SlewME Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hallå gott folk. Nu är GTA: Sweden Tot Conv - Denmark ute för nerladdning och även GTA: Sweden Beta 3 Public. GTA: Sweden innehåller bland annat den efterfrågade Volvo V70 Polis med Sirén. GTA: Sweden Tot Conv innehåller en hel ny värld med nya möjligheter, känn dig som hemma. Dessa går att ladda ner från The Pirate Bay som man inte får länka till så jag hänvisar istället till modarkivet där du kan klicka på länken. Här kan du ladda ner GTA: Sweden Totalt Convertion: http://www.modarkivet.se/index.php?showtopic=1088 Och här kan du ladda ner GTA: Sweden: http://www.modarkivet.se/index.php?showtopic=1089 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hallå gott folk. Nu är GTA: Sweden Tot Conv - Denmark ute för nerladdning och även GTA: Sweden Beta 3 Public. GTA: Sweden innehåller bland annat den efterfrågade Volvo V70 Polis med Sirén. GTA: Sweden Tot Conv innehåller en hel ny värld med nya möjligheter, känn dig som hemma. Dessa går att ladda ner från The Pirate Bay som man inte får länka till så jag hänvisar istället till modarkivet där du kan klicka på länken. Här kan du ladda ner GTA: Sweden Totalt Convertion: http://www.modarkivet.se/index.php?showtopic=1088 Och här kan du ladda ner GTA: Sweden: http://www.modarkivet.se/index.php?showtopic=1089 Gta Sweden?! Fett ja0!! Är det den som blivit fördröjd ca fyra år? Till vilket spel är det då? VC? SA? Man måste logga in, verkar det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Gta Sweden?! Fett ja0!! Är det den som blivit fördröjd ca fyra år? Till vilket spel är det då? VC? SA? Man måste logga in, verkar det som... Den har kommit i många etapp innan. Du måste logga in för att se tråden ja, tyvärr så får man inte länka direkt till The Pirate Bay från GTAsajten, det hade underlättat för er. Men nu är det så att modkåren här sätter käppar i hjulen, dont blame me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Lol titta inte på mig SlewMe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Lol titta inte på mig SlewMe.... Huh? Tittar på vem jag vill. Fritt land ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Huh? Tittar på vem jag vill. Fritt land ^^ Ja tyvärr.... LoL.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Direktlänk till torrent går väl an? click meh btw är det för VC eller SA? Redigerad 30 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Direktlänk till torrent går väl an? click meh btw är det för VC eller SA? SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Lilla fint. Tankar nu, hoppas det är värt det. Edit: Hjälper att seeda på PB torrenten. Ingen dramatisk hastighet nu, runt 20,5kb/s. Redigerad 31 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Denmark? finns inte vanliga sweden oxo? eller sket ni i det o gjore Denmark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Dom är inte klara me den svenska delen så ja tror dom bara släppte danmark så länge (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 När jag började på Total Convertionen så var det ingen total convertion utan en motorväg som skulle gå till öresundsbron från SA osv. Men så har ju SA sin max limit på IMG filerna så det gick inte att adda så mycket på vanliga SA så det fick bli en Total Convertion.. Och så san någon idiot: "Kan du inte göra om det där till Danmark då?" Och så var jag så dumm att jag satt och gjorde "Danmark" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kottson Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Har allt nu MEN hur ändrar jag typ kläder å sånt ? vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 snygg bump... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts