Jacker Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Då var det dags... Den här pollen innehåller de populäraste spelen från nomineringstråden, så det är nu den riktiga kampen börjar. Tanken är att du ska rösta på något av spelen, oavsett om du nominerade det eller ej. Som ni ser var jag tvungen att filtrera bort spel. Alla spel med endas en nominering kom inte med, då man max får har 20 alternativ i en poll. Plus att det blir mer spännande nu när folk är begränsade till ett visst antal spel att rösta på. Jag kan inte säga hur länge pollen kommer vara uppe, men tillräckligt länge iallafall. - - RÖSTA PÅ GOTT FOLK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Medieval 2: Total War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag röstade på The Elder Scrolls IV: Oblivion av samma skäl som jag skrev i nomineringstråden. Visste knappt vilket spel det var förens Panimala började prata romantiskt om det på MSN. Efter att ha kikat lite på det upptäckte jag att spelet verkade mycket intressant, och köpte det. Och det var kärlek direkt - känslan när man för första gången ser spelvärlden är ett "Wow!"- ögonblick att minnas. Trots att jag har haft spelet i över ett halvår har jag långt ifrån blivit klar med det. Det är ett enormt, öppet, vackert och medtagande spel som defenetivt förtjänar att vara 2006 års bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Enda spelet som jag kört utav dom är HL2 Vote Half-Life 2 Episode 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Mitt spel fanns inte med, så jag nullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Gears Of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Mitt spel fanns inte med, så jag nullar. Om du läser mitt inlägg så förstår du varför. Tanken är att man ska rösta på ett av de här spelen för att få det "egentliga" resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Canis Canem Edit Man kan helt enkelt inte sluta spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Det enda jag har spelat är Canis så röstar väl på det. Det är ett jäkligt kul spel faktiskt. KÖP DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Om du läser mitt inlägg så förstår du varför. Tanken är att man ska rösta på ett av de här spelen för att få det "egentliga" resultatet. Tanken var väl den att man skulle rösta på det spelet man själv tyckte var bäst 2006, då inte mitt spel var med kan jag inte bara ta någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Canis !! Fett sköntttttt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Inte spelat något av de...null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Tanken var väl den att man skulle rösta på det spelet man själv tyckte var bäst 2006, då inte mitt spel var med kan jag inte bara ta någonting. Det finns lika mycket favoriter som spelare. Tanken är, som sagt, att man ska rösta på vilket av dessa spel man tycker är bäst. Men givetvis får man rösta blankt. Men allra helst ska man rösta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Gears of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Medieval II Total war Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Scareface: The World Is Yours Det enda av de här spelen som jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 By the nine Oblivion FTW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts