power_psychic Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Jag hoppas att ni svarar ärligt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Jag har aldrig ens testat ett fusk i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Jag fuskar inte när jag spelar seriöst (gör uppdrag,rampages...) Men ibland när jag vill jävlas ed militären kan det slinka in något fusk.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Jag brukar aldrig lixom skriva inn fusk,´men jag brukar andvända gta3 Admin Console..... Det e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jag fick gta3 på ps2 av en kompis... skivan va så repig så att marken försvinner och det kan bli helt blått när man kör... ibland kommer det upp en text som det står "error, reading gta3 dvd". så jag varvade gta3 med fusk första gången... men det förstörde inte spel glädjen för mig änå med fusken... men jag skulle villa ha en ny skiva som inte är så förstöd... kan ni ge litte tips om hur man blir av med repor ??? det är inga stora repor vi snackar om, men mitt ps2 kanske har börjat och bli långsamt... pm:a mig eller skriv det här om det finns nått medel att köpa och var man kan köpa det. tills vidare ha de gött !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 'Jägarn svarade "Ja, ofta" men han säger efter röstningen att han bara fuskar på sin fusk fil, men sparar inget. "För det finns inget uppdrag kvar att klara." säger Jägarn.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jag fick gta3 på ps2 av en kompis... skivan va så repig så att marken försvinner och det kan bli helt blått när man kör... ibland kommer det upp en text som det står "error, reading gta3 dvd". så jag varvade gta3 med fusk första gången... men det förstörde inte spel glädjen för mig änå med fusken... men jag skulle villa ha en ny skiva som inte är så förstöd... kan ni ge litte tips om hur man blir av med repor ??? det är inga stora repor vi snackar om, men mitt ps2 kanske har börjat och bli långsamt... pm:a mig eller skriv det här om det finns nått medel att köpa och var man kan köpa det. tills vidare ha de gött !! Du kan väl kolla det Här det kanske är något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddajung Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Det hände samma sak för mig mikke. Jag hadde precis köpt den på expert men jag fick byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jag klarar spelet utan fusk först... sen fuskar jag i massor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jag klarar spelet utan fusk först... sen fuskar jag i massor!!! Jag gör exakt samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Fuskar ibland men inte när jag gör uppdrag etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Du kan väl kolla det Här det kanske är något??? gött, då skall jag nog beställa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Jag brukade fuska jämt i gta3, men nu har jag installerat om det för att klara det till 100% utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Jag började fuska när jag klarat spelet för att testa om det gick att göra något roligt! Om man fuskar för att klara uppdrag blir spelet för lätt, och därmed blir det tråkigt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag fuskade redan från början men efter ett tag så vart gta3 inte så kul,så jag började om och nu har det gått ganska bra på gta3, nu är jag på sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag fuskar enbart när man cruisar runt lite i stan på uppdrag så gör jag alldrig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag har klarat det så det är askul att fuska och modda nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 bara när ja inte gör uppdrag å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 jag har testat dom flesta fusk men notera ALDRIG när jag ska spara efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 ja fuskar bara när ja behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts