Umberto Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Vote: Sorry Medieval.. *begår seppuku* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Hmm, det stämmer ungefär. Jag kommer inte hem till min GC förrän 8 januari. *Null Vote* Om man skulle göra en ny tråd där Zelda ingår som alternativ för att vara lite demokratiska (Jag tar ej på mig detta ansvar) Demokratisk? Alla alternativ i den här tråden är framröstade, var är bristen på demokrati? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 @Jacker Zelda togs bort, trots att det hade röster så det räckte! Den sortens demokrati tycker jag dock om. Väck med Vänsterpartiet från regeringen, deras politiska åsikter är SÅÅÅ 1912! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nwn 2 enda jag spelat av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 @Jacker Zelda togs bort, trots att det hade röster så det räckte! Den sortens demokrati tycker jag dock om. Väck med Vänsterpartiet från regeringen, deras politiska åsikter är SÅÅÅ 1912! Men sluta gnälla för helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 NWN2 då det är det enda jag spelat av dessa spel, och dåligt är det då inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hur länge ska Pollen hållas på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts