warhart Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag har försökt men ca 15 bil moddar men inga fungerar är det någon som vet vad felet kan vara!! Jag kör med "san andreas mod installer" Jag vet inte om det spelar någon roll men mitt gta är v 1.01 Jag blir galen någon som vet vadj ag kan göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ehrm ja. Mera info tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warhart Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det är bara så att jag installerar en mod men det händer inget allt är som vanligt inget ändras. nu har jag läst att det är nått skit med skrivskyddet men som för många andra går det inte att ta bort, Jag tar bort det men det kommer tillbaka hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warhart Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det är bara så att jag installerar en mod men det händer inget allt är som vanligt inget ändras. nu har jag läst att det är nått skit med skrivskyddet men som för många andra går det inte att ta bort, Jag tar bort det men det kommer tillbaka hela tiden. ÄR DET NÅGON SOM VET VAD MAN SKA GÖRA FÖR ATT FÅR BORT SKRIVSKYDDET!! VARJE MAPP PÅ HELA DATORN HAR DET OCH INGET GÅR ATT TA BORT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 ÄR DET NÅGON SOM VET VAD MAN SKA GÖRA FÖR ATT FÅR BORT SKRIVSKYDDET!! VARJE MAPP PÅ HELA DATORN HAR DET OCH INGET GÅR ATT TA BORT! Man börjar med att inte dubbelposta. Sen högerklick> Skrivskydd> Uncheck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warhart Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Man börjar med att inte dubbelposta. Sen högerklick> Skrivskydd> Uncheck Jaa jag vet men det jag menar är att det kommer tillbaka direkt det försvinner inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Har du patchat ditt SA själv eller var det 1.01 från början? Har du patchat det så är det bara att installera om. Och var det från början: Talibantalibantaliban <Click Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts