moranisse Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 JA YES DET ÄR ROLIGT ATT FUSKA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 JA YES DET ÄR ROLIGT ATT FUSKA... kunde väl tänka mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 (redigerad) jag fuskar jämt fuskade igenom hela spelet med odödlighet vända bilen tillbaks flyga oskadlig bil -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- bara en länk: http://diskutera.fuskarna.nu/tips.php?2404 Redigerad 3 mars, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 jag fuskar jämt fuskade igenom hela spelet med odödlighet vända bilen tillbaks flyga oskadlig bil -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- bara en länk: http://diskutera.fuskarna.nu/tips.php?2404 Att fuska på uppdragen är ett tecken på att man tycker GTA3 är för svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 (redigerad) Att fuska på uppdragen är ett tecken på att man tycker GTA3 är för svårt. Va spelar det för roll om man fuskar på uppdragen?? Jag gjorde det förut när jag körde uppdrag men jag tycker inte dom e svåra bara jobbiga......... Redigerad 4 mars, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Att fuska på uppdragen är ett tecken på att man tycker GTA3 är för svårt. det är för att jag ladda ner det -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- bara en länk: http://diskutera.fuskarna.nu/tips.php?2404 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 PRATA IN OM WÄRS (jag vill inte stava det rätt av vissa skäl) PÅ GTASAJTEN!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag fick gta3 på ps2 av en kompis... skivan va så repig så att marken försvinner och det kan bli helt blått när man kör... ibland kommer det upp en text som det står "error, reading gta3 dvd". så jag varvade gta3 med fusk första gången... men det förstörde inte spel glädjen för mig änå med fusken... men jag skulle villa ha en ny skiva som inte är så förstöd... kan ni ge litte tips om hur man blir av med repor ??? det är inga stora repor vi snackar om, men mitt ps2 kanske har börjat och bli långsamt... pm:a mig eller skriv det här om det finns nått medel att köpa och var man kan köpa det. tills vidare ha de gött !! kolla Datortrimmarnas tips på att fixa repiga skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vote:ibland. Jag har en fil som jag har "fusk klarat" och en som jag inte ens har skrivit in ett ända fusk i.Jag är så nära att få 100% i min "anti fusk fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nödvändigt att dra upp en 1år gammal poll? Aja Nej jag fuskar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Att fuska på uppdragen är ett tecken på att man tycker GTA3 är för svårt. jag håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevan Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag fuskar bara när jag inte gjör uppdrag och när jag har suttit där i timmar utan att klara uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag fuskar bara när jag inte gjör uppdrag och när jag har suttit där i timmar utan att klara uppdraget Tråd = Uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Fuskar ibland... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Tråd = Uppdragen Och vad gör det när han håller sig till ämnet? ...OnT:När jag lirade fuskade jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vote: Bara när jag måste. Har visserligen inte tredje spelet men på de andra två jag har så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Och vad gör det när han håller sig till ämnet? Annat bryr jag mig inte om, men jag tycker inte man ska dra upp 1½ år gammla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Tja någon gång har jag väl fuskat i gta3..... måste erkännas. Redigerad 25 februari, 2006 av sonik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har en sparfil med fusk och en utan på alla mina gta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ibland, fast då har ja alltid sparat precis före, så slår ja in så ja får alla vapen och så typ och sen massmördar alla.. sen när jag tröttnat på det laddar jag om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts