samuelszon Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag har sett denna layout på forumet hos andra forum, jag undrar vart man kan skapa ett likadant, med samma layout och system? Kort sagt: vilken URL är det som gäller för ett liknande forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Går ej, detta är ett betalforum. Dock kan du fixa tidigare version på invisionfree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Går ej, detta är ett betalforum. Dock kan du fixa tidigare version på invisionfree. Ah, okej. Trådnamnet tog jag för att jag inte kom på något bättre. Vart hittar man detta då, och vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ah, okej. Trådnamnet tog jag för att jag inte kom på något bättre. Vart hittar man detta då, och vad kostar det? Finns två olika licenser. En som kostar runt 1000kr och en som kostar runt 2000kr. Licenserna betalar man för en 6 månaders period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ah, okej. Trådnamnet tog jag för att jag inte kom på något bättre. Vart hittar man detta då, och vad kostar det? InvisionBoard.com tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 InvisionBoard.com tror jag det var. Ok, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ok, tack! You got PIRATE PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) You got PIRATE PM! SlewME, moraliserande praktkärring på dan, ond pirat om natten. Vart ska det sluta? Redigerad 29 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) SlewME, moraliserande praktkärring på dan, ond pirat om natten. Vart ska det sluta? Skickade en bild på en pirathatt till honom Denna; Redigerad 29 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ett tips: Om du har bestämt dig för att börja med ett forum - använd först invisionfree.com för att se hur populärt ditt forum blir. Blir det stort kan du alltid uppgradera det, men det är onödigt att slänga pengar på något som går åt helvete. Invisionfree går att få rätt snyggt också med ifskinzone.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 -> http://www.invisionpower.com den senaste versionen är 2.2.1 och är riktigt bra. Det finns olika typer av licenser, beroende på vad du behöver. Men du skall nog börja med någon som är gratis, som redan nämnts. Sedan har inte detta med GTAsajten att göra, hör bättre hemma i allmänt. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Försök hellst att skapa en sida innan du skapar forum. Har sidan många besökare och innehållet är vettigt kan du starta forumet sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Tänk även igenom vad hemsidan/forumet ska gälla, nämligen om du tänkt göra ett "cs-forum" (bara ett exempel) så kan jag försäkra dig om att det inte är många som kommer fastna för just ditt forum med tanke på hur många cs-sidor det redan finns som är enormt stora. Detta fel har jag gjort förr . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts