Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Finns det något sätt, Så att man kan se fritt omkring sig som i SA? Alltså med att kunna flytta kameran så den inte är låst hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Finns det något sätt, Så att man kan se fritt omkring sig som i SA? Alltså med att kunna flytta kameran så den inte är låst hela tiden? Camhack har möjligtvis en funktion som gör att du kan flytta runt kameran i bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Camhack har möjligtvis en funktion som gör att du kan flytta runt kameran i bilarna. Ja. Fast jag menar mera så att man kan se sig om med musen, Som i SA. Någon som förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ja. Fast jag menar mera så att man kan se sig om med musen, Som i SA. Någon som förstår? Ja jag förstår. Alltså i VC så låser sig kameran när man sitter i bilar men i SA går det att rotera den. Eller som i replays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ja. Exakt så! Kan man alltså göra så att man kan rotera kameran i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det enda jag vet att du kan göra utan hacks är att du siktar med musen så vänder sig Tommy dit. Du kan alltså inte se Tommy framifrån utan andra program, som jag inte vet nåt om. Hjälpsamt? Troligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Usch. Hatar verkligen det hära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Orkar inte kolla själv, men testa att ta "classic controller" i inställningarna och köra runt lite med musen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts