså. Kanske bra att kolla in Whey-80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det är ett tillskott. Äter du alltid en riktig måltid inom en halvtimme efter träning så är det ingen mening med pulver, men om inte så hjälper det. Protein syntesen pekar en timme efter passet, så egentligen ska man äta då. Men musklerna vill ha snabba kolhydrater direkt efter passet för att fylla på glykogen (inte helt säker på att det heter så) lagrena i musklerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Wohoo! Tränade idag, för första gången på flera veckor. (En veckas slappande på påsklovet, och veckan efter det var jag sjuk.. :/) Men nu blev det av igen. Trodde det skulle kännas lite extra tungt efter uppehållet, men så var inte fallet. Allt gick svinbra, körde: 3 omgångar hantelpress 21kg x 10 3 omgångar biceps-curl (det heter väl så?.. jaja, med hantlar iallafall, den vanliga, ni vet.) 16kg x 10 ..öööhh.. Nu kommer jag fan inte ihåg vad jag körde mer. Eller jo, lite magmaskin och ryggmaskin.. men vad tusan. Något mer måste jag ju ha kört. Nåja, allt tog som det skulle. Att avrunda med 25 minuters bubbelbad var inte helt fel det heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Själv är jag sjuk, och kan nog inte träna på hela veckan. BLÄH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Jag är också sjuk. Tränade en gång förra veckan och en gång förrförra veckan. Inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) Sluta gnäll jag har snart inte tränat på ett år Och ändå är jag säkert grövst : ) Redigerad 17 april, 2007 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jag är också sjuk. Har inte tränat på ca tre veckor. Lite mindre kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts