Vice. Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Klart. Fuskar på alla GTA spel. Sjukt tråkigt att inte ha ordentliga vapen i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jodå, men jag sparar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Ja ofta, men det är bara efter jag har klarat storyn. Fast jag kan erkänna att jag har fuskat nån gång på ett uppdrag. Aaah. GTA3 Redigerad 1 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IPRobban Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Fuskar aldrig på story uppdragen eller uppdrag i huvudtaget de förstör bara känslan och utmaningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Fuskar jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ibland! Klarade först storyn utan fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Fuskar ibland. Vote:Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts