Valle-Ball Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Noll Röst, håller fast vid Hitman Blood Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Gears of war Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Inte spelat något av de...null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Gillade inte riktigt Oblivion redan från start, och HL2 EP1 var på tok för kort.. Men det lilla man fick spela var underbart. Så jag votar HL2 EP1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Null vote. Hur i helsicke Zelda: Twilight Princess inte kom med här är bortom all form av mänsklig förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Null vote. Hur i helsicke Zelda: Twilight Princess inte kom med här är bortom all form av mänsklig förklaring. Det fick i och för sig fler röster än 2. Men det stod något om att det kom ut 5 januari och inte räknades som årets spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Neverwinter Nights 2. Oblivion har jag aldrig spelat, och tänker aldrig spela det heller. Jag spelade lite Morrowind en gång, och det räckte. Fy, vad tråkigt spel. Du kan ju ej säga nåt om du har ej testat Oblivion det är en stor skilnad mellan Morrowind och Oblivion spela först innan du säger nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Du kan ju ej säga nåt om du har ej testat Oblivion det är en stor skilnad mellan Morrowind och Oblivion spela först innan du säger nåt Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Svårt, men det får bli Canis. Skulle vilja se VCS här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Va? Han menar att det är en ganska stor skillnad på spelkänslan mellan Oblivion och Morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det fick i och för sig fler röster än 2. Men det stod något om att det kom ut 5 januari och inte räknades som årets spel Skamligt att det inte kom med... Det är nämligen redan släppt, på Wii-premiären. Jag tycker numera personligen att det är årets spel, och att det solklart platsar in i denna pollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Han menar att det är en ganska stor skillnad på spelkänslan mellan Oblivion och Morrowind Problemet är att jag inte ser vad han skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det fick i och för sig fler röster än 2. Men det stod något om att det kom ut 5 januari och inte räknades som årets spel Nej, det fick bara en röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 TES 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Det fick i och för sig fler röster än 2. Men det stod något om att det kom ut 5 januari och inte räknades som årets spel WTF? Vad fan är det då jag har spelat 20 timmar på tre dagar av? *Läser på förpackningen* n-e-e-d f-o-r s-p-e-e-d c-a-r-b-o-n oops, fel förpackning *läser andra förpackningen* l-e-g-e-n-d o-f z-e-l-d-a t-w-i-l-i-g-h-t p-r-i-n-c-e-s-s Som sagt, Twilight Princess är överlägset allt jag spelat de kanske senaste fyre-fem åren (då var det Shenmue II som trollband mig ) Jag har väntat i åtta år på Twilight Princess (blev besviken på både Majoras Mask och Wind Waker), och trots mina enorma förväntningar, är spelet bättre än jag kunnat föreställa mig. Hyrule är mångdubbelt större än i OOT, kontrollerna är finslipade och grafiken är något de flesta spel till XB360 inte kommer i närheten av. Att det är så enormt snyggt bevisades av en drös PS2-fanboys som påstod att hela den trailer som visades på E3 2004 var till majoriteten förrenderad! How wrong you are, graffen var mycket vackrare och mer väldetaljerad i det färdiga spelet än den var då. Nu är det utannonserat att Nintendo håller på med ett nytt Zelda till Wii, och Miyamoto-san sa nästan direkt vid första uppvisningen av Wiis handkontroll att Zelda: TP är det sista konventionellt styrda Zeldaspelet... Den som lever får se hur Nintendo kommer bära sig åt för att återigen överträffa världens bästa spel! Zelda: Världens bästa spel i slutet av 80-talet Zelda: A ling to the past: Världens bästa spel i början av 90-talet Zelda: Ocarina of Time: Världens bästa spel runt millenieskiftet Zelda: TP: Världens bästa spel i slutet av 00-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 WTF? Vad fan är det då jag har spelat 20 timmar på tre dagar av? Han missuppfattade det som stod i den andra tråden. Foo skrev att han inte kommer kunna prova spelet förens den 5 januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) The Elder Scrolls IV Oblivion Canis Canem Edit Redigerad 31 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Vote: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Han missuppfattade det som stod i den andra tråden. Foo skrev att han inte kommer kunna prova spelet förens den 5 januari. Hmm, det stämmer ungefär. Jag kommer inte hem till min GC förrän 8 januari. *Null Vote* Om man skulle göra en ny tråd där Zelda ingår som alternativ för att vara lite demokratiska (Jag tar ej på mig detta ansvar) Redigerad 31 december, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts